quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie het van de goede kant:
Laudrup is nog STEEDS de prins van Denmark.
Martin Jol, tsja. Vind ik niet echt een Ajax-man. Ten Cate ook niet en die gaat echt niet weg uit Barcelona. Co Adriaanse komt er nooit meer in bij Ajax, en ik zit nog te twijfelen of ik dat jammer vind of dat ik daar blij mee ben.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik zeg beenhakker als td
en dan als trainer martin jol, henk ten cate of co adriaanse.
Dat was Hamlet tochquote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar noem je eigenlijk wel een naam...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Gaal is al weg en zal ook niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:45 schreef Kapmes het volgende:
Het zou me niet verbazen als Koeman straks gedumpt wordt en Van Gaal coach/TD wordt
Heeft ie dat gezegt na z'n laatste vertrekquote:Op woensdag 3 november 2004 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van Gaal is al weg en zal ook niet meer terugkomen.
Ik stem voor Laudrup inmiddels.
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef Againzender het volgende:
Ik stem voor Johan, uit gewoonte
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntjequote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben voor Koeman die aanblijft, anders voor Peter Boeve.
Daar is 'ie te trots voor, en van Eijden laat 'm echt niet meer terug komen. Zou bovendien een enorm gezichtsverlies voor Ajax betekenen. Dat is er natuurlijk al, maar van Gaal in genade terugnemen zou dat nog een tienvoud verergeren. Bovendien is Van Gaal niet ideaal, gezien hij dan binnen de organisatie rond het 1e elftal alles in handen krijgt, en ik heb liever toch een TD erboven.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegt na z'n laatste vertrek
Nee, daarom moet Koeman ook blijven...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntje
Pssst, hij is een lamp.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntje
Ik geloof niet dat hij op veel lichtpuntjes voor Ajax zit te wachten.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Met Koemen staat het gelijk aan 3 punten willenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.
Maar dat wil ik ook......quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.
Huilebalken. Oke, het was een wanprestatie, maar kom op. Als je sprankelend voetbal wilt zien moet je niet middenin een van de meest belabberde periodes in tien jaar naar zo'n uitwedstrijd gaan.quote:Meegereisde supporters schadeloos stellen
3 november 2004 Onafhankelijke Fanclub Ajax
Het zou Ajax – spelers en directie – sieren als ze de mee naar Tel-Aviv gereisde supporters volledig schadeloosstellen voor de wanprestatie die de club woensdagavond in Israël heeft laten zien. Voor veel geld hebben trouwe supporters Ajax gesteund in ‘het beloofde land’. Alleen werd het door Koeman beloofde spel (agressief voetbal) pas in de laatste minuten gespeeld, toen Ajax al met 2-0 achter stond. Een onmogelijke opgave met vreselijk slecht voetbal…
Het is een schande, dat het Ajax-bestuur nog altijd niet heeft ingegrepen. Als de spelers het niet (kunnen) laten zien, dan zal de actie bij het bestuur en directie vandaan moeten komen. Als ze – het bestuur en directie – het nog kunnen en/of durven nu ze het zover hebben laten komen. Dan hebben we het natuurlijk over de keuze die ze hebben moeten maken tussen Louis van Gaal en Ronald Koeman. Dat Ajax – onder aanvoering van Koeman - de lat verlaagde is een veeg teken geweest. Daarmee heeft het bestuur en directie zichzelf een brevet van onvermogen gegeven, want door die keuze zal een vertrek van Koeman, ook het vertrek van bestuur en directie moeten betekenen.
Wij verwachten deze week dan ook drastische maatregelen. Het gaat uiteindelijk om de toekomst van ‘onze’ club. Tevens gaan wij ervan uit dat alle meegereisde supporters deze week benaderd zullen worden voor de schadeloosstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |