Jeugd herinneringen zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jeugdherrineringen![]()
dat zag ik ook ALTIJD
1.6, in die tijd was er voor de Carina II station weinig keuze:
1600 benzine
of
2000 diesel
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Foto? linkie?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeugd herinneringen zijnik vind de Volvo 240 nog stoerder, omdat ik heel klein was toen we die hadden, herinner ik me die auto als een reusachtige tank, waar ik helemaal moest in klimmen
en omdat mn vader dmv een 10cm dik schuimrubber de achterbank had verhoogd (voor veiligheid, zodat de gordels goed werkte) kon ik als klein kind al meerijden, en op de teller kijken, iets wat ik toen al deed :')
Precies, daarom zat ik ook al hele leven rechts achterin.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zolang ik me kan herinnerenenrenrne dat ik kan kijken, kijk ik op de tellers
En waar ben jij geweest?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:39 schreef darkwing het volgende:
check hij werkt nog
Ik in het middenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, daarom zat ik ook al hele leven rechts achterin.
Dan kreeg ik ruzie met mn broertje, ik heb 1 broertje, en ik zat rechts, hij links, en ohwee als hij te dicht naar mij leunde, of ik te dicht naar hemquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik in het midden![]()
tja druk druk druk hequote:Op zondag 31 oktober 2004 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waar ben jij geweest?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:48 schreef ook_gek het volgende:
ik achter m,n vader kon ik links over z,n schouder mee kijken
is nu nog zo tochquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:48 schreef ook_gek het volgende:
ik achter m,n vader kon ik links over z,n schouder mee kijken
Aan de ketting, achterin de ML, zit ie te hijgen in de nek van zn paquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is nu nog zo toch
is het een kloon? van wie???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh
Van wie is die fukking Riceboy een kloon
veel. je kunt er ook een keer mee naar de hookers.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Gister een autoradio ingebouwd bij een vriend, samen met een oude boombox van mij.
Dat ding haalt 100 decibel(klinkt nergens naar maar dat boeit niet, het moet hard)
Hoeveel lol kan je hebben voor 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |