Sonck is een type die het verschil kan makenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Heb er nooit problemen gehad maar ik ben dan ook nog nooit met een Ajax shirt ernaartoe gegaan. Is ook het vak naast het uitvak en de harde kern.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ananas, is het zo'n enge uitwedstrijd dan?
haha, ja die zetten de 11 dwergen met hun Argentijns wonder "vallende ziekte" kind wel even opzij.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:10 schreef Againzender het volgende:
hopelijk wordt het tegen die lijers uit rotjeknor afgereageerd, maar vrees van niet....
best logisch toch? nu nog een rechtsbuiten en een keeperquote:Op woensdag 3 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Benodigdheden: Lange fysiek sterke spits en lange fysiek sterke centrumverdediger.
Maar wat doet technische staf? Die gaan een Poolse linkermiddenvelder lopen scouten.
Alsof we niet al genoeg middenvelders hebben.
Wat een arrogantiequote:Op woensdag 3 november 2004 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
haha, ja die zetten de 11 dwergen met hun Argentijns wonder "vallende ziekte" kind wel even opzij.![]()
Yep, dat mag je zeggen, ik ben het namelijk met je eensquote:Op woensdag 3 november 2004 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag ik zeggen dat Ajax momenteel de schande van het Nederlandse voetbal in Europa is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |