Dat zal je neefje welquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heb ik gebruikt op vakantie![]()
het word daar zo pleuris heet, was wel relaxt hoor![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:Geweldog
En nu weten we van wie BoJo zn jostilook heeft geerfd
Had ik ook gezegd...quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:29 schreef BoJo het volgende:
Nee dat was m'n pa niet![]()
vind ik toch knap dat hij achter me kan staan en toch de foto van voren kan nemenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ik ook gezegd...
of is hetalfisti
uh huh... ik heb ook nog nooit een foto van voren of van achteren genomenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
vind ik toch knap dat hij achter me kan staan en toch de foto van voren kan nemen![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:33 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb nog een foto van Bojo's veerpootbrug montage..................
hier = je huiskamer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er hier iemand dood is gevonden, vermoord
Nee, in t centrum.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hier = je huiskamer?
munsterhuis afgebrand? wanneer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, in t centrum.
En Munsterhuis Hengelo is afgefikt( http://www.munsterhuissportscars.nl/html/hoofd.htm )
Was net op de radio, een exlusief dealerbedrijf langs de A35 staat in de brand/is afgefikt. Dat kan alleen maar Munsterhuis zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
munsterhuis afgebrand? wanneer?
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:12 schreef -Xerxes- het volgende:
oefff, dat zal een fikse schadepost zijn! :'(
Ik denk dat Aegon/Interpolis/.... dat geld wel boeit...quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnin totaal 45 autos hebben/hadden ze staan volgens hun occasion lijst. En daar komen de nieuwe auto's dan nog bij.
Wie zei dat ik het over geld had?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnin totaal 45 autos hebben/hadden ze staan volgens hun occasion lijst. En daar komen de nieuwe auto's dan nog bij.
Whehehe, meteen bijna faillietquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk dat Aegon/Interpolis/.... dat geld wel boeit...![]()
is nog niet helemaal uitgefikt......quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was net op de radio, een exlusief dealerbedrijf langs de A35 staat in de brand/is afgefikt. Dat kan alleen maar Munsterhuis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |