Minimaal.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef keeper het volgende:
De Fair-Play Prijs?
daar waar we horenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef The_Hives het volgende:
Met dit soort weekeinden staan we snel weer bovenaan
Tja, het begint met ambitiequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:47 schreef VoreG het volgende:
Waarom wil iedereen Koeman weg hebben? Met hem winnen gewoon de CL van Juventus!
Kijk nou maar uit dat je geen klop krijgt in Israelquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:57 schreef golfer het volgende:
Let maar op: de doelstellingen gaan weer omhoog vanaf deze week.
dan gaan de doelstellingen net zo gemakkelijk weer omlaagquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat je geen klop krijgt in Israel
quote:31/10/2004 - Ongeluk Tonnie Bruins Slot in Israel
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat Tonnie Bruins Slot na afloop van het duel van Maccabi Tel Aviv zaterdagavond in Israel een auto-ongeluk heeft gehad. De spion van Ajax zou ter observatie in het ziekenhuis moeten blijven vannacht en onder andere kneuzingen aan zijn heup hebben opgelopen. Tonnie BRuins Slot vertrok 10 minuten voor tijd al uit het stadion. "Het was de slechtste wedstrijd van Maccabi sinds ik hen volg" aldus de Bruins Slot.
quote:31/10/2004 - Sonck moet weer op het matje komen bij Koeman
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover De Telegraaf liet Ronald Koeman weten weer te zullen gaan praten met Wesley Sonck. De Belgische aanvaller was openlijk erg boos toen hij gewisseld werd door Ronald Koeman. De Ajax coach liet weten de frustratie te begrijpen, maar dat hij hetgeen moest doen wat in zijn ogen in het belang van Ajax is. Na Van der Vaart en Sneijder kan nu Sonck weer een forse reprimande verwachten voor zijn reactie.
Met Ajax komt het ALTIJD goed.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:29 schreef JaWi het volgende:
, misschien komt het toch nog goed.
Ik naar de wedstrijd in Amsterdam over twee wekenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:35 schreef Suijk het volgende:
Hup!
Ben benieuwd naar de wedstrijd in Israël deze week!
Ja, die ook. Jammer dat Song bij hun niet mee doet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik naar de wedstrijd in Amsterdam over twee weken
Sorry, maar ik moet dan altijd nog even een stukkie doorlopenquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:16 schreef JaWi het volgende:
Bij 410 stoppen we.
Voor meest overschatte hoofdrolquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:50 schreef cultheld het volgende:
Welke prijs dan, een Oscar voor Jaakke?
m.b.t. z'n NSB actie tegenover Van Gaal. Hij en Arie hebben Van Gaal gewoon keihard in de rug genaaid terwijl ze zelf net zo schuldig zijn voor dat wanbeleid. Als je de media zodanig weet te manipuleren dat 't lijkt alsof Van Gaal de enige schuldige is, dan verdien je niet alleen een Oscar, maar ook nog een Emmy.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor meest overschatte hoofdrol
quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
m.b.t. z'n NSB actie tegenover Van Gaal. Hij en Arie hebben Van Gaal gewoon keihard in de rug genaaid terwijl ze zelf net zo schuldig zijn voor dat wanbeleid. Als je de media zodanig weet te manipuleren dat 't lijkt alsof Van Gaal de enige schuldige is, dan verdien je niet alleen een Oscar, maar ook nog een Emmy.
Vandaar dat we zo verdomd weinig creatief zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:56 schreef Showtime het volgende:
Leuke spandoeken vandaag, moet toegeven dat ze in Amsterdam best creatief kunnen zijn als het niet botert bij de club.![]()
2 punten en 1 doelpunt ingelopen op jullie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:59 schreef cultheld het volgende:
Tegen NEC was 't wederom alles behalve overtuigend
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Je kunt 't ook zo zien: In eigen huis speel je gelijk tegen Utrecht, wij spelen in Utrecht gelijk, Ajax zou daar kunnen verliezen ('t moet nog gebeuren)quote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
2 punten en 1 doelpunt ingelopen op jullie.
Dat is wel het leuke aan dit seizoen voorlopig, er is van alles mogelijkquote:Op maandag 1 november 2004 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Je kunt 't ook zo zien: In eigen huis speel je gelijk tegen Utrecht, wij spelen in Utrecht gelijk, Ajax zou daar kunnen verliezen ('t moet nog gebeuren)![]()
1 of andere fanatieke Ajacied in een voetbalzone topic "schreeuwde" datquote:Op maandag 1 november 2004 00:05 schreef Suijk het volgende:
1,5 miljoen per jaar? waar haal je dat vandaan? Ik dacht 8 á 9 ton...
Kan dat dan?quote:Op maandag 1 november 2004 00:19 schreef twi het volgende:
dan zal je hier nog minder serieus genomen worden dan je al wordt.
quote:'Dat is eigenlijk onbegrijpelijk', reageerde Koeman via NOS Langs de Lijn. 'Men moet om kunnen gaan met moeilijke situaties. Daar moet men alles aan doen. We hebben niet elf spelers, maar zoveel meer. Als spelers dat niet kunnen opbrengen, dan moeten ze maar op de deur kloppen en dan moeten ze weggaan.'
Zelfspot is okequote:Op maandag 1 november 2004 00:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kan dat dan?
OMGquote:Op maandag 1 november 2004 00:33 schreef cultheld het volgende:
Soetaers verdient trouwens 600.000 in 't jaar, ook wel ernstig hoor
Vandaar dat die Anastasiou en Soetaers niet weg willenquote:Op maandag 1 november 2004 00:33 schreef cultheld het volgende:
Soetaers verdient trouwens 600.000 in 't jaar, ook wel ernstig hoor
Als die salarissen kloppen dan verdient Niedzielan nog meer dan Heitinga, Stekelenburg en De Ridder bij elkaarquote:Op maandag 1 november 2004 00:04 schreef cultheld het volgende:
Trouwens, als ik jullie was zou ik met fakkels naar de gereformeerde Jaakke en oplichter Arie gaan, want ik als PSV'er zie zelfs dat dit natuurlijk belachelijk is:
salaris Sonck: 1 miljoen euro per jaar
salaris VDV: 1,5 miljoen euro per jaar
Let op, nu komt het:
Heitinga: 400.000 euro per jaar
Stekelenburg: 200.000 euro per jaar
De Ridder: 35.000 euro per jaar....................................
Keep him till hell freezes over.quote:Op maandag 1 november 2004 00:40 schreef cultheld het volgende:
En ik maar denken dat PSV 't slecht had geregeld met Remco van der Schaaf
Ik mis wel zulke grote kansen, begrijp jij het nog oh lieve door de voorzitter heilig verklaarde ook al eindig je tiende in de competitie en verlies je alle duels in de champions league krijg je nog 200 procent vertrouwen van de voorzitter, niet goed kunnen communicerende, hypocriete, meelopende, overschatte, vreemdgaande, ruggengraatloze trainer van de zogenaamde godenzonen?quote:Op maandag 1 november 2004 09:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Speelde Rosales zo goed dan??quote:Op maandag 1 november 2004 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
1e helft was leuke wedstrijd, we bepaalden de wedstrijd en het was wachten op de 2 en 3 - 0.
Erg gelachen ook om de vlaggetjes actie op zuid, zag de meest "gekke" gasten met een vlaggetje zwaaien
Hioe de ploeg uit de kleedkamer kwam was onbegrijpelijkAlsof ze net allemaal te horen hadden gekregen dat ze deze maand geen nieuwe Rolex konden kopen. Verschrikkelijk veel balverlies eb geen concentratie meer. Steek heeft ons de overwinning bezorgd.
Rozales
Sonck![]()
Ik vond hem zeker goed spelen....won zo goed als alle acties met zijn directe tegensatnder waar een voorzet uit kwam, dat dit niet afgemaakt wordt door een zekere belg of een kamper is wat andersquote:Op maandag 1 november 2004 09:32 schreef keijz het volgende:
[..]
Speelde Rosales zo goed dan??
Nou ik vind dat dat aardig gecompenseerd was door Koeman. Sonck speelde kort achter VDV en dus op zijn positie zowat als hij slim genoeg was om daar gebruik van te maken. . VDV inspelen en sonck aansluiten maar dat snapte die verdomde belg gewoon niet.quote:Op maandag 1 november 2004 10:27 schreef aldostuta het volgende:
En Sonck speelde weer eens een keer niet op zn eigen positie............
Het probleem is dat ie gisteren juist WEL op "zijn" positie speelde, niet van rechts, niet als diepste spits, maar juist daarachter om de meest vooruitgeschoven man (VDV) heen zwervend. Maar zoals ik al eerder aangaf, tot het moment dat hij gewisseld werd, wist ik niet eens dat hij speelde en dan speel je wel érg slecht...quote:Op maandag 1 november 2004 10:27 schreef aldostuta het volgende:
En Sonck speelde weer eens een keer niet op zn eigen positie............
Die voorzetten waren wat ik er van zag in de tweede helft bar slecht anders. Te hoog, te hard, etc.quote:Op maandag 1 november 2004 09:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik vond hem zeker goed spelen....won zo goed als alle acties met zijn directe tegensatnder waar een voorzet uit kwam, dat dit niet afgemaakt wordt door een zekere belg of een kamper is wat anders
Tot nu toe heeft Sonck laten zien beter te renderen als target man, de rollen omdraaien had mij een betere optie geleken.......quote:Op maandag 1 november 2004 10:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie gisteren juist WEL op "zijn" positie speelde, niet van rechts, niet als diepste spits, maar juist daarachter om de meest vooruitgeschoven man (VDV) heen zwervend. Maar zoals ik al eerder aangaf, tot het moment dat hij gewisseld werd, wist ik niet eens dat hij speelde en dan speel je wel érg slecht...
In principe moet AJAX maar verder gaan "groeien" vanuit deze opstelling, maar dan met Galasek in plaats van Sonck. Dus met Stekelenburg op doel, daarvoor (van rechts naar links) Trabelsi, Heitinga, de Jong en Maxwell. Controlerend centraal Galásek, rechts Pienaar en links Sneijder en voorin (van rechts naar links) Rosales/de Ridder, van der Vaart en Mitea/Boukhari...
ligt ook aan de man die hem moest dekkenquote:Op maandag 1 november 2004 09:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker goed spelen....won zo goed als alle acties met zijn directe tegensatnder waar een voorzet uit kwam, dat dit niet afgemaakt wordt door een zekere belg of een kamper is wat anders
Mooie reactie ene kant wel begrijpelijk hij heeft volgens mij het gevoel dat die toch niks meer goed kan doen.quote:Op maandag 1 november 2004 09:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
In het stadion kwam ik er bij de wissel van Wesley Sonck pas achter dat hij überhaupt speelde...
Laat hem lekker teruggaan naar België!
ie zult veur twente wenquote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooie reactie ene kant wel begrijpelijk hij heeft volgens mij het gevoel dat die toch niks meer goed kan doen.
Vitesse oléquote:Op maandag 1 november 2004 11:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ie zult veur twente wen
quote:Op maandag 1 november 2004 11:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Twente olé
Haha ja echt onbegrijpelijk dat die Rosales nog krediet krijgt. Die gast ken niet eens een behoorlijke voorzet geven in de zeldzame momenten dat de bal klungeling met geluk de achterlijn bereikt.quote:Op maandag 1 november 2004 10:41 schreef keeper het volgende:
Die voorzetten waren wat ik er van zag in de tweede helft bar slecht anders. Te hoog, te hard, etc.
Ja zo verdomme nou kan ik nergens zittenquote:Op maandag 1 november 2004 11:20 schreef Dizzee het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt koeman niet eens aan.
Misschien was het wel naar de bank bedoelt.![]()
Ik praatte eigenlijk alleen maar over de 1e helft, 2e helft heb ik niet gezien door de tranen in mijn ogenquote:Op maandag 1 november 2004 10:41 schreef keeper het volgende:
[..]
Die voorzetten waren wat ik er van zag in de tweede helft bar slecht anders. Te hoog, te hard, etc.
Psst, dat geldt voor 99,99% van de posts hier. Of dacht je dat ze bij Ajax dit topic zitten te F5-en?quote:Op maandag 1 november 2004 11:45 schreef twi het volgende:
s eigenlijk is deze post ook knap nutteloos.
Ach, Ronald is niet de slimste, wie weet bedenkt 'ie zich ineens dat 'ie wel wat tactische tips van de supporters kan gebruiken. En waar beter dan hier?quote:Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef keeper het volgende:
Psst, dat geldt voor 99,99% van de posts hier. Of dacht je dat ze bij Ajax dit topic zitten te F5-en?.
Ik mail alles wat hier staat met 10.000-en verschillende email adressen naar Ajax toe, in de hoop dat ze reageren!quote:Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef keeper het volgende:
[..]
Psst, dat geldt voor 99,99% van de posts hier. Of dacht je dat ze bij Ajax dit topic zitten te F5-en?.
Ja, want Ronald Koeman ging niet uit z'n dak bij de eerste goal thuis tegen NEC. Oei, oei, wat een grafstemming toch weer.quote:Op maandag 1 november 2004 12:10 schreef Cheiron het volgende:
Dat fotootje van Sonck geeft echt een vertekend beeld. Het lijkt net of hij recht in het gezicht van Koeman staat, terwijl dat helemaal niet het geval was. Maar zoals gewoonlijk wordt elk klein ding bij Ajax weer opgeblazen alsof er een interne oorlog gaande is.
En dat is te triest voor woorden, dat Koeman nog steeds 4-3-3 speelt. Gooi Rosales eens op de plek waar Sonck speelde. Die ervaring heeft-ie.quote:Op maandag 1 november 2004 11:45 schreef twi het volgende:
Ik heb de moed opgegeven om 4-4-2 (of eigenlijk 3-2-3-2) te gaan spelen, dus eigenlijk is deze post ook knap nutteloos.
Here we go again.....quote:Op maandag 1 november 2004 12:50 schreef Doc het volgende:
Echter nog triester dan die 4-3-3 onzin vind ik eigenlijk het uitfluiten van de eigen spelers. Ja, ze bakken er niet veel van, maar wie denkt dat ze beter zullen gaan spelen als uitgefloten worden? Ze gaan er alleen maar(nog) slechter door spelen. Waardoor er nog harder gefloten wordt. En zo voorts: kortom, hoe harder je fluit des te meer slecht voetbal je te zien krijgt. Aardig dom dus om je eigen voetballers uit te fluiten...
Als je een voetbal show wil zien van verzekerde kwaliteit ga dan naar een voetbal circus toe of zo. Als ik naar Ajax ga (of beter gezegd toen ik naarAjax ging, want ik ben sinds dequote:Op maandag 1 november 2004 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Here we go again.....
Ik weet niet of jij het weet maar IK betaal veel geld om meerdere keren per maand een stel miljonairs over het gras te zien rennen. Het is geen liefdadigheid meer hoor, je speelt bij een topclub en je moet dus presteren. Als ik mijn werk niet goed uitvoer krijg ik dat ook te horen van degenen die mijn werk moeten beoordelen, zij dus ook.
Ajax publiek kan keihard zijn maar de andere kant van de medaille is dat je ook op handen gedragen kan worden......
Ik zie mezelf absoluut niet als bioscoop publiek of als successupporter, in voor en tegenspoed, ik ga naar mijn club. Mag ik dan niet kritisch zijn? Na de zoveelste verloren bal blijven roepen: hup AJAX omdat ze dan misscien beter gaan spelen? Nee, dan fluit ik, ik laat mijn onvrede blijken en reageer mij af.quote:Op maandag 1 november 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je een voetbal show wil zien van verzekerde kwaliteit ga dan naar een voetbal circus toe of zo. Als ik naar Ajax ga (of beter gezegd toen ik naarAjax ging, want ik ben sinds deArenA
geen regulier bezoeker meer) doe ik dat om ten allen tijden het team te steunen. JUIST als het kut gaat moet je er als 12e man staan. De redenering die jij hier geeft (ik betaal veel geld dus wilik vermaakt worden) is die van een theater bezoeker en daarmee bevestig je het beeld dat Ajax bioscoop publiek heeft. Als ik vind dat Ajax klote speelt zeg ik dat heus wel maar niet tijdens de wedstrijd: dan moet je het team steunen vind ik.
Ik heb de indruk dat mijn houding meer de Engelse is, terwijl die van jouw meer de Italiaanse is - daar zijn ze ook wat feller naar hun eigen spelers toe, terwijl dat in Engeland zeer ongebruikelijk is.
En die andere kant van de medaille geldt voor ieder ander team ook.
Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval. Spelers mogen het ongenoegen van het publiek best horen, dan zorgen ze er maar voor dat de inzet de volgende wedstrijd weer even iets beter is! Negentig minuten lang het team steunen kan, maar daar verwacht je wel wat voor terug...quote:Op maandag 1 november 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je een voetbal show wil zien van verzekerde kwaliteit ga dan naar een voetbal circus toe of zo. Als ik naar Ajax ga (of beter gezegd toen ik naarAjax ging, want ik ben sinds deArenA
geen regulier bezoeker meer) doe ik dat om ten allen tijden het team te steunen. JUIST als het kut gaat moet je er als 12e man staan. De redenering die jij hier geeft (ik betaal veel geld dus wilik vermaakt worden) is die van een theater bezoeker en daarmee bevestig je het beeld dat Ajax bioscoop publiek heeft. Als ik vind dat Ajax klote speelt zeg ik dat heus wel maar niet tijdens de wedstrijd: dan moet je het team steunen vind ik.
Ik heb de indruk dat mijn houding meer de Engelse is, terwijl die van jouw meer de Italiaanse is - daar zijn ze ook wat feller naar hun eigen spelers toe, terwijl dat in Engeland zeer ongebruikelijk is.
sorry kan het niet latenquote:Op maandag 1 november 2004 13:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval.
Ik denk dat je het totale plaatje moet bekijken. Er is veel aan de hand op dit moment, niet alleen met de spelersgroep. Ook is er onvrede over het bestuur. Dat merk je aan alle kanten.quote:Op maandag 1 november 2004 13:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik beschouw je zeker niet als successupporter, maar de instelling waarmee je naar het stadion gaat is denk ik anders dan hoe ik naar het stadion ging (en als ik ga nog steeds heb). Ik vloek wel als er slecht gespeeld wordt, maar eerder aanmoedigend. Niet van "hup hup" maar wel eerder positief dan uitfluiten. Ik beschouw me wat dat betreft meer 'onderdeel' van wat er gebeurt dan als 'toeschouwer'. Ik denk niet aan de salarissen die ze hebben, maar aan de eer van Ajax. En als ze op het veld niet doen dan doe ik het wel op de tribune. Kritiek heb ik voor en na de wedstijd, maar niet tijdens de wedstrijd. Wat dat betreft ben ik eerder een LFC-type supporter dan een Ajax-type supporter.quote:Op maandag 1 november 2004 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie mezelf absoluut niet als bioscoop publiek of als successupporter, in voor en tegenspoed, ik ga naar mijn club. Mag ik dan niet kritisch zijn? Na de zoveelste verloren bal blijven roepen: hup AJAX omdat ze dan misscien beter gaan spelen? Nee, dan fluit ik, ik laat mijn onvrede blijken en reageer mij af.
We kunnen onze ogen sluiten en doen of er niets aan de hand is maar Ajax is een bedrijf, dat bedrijf heeft personeel en de klanten van dat bedrijf beoordelen deze.
Volgens mij werd er gister beroerd gespeeld, maar welgestreden. De inzet wordt niet beter van fluiten. Eerder slechter. En 90 minuten de steunen doet de gemiddelde Ajacied alleen als het na 10 minuten twee nul staat, er fantastisch gevoetbald wordt en eer met 3 punten verschil gewonnen wordt. Wat ik echt te weinig gezien heb op de tribune is dat een team ook 90 minuten gesteund werd bij een 1-0 verlies pot.quote:Op maandag 1 november 2004 13:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval. Spelers mogen het ongenoegen van het publiek best horen, dan zorgen ze er maar voor dat de inzet de volgende wedstrijd weer even iets beter is! Negentig minuten lang het team steunen kan, maar daar verwacht je wel wat voor terug...
Ik denk dat dat inderdaad het verschil is met de meeste andere voetbal clubs en in die zin ben ik geen typische Ajax-fan.quote:Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef Dizzee het volgende:
Tuurlijk ben ik blij dat we 3punten hebben, maar de manier waarop telt bij mij ook mee. Dat is Ajax, en dat onderscheid ons Ajax van de rest.
Jij ziet je zelf als klant c.q. consument?? Heel eng :Squote:Op maandag 1 november 2004 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We kunnen onze ogen sluiten en doen of er niets aan de hand is maar Ajax is een bedrijf, dat bedrijf heeft personeel en de klanten van dat bedrijf beoordelen deze.
Beleving van het voetbal is hetzelfde, we uitten het alleen anders....ik voel mijzelf in mijn eer aangetast als de spelers mijn club belachelijk maken door niet goed te spelen en ik stel ze daar direct voor verantwoordelijk. Visa versa ook, als de spelers mijn club trots laten zijn krijgen ze meteen alle lof van me.quote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik beschouw je zeker niet als successupporter, maar de instelling waarmee je naar het stadion gaat is denk ik anders dan hoe ik naar het stadion ging (en als ik ga nog steeds heb). Ik vloek wel als er slecht gespeeld wordt, maar eerder aanmoedigend. Niet van "hup hup" maar wel eerder positief dan uitfluiten. Ik beschouw me wat dat betreft meer 'onderdeel' van wat er gebeurt dan als 'toeschouwer'. Ik denk niet aan de salarissen die ze hebben, maar aan de eer van Ajax. En als ze op het veld niet doen dan doe ik het wel op de tribune. Kritiek heb ik voor en na de wedstijd, maar niet tijdens de wedstrijd. Wat dat betreft ben ik eerder een LFC-type supporter dan een Ajax-type supporter.
Niet zo zwart wit, zo voel ik dat natuurlijk niet als ik in het stadion zit, ik verwoord dit zo om mijn punt iets duidelijker te laten zijn....quote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jij ziet je zelf als klant c.q. consument?? Heel eng :S
Geen verdeeldheid hoor: eengezind achter Ajax!quote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
Dat denk ik ook. Mijn manier van uiten is denk ik eerder als "Engels" te definieëren, die van jou denk ik meer Italiaans (zover ik daar zicht op heb).quote:Op maandag 1 november 2004 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beleving van het voetbal is hetzelfde, we uitten het alleen anders....
Siquote:Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mijn manier van uiten is denk ik eerder als "Engels" te definieëren, die van jou denk ik meer Italiaans (zover ik daar zicht op heb).
Het is toch niet gek dat je boos bent alwéér gewisseld te wordenquote:Op maandag 1 november 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Dat ie niet past, vooruit. Maar zijn gedrag is stuitend.
Het is toch niet gek als je gewisselt word als je alwéér geen bal raaktquote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is toch niet gek dat je boos bent alwéér gewisseld te worden
Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.quote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe dat kan he. Als bij jullie spelers worden gewisseld, gaan ze bijna altijd trippen. Bij PSV begrijpt iedereen dat wissels soms nodig zijn en niemand doet moeilijkquote:Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
omdat ze bij psv hun top al bereikt hebben, psv is natuurlijk een europese topploeg :')quote:Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe dat kan he. Als bij jullie spelers worden gewisseld, gaan ze bijna altijd trippen. Bij PSV begrijpt iedereen dat wissels soms nodig zijn en niemand doet moeilijkWaar zit 'm dat verschil in mentaliteit in?
Omdat ze bij PSV in Brabant zitten en dan moet alles gezellig zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe dat kan he. Als bij jullie spelers worden gewisseld, gaan ze bijna altijd trippen. Bij PSV begrijpt iedereen dat wissels soms nodig zijn en niemand doet moeilijkWaar zit 'm dat verschil in mentaliteit in?
Kom jij uit Amsterdam? Voor mij is wel of geen Ajax fan zijn geen keuze: Ajax is voor mij Amsterdam (hoewel is als Jordanees eigen voor Blauw-Wit zou moeten zijn, maar ik was daar te laat voor geborenquote:Op maandag 1 november 2004 17:43 schreef S-Two het volgende:
Tuurlijk moet er volop strijd gelevert worden, maar als ik daar tevreden mee zou zijn zou ik wel Feyenoord-fan zijn geworden. Ajax staat bekend om mooi voetbal, dat willen we (ik iig) zien!
Hij schijnt niet de enige te zijnquote:Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
Sonck heeft werkelijk geen een bal geraakt.quote:Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij schijnt niet de enige te zijn
Mij wel. Ajax wint namelijk altijd.quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan maakt het me geen ene fuck uit of dat mooi gebeurt of niet als er maar gewonnen wordt.
Zo'n luie speler heeft ook echt een goede invloed op jonge spelers jaquote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom Bogarde geen contract geven. Ik snap dat niet, die loopt al maanden bij de club en is precies de man die ze nodig hebben. Een ervaren sterke verdediger.
Zou volgens mij ook de perfecte linksback zijn mooi achter Maxwell. (Sneijder op de bank.)quote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zou hem een contract geven. Tot aan de winter laat je hem in het 2e spelen. In de winterstop haal je hem bij de selectie. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet mee zou kunnen komen.
En je hebt weer alles mis gehad dit weekendquote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Mij wel. Ajax wint namelijk altijd.Ik wil niet winnen zoals we bij. tegen nec deden. Daar kan je niet trots op zijn.
Dan ga je maar klagen in het kleedhok of de maandag erop en niet op het veld als de wedstrijd nog aan d egang is.quote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kunnen amsterdammers dan niet mooi voetbal eisen?quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.
Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dusquote:Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
En je hebt weer alles mis gehad dit weekend
En wat waren die|?|quote:Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dus
Ik denk dat jij ook wel weet dat Ajax al lang niet meer alleen van de Amsterdammers is. De spandoeken zeggen al genoeg.quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.
Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepenquote:Op maandag 1 november 2004 22:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
En wat waren die|?|
De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
100% mee eens. Maar kritiek hoort niet tijdens de wedstrijd! Dan moet je continu achter je ploeg staanquote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.
kan je niet even langs komen en wat cijfers voor de staatsloterij gaan roepen?quote:Op maandag 1 november 2004 22:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepen
Valt wel mee hoor:quote:Op maandag 1 november 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
Vanenburg is niet echt door Ajax voortgebracht, hij heeft er wel gespeeld ja, maar hij werd er min of meer aan de kant gezet en brak door bij PSV.
Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiestquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef VoreG het volgende:
Sangoy wordt een goede.
Hij heeft een contractquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiest
Een huurcontract jaquote:Op maandag 1 november 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij heeft een contract
Nee die kiest net als die Robihno en Tevez voor PSVquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiest
met als eerste optie tot koop jaquote:Op maandag 1 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een huurcontract ja
ja gas water en electra inbegrepenquote:Op maandag 1 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een huurcontract ja
eenzijdige optie voor Ajax?quote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met als eerste optie tot koop ja
ja. Nadat de huurperiode afgelopen is, mag Ajax beslissen of ze hem definitief overnemen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
eenzijdige optie voor Ajax?
In dat geval is 'ie niet goed genoeg en mag hij wieberen wat mij betreftquote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef cultheld het volgende:
Ajax kennende wordt ie dan volgend seizoen al gebracht, komt ie onder veel te grote druk te staan en wordt ie vervolgens verneukt door Ajax
Dat weet ik, dat Ajax niet meer alleen van de Amsterdammers is (net zoals dat ook voor F'noord geldt): in De Meer zag je dat minder terug in het stadion zelf en als er gasten van buiten Amsterdam kwamen waren dat meer de echt fanatieke figuren. Na de overgang naar de ArenA zie je het ook terug in het publiek dat men uit heel NL komt, en dat heeft de sfeer er niet beter op gemaakt. Het gevoel van strijden voor de stad is er steeds minder en nu zit het stadion voor minstens de helft gevuld met publiek dat vermaakt wil worden met "mooi voetbal" en gaatfluiten als ze naar hun gevoel niet vermaakt worden. Ik wordt er persoonlijk niet vrolijker van en betreur tot op de dag van vandaag de overgang naar de ArenA (hoewel ik wel in zie dat het om bij te kunnen blijven bijna niet anders kon). Noem me nostalgisch, maar ik mis de tijd dat ik om 2 uur op het fietsie stapte en voor 7gulden50 een kaartje voor F kon kopen. En wat betreft de opmerkingen van andere fans van andere clubs over Ajax publiek: ik vrees dat ze voor 50% gelijk hebben (hoewel er natuurlijk ook nog een behoorlijke grote groep fanatiekelingen tussen zit; een groep in grootte groter dan de meeste clubs aan capaciteit hebben).quote:Op maandag 1 november 2004 22:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel weet dat Ajax al lang niet meer alleen van de Amsterdammers is. De spandoeken zeggen al genoeg.
Maakt niet uit, maar dat gevoel, de beleving hoe jij dat hebt, zal bij (schatting) 50% niet aanwezig zijn. Als die gaan fluiten, zijn dat al gauw zo'n 20.000 man...
Hey mede-Groningerquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Nyluzzz het volgende:
Je moet niet vergeten dat er ook in de rest van Nederland echt fanatieke supporters wonen. Ik woon bijvoorbeeld in Groningen en dat is toch dik 2 uur rijden en daarom is het voor mij gewoon heel erg moeilijk om een wedstrijd te bezoeken. Dat zal voor heel veel van die mensen gelden. Maar als ik er dan een keer ben sta ik ook mee te zingen en te schreeuwen. En ook als het slecht gaat blijf ik komen; ik ben al blij als ik een keer kan komen.
Ik vind mezelf wel een fanatieke supporter, de familie van mijn moeders kant is echt Amsterdams. En als ik in het stadion zit hoef ik niet per se vermaakt te worden, al is dat wel een prettige bijkomstigheid, als Ajax maar wint. Na Ajax - Heerenveen heb ik een terugreis meegegmaakt die niet bepaald een pretje was. De sfeer in de auto was, om het zacht uit te drukken, niet top.
En wat betreft dat om 2 uur op je fiets stappen naar het stadion: Daar droom ik van.![]()
hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:41 schreef Chadi het volgende:
Fuck De Ridder naar Vitesse
In de VI staat een stuk en als Vitesse aan het trekken is aan een Ajacied dan krijgen ze hem meestal welquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
quote:Vitesse denkt aan Daniël de Ridder
2/11/2004 8 :50
Het voorbehoud is nog groot, maar als het aan Vitesse's manager voetbal Jan Streuer ligt, dan voetbalt Daniël de Ridder na de winterstop in Arnhem.
'Wij willen hem graag hebben, maar we hebben nog geen contact met de speler of Ajax gehad', verklaart Streuer in het Algemeen Dagblad.
'Eerst moeten we bekijken of het voor ons financieel mogelijk is om tijdens de winterstop een speler aan te trekken. De Ridder zal in dit geval een serieuze optie zijn.'
De Ridder maakt voor het tweede seizoen deel uit van de a-selectie van Ajax, maar aan spelen komt de rechtsbuiten weinig toe. Pas drie keer kwam de twintigjarige Amsterdammer in actie, waarvan twee keer als invaller.
Coach Ronald Koeman geeft Mauro Rosales en Tom De Mul de voorkeur op de rechtsbuitenpositie en gaf aan het begin van dit seizoen te kennen De Ridder vooral te zien als rechtermiddenvelder.
Voetbalzone.nlquote:De bij Ajax overbodige Kiran Bechan verhuist per direct naar Vitesse, zo heeft zijn manager Jan Streuer bevestigd. De Arnhemse formatie heeft ook laten weten dat het Daniël de Ridder in de winterstop van de Amsterdammers wil huren.
Bechan zal met gemengde gevoelens terugkijken naar zijn periode bij Ajax. In de tijd dat hij huurling bij Sparta was, liet hij onder andere via de Amstel Cup aan Nederland zijn kwaliteiten zien. Deze zomer mocht hij zich bij Ajax bewijzen, maar de vleugelspeler kreeg van Ronald Koeman nooit een kans in de A-selectie.
Het verhaal van De Ridder is bekend. De Amsterdammer verdient een jeugdloon van 36.000 euro per jaar, maar daar maalt hij niet om. Hij wil 'lekker voetballen', het liefst bij Ajax, gaf hij meerdere malen aan. Aangezien Koeman hem ondanks het feit dat hij zich keer op keer bewijst, weinig basisplaatsen geeft, vindt De Ridder (20) het de beste om te vertrekken. "Op deze leeftijd moet je spelen."
LOL...Ik stapte zondag om 14:10 op de fiets en had daarna nog tijd voor een Febootje en was nog lekker op tijd op mijn plaats....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Nyluzzz het volgende:
........
En wat betreft dat om 2 uur op je fiets stappen naar het stadion: Daar droom ik van.![]()
Kut Koemanquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sinds ik zelf niet meer in Amsterdam woon heb ik eerlijk gezegd daar ook wel meer respect voor gekregen - en als niet in Liverpool wonende LFC fan begrijp ik ook wel dat je je soms niet minder supporter voelt, maar het is wel zo dat voor veel Amsterdammers de liefde voor Ajax dieper gaat dan alleen maar "mooi voetbal willen zien". Voor iemand uit Enschede (bijv) is het niet de eigen roots die op voetballende wijze uitgedragen worden (tenzij je ouders bv Amsterdams zijn of zo) maar is het meer een keuze geweest die toch net iets minder diep gaat. Daarom weet ik van mezelf dat ik ook meer Ajax fan dan LFC ben. Evenzo snap ik in niet als iemand niet zijn locale team steunt (tenzij dat persoon zelf elders geboren is of juist door de ouders die voorkeur met de paplepel opgedrongen heeft gekregen).quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:45 schreef Dizzee het volgende:
Ajax is idd niet meer alleen Amsterdams. Maar als je ziet dat er mensen bereid zijn om helemaal uit Groningen,Enschede of Limburg te komen![]()
Of gewoon geen plaatselijk team heeft om te steunenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:09 schreef Doc het volgende:
(tenzij dat persoon zelf elders geboren is of juist door de ouders die voorkeur met de paplepel opgedrongen heeft gekregen).
Ja dat snap ik ook niet Prima speler voor FC twente ronald de Boer heeft die weg ook wel belopenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:13 schreef keijz het volgende:
Kan De Ridder niet gewoon verhuurd worden?
Geboren Amsterdammer. Tijdje weg geweest, maar nu weer terug. Bij mij is het eigenlijk ook met de paplepel ingegoten. Mn pa altijd voor AJax geweest. Weet eigenlijk niet beter.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:09 schreef Doc het volgende:
[..]
maar het is wel zo dat voor veel Amsterdammers de liefde voor Ajax dieper gaat dan alleen maar "mooi voetbal willen zien". Voor iemand uit Enschede (bijv) is het niet de eigen roots die op voetballende wijze uitgedragen worden (tenzij je ouders bv Amsterdams zijn of zo) maar is het meer een keuze geweest die toch net iets minder diep gaat.
Die opmerking is dan ook meer bedoeld voor mensen die WEL een locaal team hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of gewoon geen plaatselijk team heeft om te steunen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:01 schreef Dizzee het volgende:
En Ajax - Fey. uitverkocht.
Johquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:01 schreef Dizzee het volgende:
En Ajax - Fey. uitverkocht.
Nou zeker Song had van mij mogen spelenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:41 schreef Dos37 het volgende:
Feyenoord moet het tegen Ajax zonder Boschaart en Song doen goeie zaak scheelt toch weer
vorige week donderdag vertelden ze me dat het uitverkocht was, ik verder geen moeite meer gedaan, hoor je dit...quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:38 schreef Dizzee het volgende:ik dacht sinds vandaag
En als je je totaal niet aangetrokken voelt tot die club, stad? En je je heil ergens anders zoekt en uiteindelijk vind? Iets waar je je wel mee kan indentificeren?quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Die opmerking is dan ook meer bedoeld voor mensen die WEL een locaal team hebben
ticketbox maakt wel vaker fouten helaas. Ik hoor er vaak genoeg van.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
vorige week donderdag vertelden ze me dat het uitverkocht was, ik verder geen moeite meer gedaan, hoor je dit...
Poolse media hebben het bericht. Maar ja, zijn dezelfde media die destijds berichtten dat Uche rond was, dus even afwachten maar.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:25 schreef JeroenV het volgende:
Method, in het geruchtentopic zei je dat Zurawski rond was volgens Poolse kranten. Meer info?
Leuk, allemaal Groningers hierquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hey mede-Groninger
Wat ongelooflijk jammerquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef keijz het volgende:
Sonck op de bank morgen volgens tt
Op de bank hoog in de tribune hoop ik... krijgen we niet weer een begrafenis op de middenstipquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef keijz het volgende:
Sonck op de bank morgen volgens tt
Die komt van Ajax en mag wmb wel terugquote:Op woensdag 3 november 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel een speler voor jullie: Martijn Reuser
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die komt van Ajax en mag wmb wel terug
Niet het type dat we nu nodig hebben. Mooie goal maar niet de spits die Ajax zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel een speler voor jullie: Martijn Reuser
Hij is geeneens een spitsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet het type dat we nu nodig hebben. Mooie goal maar niet de spits die Ajax zoekt.
Nee daarom valt hij sowiso al buiten het profiel dat Ajax nu zoekt. Hij zou wel terug kunnen als VDV weg gaat maar dan moet hij veel beter gaan voetballen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is geeneens een spits![]()
Wie gaat er trouwens naar willem 2 - Ajax?
Presentquote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er trouwens naar willem 2 - Ajax?
Ik ga er ook heen. In het w2 vak omdat ik bij Tilburg woonquote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Present![]()
ik denk het ook, hoewel hij er in de CL best veel in heeft liggen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Sonck niet in de basis is een zegen, denk ik.
Een zege voor Maccabi, ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Sonck niet in de basis is een zegen, denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Een zege voor Maccabi, ja.
inderdaad ze hebben daar al een klaagmuur en als sonck nou ook begint in het veld kan je daar best een explosief gebeuren krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Een zege voor Maccabi, ja.
Wanneer Sonck speelt vanavond, schiet 'ie er 2 in. Ik zeg dat 't 1-3 wordt, dus m'n post klopt inderdaad niet aangezien 't zonder Sonck dan gelijk zal worden.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Sonck is een type die het verschil kan makenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Heb er nooit problemen gehad maar ik ben dan ook nog nooit met een Ajax shirt ernaartoe gegaan. Is ook het vak naast het uitvak en de harde kern.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ananas, is het zo'n enge uitwedstrijd dan?
haha, ja die zetten de 11 dwergen met hun Argentijns wonder "vallende ziekte" kind wel even opzij.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:10 schreef Againzender het volgende:
hopelijk wordt het tegen die lijers uit rotjeknor afgereageerd, maar vrees van niet....
best logisch toch? nu nog een rechtsbuiten en een keeperquote:Op woensdag 3 november 2004 23:13 schreef golfer het volgende:
Benodigdheden: Lange fysiek sterke spits en lange fysiek sterke centrumverdediger.
Maar wat doet technische staf? Die gaan een Poolse linkermiddenvelder lopen scouten.
Alsof we niet al genoeg middenvelders hebben.
Wat een arrogantiequote:Op woensdag 3 november 2004 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
haha, ja die zetten de 11 dwergen met hun Argentijns wonder "vallende ziekte" kind wel even opzij.![]()
Yep, dat mag je zeggen, ik ben het namelijk met je eensquote:Op woensdag 3 november 2004 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag ik zeggen dat Ajax momenteel de schande van het Nederlandse voetbal in Europa is?
Zie het van de goede kant:quote:Op woensdag 3 november 2004 23:34 schreef StarGazer het volgende:
Dus...
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie het van de goede kant:
Laudrup is nog STEEDS de prins van Denmark.
Martin Jol, tsja. Vind ik niet echt een Ajax-man. Ten Cate ook niet en die gaat echt niet weg uit Barcelona. Co Adriaanse komt er nooit meer in bij Ajax, en ik zit nog te twijfelen of ik dat jammer vind of dat ik daar blij mee ben.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik zeg beenhakker als td
en dan als trainer martin jol, henk ten cate of co adriaanse.
Dat was Hamlet tochquote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar noem je eigenlijk wel een naam...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Gaal is al weg en zal ook niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:45 schreef Kapmes het volgende:
Het zou me niet verbazen als Koeman straks gedumpt wordt en Van Gaal coach/TD wordt
Heeft ie dat gezegt na z'n laatste vertrekquote:Op woensdag 3 november 2004 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van Gaal is al weg en zal ook niet meer terugkomen.
Ik stem voor Laudrup inmiddels.
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:48 schreef Againzender het volgende:
Ik stem voor Johan, uit gewoonte
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntjequote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben voor Koeman die aanblijft, anders voor Peter Boeve.
Daar is 'ie te trots voor, en van Eijden laat 'm echt niet meer terug komen. Zou bovendien een enorm gezichtsverlies voor Ajax betekenen. Dat is er natuurlijk al, maar van Gaal in genade terugnemen zou dat nog een tienvoud verergeren. Bovendien is Van Gaal niet ideaal, gezien hij dan binnen de organisatie rond het 1e elftal alles in handen krijgt, en ik heb liever toch een TD erboven.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegt na z'n laatste vertrek
Nee, daarom moet Koeman ook blijven...quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntje
Pssst, hij is een lamp.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En dan blijven aanmodderen tot de winterstop of verwacht ja al eerder een lichtpuntje
Ik geloof niet dat hij op veel lichtpuntjes voor Ajax zit te wachten.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Met Koemen staat het gelijk aan 3 punten willenquote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.
Maar dat wil ik ook......quote:Op woensdag 3 november 2004 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Realistisch blijven...Johan willen staat gelijk aan de Champions League 2004/2005 willen.
Huilebalken. Oke, het was een wanprestatie, maar kom op. Als je sprankelend voetbal wilt zien moet je niet middenin een van de meest belabberde periodes in tien jaar naar zo'n uitwedstrijd gaan.quote:Meegereisde supporters schadeloos stellen
3 november 2004 Onafhankelijke Fanclub Ajax
Het zou Ajax – spelers en directie – sieren als ze de mee naar Tel-Aviv gereisde supporters volledig schadeloosstellen voor de wanprestatie die de club woensdagavond in Israël heeft laten zien. Voor veel geld hebben trouwe supporters Ajax gesteund in ‘het beloofde land’. Alleen werd het door Koeman beloofde spel (agressief voetbal) pas in de laatste minuten gespeeld, toen Ajax al met 2-0 achter stond. Een onmogelijke opgave met vreselijk slecht voetbal…
Het is een schande, dat het Ajax-bestuur nog altijd niet heeft ingegrepen. Als de spelers het niet (kunnen) laten zien, dan zal de actie bij het bestuur en directie vandaan moeten komen. Als ze – het bestuur en directie – het nog kunnen en/of durven nu ze het zover hebben laten komen. Dan hebben we het natuurlijk over de keuze die ze hebben moeten maken tussen Louis van Gaal en Ronald Koeman. Dat Ajax – onder aanvoering van Koeman - de lat verlaagde is een veeg teken geweest. Daarmee heeft het bestuur en directie zichzelf een brevet van onvermogen gegeven, want door die keuze zal een vertrek van Koeman, ook het vertrek van bestuur en directie moeten betekenen.
Wij verwachten deze week dan ook drastische maatregelen. Het gaat uiteindelijk om de toekomst van ‘onze’ club. Tevens gaan wij ervan uit dat alle meegereisde supporters deze week benaderd zullen worden voor de schadeloosstelling.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komen allemaal niet, dus maak maar een nummer 9.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
Verlanglijstje van dit jaar:
1. Johan Cruijff
2. Rinus Michels
3. Louis van Gaal
4. Co Adriaanse
5. Henk ten Cate
6. Martin Jol
7. Michael Laudrup
8. Morten Olsen
Valt wel mee, hier is het droog...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:21 schreef VoreG het volgende:
Wat ontzettend slecht weer.....
Hier regent hetquote:Op donderdag 4 november 2004 12:27 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Valt wel mee, hier is het droog...
Maar Bobby Robson lijkt mij wel wat...![]()
Danny Blind in elk geval niet!![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:01 schreef kasper het volgende:
Jammer dat Dick Advocaat net een nieuwe club gevonden heeft.![]()
quote:4/11/2004 - Litmanen bezoekt De Toekomst; wil meetrainen
BRON: Brabants Dagblad
Terwijl de selectie en de technische staf in Israel verbleef bezocht Jari Litmanen De Toekomst. Het contract van de Fin bij FC Lahti is inmiddels afgelopen. Aansluitend is hij naar Amsterdam teruggekeerd. In de winterstop hoopt hij een contract bij een Europese club af te dwingen. In de tussentijd zou hij zijn conditie graag op peil willen houden bij Ajax. Een officieel verzoek daartoe heeft hij overigens nog niet gedaan. "Misschien kan dat bij Ajax. Ik verblijf de komende tijd toch in Nederland, want ik heb hier een huis" zo liet hij weten in de GPD-bladen.
Alles is beter dan Koeman.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:44 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand de optie 'Blind' onderbouwen, en dan niet met het argument dat hij een 'ajax-verleden' heeft.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef The_Hives het volgende:
Litmanen is terug
[..]
Klopt. Maar goed, Blind is ook niet de warequote:Op donderdag 4 november 2004 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Alles is beter dan Koeman.
[sup]Nee, ook ik zie liever niet Blind (rare zin)[/b]
Weet ikquote:Op donderdag 4 november 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Oud nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |