is op industrieterrein Doornkade (waar dat ook mag zijn)quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Houtenis te verEuretco gebouw, waar ook de NAMAc beurzen zijn?
sneller als jij iigquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat is snel
wijsheid komt met de jaren hequote:Op zondag 31 oktober 2004 12:13 schreef jozef444 het volgende:
middag mensenbalebek jonge wat doe je volvo rijdend nederland aan door in een peugeot te stappen
nouja daarom rij ik nou subaru maar van volvo naar peugeot kan ik nou niet echt een stap noemen die gepaard gaat met enig inzicht in kwaliteit dan wel mooie stylingquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:15 schreef zappa29 het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Mijn ouders zijn van een 360 2.0 naar een 240 2.3 gegaan, om daarna een (nieuwe) Carina II station te kopentoen kwam de Citroen Xantia (
voor t onderstel). Toen hebben we ff een Primera 2.0 16v gehad, en nu en Zafira. Maar over 9 weken hebben wij ook een 307
![]()
Dus zoals je ziet, is Peugeot gewoon beter als VolvoWat is er mis met een Carina IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Koop gewoon een snelle jap.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef -Xerxes- het volgende:
De Alfa is niet bekend bij de alfa-club.
Je zou toch haast zeggen dat iemand die zoveel geld in zn wagen steekt toch op zn minst wel lid is van een club om hem te showen enzo
eigenlijk weinig, behalve dat er een lichte motor in lag, maar wel een heleboel luxe.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Carina II![]()
![]()
![]()
![]()
wie ben jijquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:27 schreef zappa29 het volgende:
* Hugster gaat de boze buitenwereld in , tot ooit![]()
In groningen staat een mooie S14 te koop, maar die is eik te duurquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Koop gewoon een snelle jap.
Ik ben Zappa, en wie ben jij dan wel?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
Clubs zijn voor watjes.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef -Xerxes- het volgende:
De Alfa is niet bekend bij de alfa-club.
Je zou toch haast zeggen dat iemand die zoveel geld in zn wagen steekt toch op zn minst wel lid is van een club om hem te showen enzo
Iemand die WEL op de laatste meet wasquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
Foto? linkie?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
In groningen staat een mooie S14 te koop, maar die is eik te duur
1600?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eigenlijk weinig, behalve dat er een lichte motor in lag, maar wel een heleboel luxe.
Amnesia ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ben -Xerxes-, en wie zijn julle allemaal?!?!?!
PRECIESquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Clubs zijn voor watjes.
Zonder gein, ik ben ook geen lid van een club hoe verstokt liefhebber dan ook gewoonweg omdat de clubs niet bij me passen zeg maar. Het zijn of petjedragende sjonnies of balletjes waar geen lol mee te beleven is.
Ik kan waarschijnlijk deze meet nietquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand die WEL op de laatste meet was
Volgens mij hadden we zelfs een 1.8. Het was iig een 16v ik kan me nl nog herinneren dat als ik op de bank klom om door de achterruit te kijken, ik zo'n sticker op de ruit zag zitten, waarop in t engels, in spiegebeeld, iets met 16 valve stondquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1600?
uit welk jaar kwam die?
in 1990 had die 105 pk op een gewicht van 1060 kilo ofzo, niet supernsel, maar voor die tijd is van 0 naar 100 in 11 sec. voor een gemiddelde station niet slecht
In Japan reed er in die tijd een "Caldina" model (naam van dit type vergeten) van rond, met 240 pk
![]()
hey zap, ik had ff gereageerd op je foto in het show je autotopicquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik ben Zappa, en wie ben jij dan wel?![]()
Ja, plaats ff een mooie foto van de voorkant...quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:10 schreef ook_gek het volgende:
waar zijn de schade foto,s
en wie ben jij?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:35 schreef Huigie het volgende:
[..]
Ja, plaats ff een mooie foto van de voorkant...![]()
correctie, ik was de mede-eigenaar van darkwingquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:33 schreef jozef444 het volgende:
* PeuRac is jozef444
en oja Peurac is darkwing![]()
jeugdherrineringenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we zelfs een 1.8. Het was iig een 16v ik kan me nl nog herinneren dat als ik op de bank klom om door de achterruit te kijken, ik zo'n sticker op de ruit zag zitten, waarop in t engels, in spiegebeeld, iets met 16 valve stond![]()
joh wie was de andere danquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
correctie, ik was de mede-eigenaar van darkwing
HELP, het is een:quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:35 schreef Huigie het volgende:
[..]
Ja, plaats ff een mooie foto van de voorkant...![]()
Jeugd herinneringen zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jeugdherrineringen![]()
dat zag ik ook ALTIJD
1.6, in die tijd was er voor de Carina II station weinig keuze:
1600 benzine
of
2000 diesel
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Foto? linkie?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeugd herinneringen zijnik vind de Volvo 240 nog stoerder, omdat ik heel klein was toen we die hadden, herinner ik me die auto als een reusachtige tank, waar ik helemaal moest in klimmen
en omdat mn vader dmv een 10cm dik schuimrubber de achterbank had verhoogd (voor veiligheid, zodat de gordels goed werkte) kon ik als klein kind al meerijden, en op de teller kijken, iets wat ik toen al deed :')
Precies, daarom zat ik ook al hele leven rechts achterin.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zolang ik me kan herinnerenenrenrne dat ik kan kijken, kijk ik op de tellers
En waar ben jij geweest?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:39 schreef darkwing het volgende:
check hij werkt nog
Ik in het middenquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, daarom zat ik ook al hele leven rechts achterin.
Dan kreeg ik ruzie met mn broertje, ik heb 1 broertje, en ik zat rechts, hij links, en ohwee als hij te dicht naar mij leunde, of ik te dicht naar hemquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik in het midden![]()
tja druk druk druk hequote:Op zondag 31 oktober 2004 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waar ben jij geweest?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:48 schreef ook_gek het volgende:
ik achter m,n vader kon ik links over z,n schouder mee kijken
is nu nog zo tochquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:48 schreef ook_gek het volgende:
ik achter m,n vader kon ik links over z,n schouder mee kijken
Aan de ketting, achterin de ML, zit ie te hijgen in de nek van zn paquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is nu nog zo toch
is het een kloon? van wie???quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh
Van wie is die fukking Riceboy een kloon
veel. je kunt er ook een keer mee naar de hookers.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Gister een autoradio ingebouwd bij een vriend, samen met een oude boombox van mij.
Dat ding haalt 100 decibel(klinkt nergens naar maar dat boeit niet, het moet hard)
Hoeveel lol kan je hebben voor 100 euro
Geen hoofdruimte achterinquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Carina II![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haal 124dB en het klinkt wél ergens naarquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Gister een autoradio ingebouwd bij een vriend, samen met een oude boombox van mij.
Dat ding haalt 100 decibel :') (klinkt nergens naar maar dat boeit niet, het moet hard)
Hoeveel lol kan je hebben voor 100 euro
Komop alle PTA clichés zijn al een keer langsgekomen in dat topicquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is het een kloon? van wie???
Ik twijfel tussen Tjabbo en PeuRac...quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is het een kloon? van wie???
Hij is niet van mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Tjabbo en PeuRac...
ook niet van mij.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is niet van mij![]()
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook niet van mij.
heb überhaupt weinig kunnen posten deze week.
oh wee als je die foute foto's postquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:40 schreef Alfisti het volgende:
Hoooooooi
Net weer terug uit Auto Moto Italia, ben samen met Jojo en Jojo's papa er geweest
Denk dat hij zich hier ook zo wel zal melden
Hij stuurt een stuk zwaarder met veerpootbrugquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:09 schreef Alfisti het volgende:
ghehe.......... zal zo het een en ander uploaden
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:09 schreef Alfisti het volgende:
ghehe.......... zal zo het een en ander uploaden
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:22 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]]
die heb ik gebruikt op vakantiequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
BoJo, die ga je toch niet echt gebruiken he?![]()
Die gozer achter je bedoel jequote:Op zondag 31 oktober 2004 14:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
josti
Autostyle![]()
![]()
Dat zal je neefje welquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heb ik gebruikt op vakantie![]()
het word daar zo pleuris heet, was wel relaxt hoor![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:Geweldog
En nu weten we van wie BoJo zn jostilook heeft geerfd
Had ik ook gezegd...quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:29 schreef BoJo het volgende:
Nee dat was m'n pa niet![]()
vind ik toch knap dat hij achter me kan staan en toch de foto van voren kan nemenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ik ook gezegd...
of is hetalfisti
uh huh... ik heb ook nog nooit een foto van voren of van achteren genomenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
vind ik toch knap dat hij achter me kan staan en toch de foto van voren kan nemen![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:33 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb nog een foto van Bojo's veerpootbrug montage..................
hier = je huiskamer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er hier iemand dood is gevonden, vermoord
Nee, in t centrum.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hier = je huiskamer?
munsterhuis afgebrand? wanneer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, in t centrum.
En Munsterhuis Hengelo is afgefikt( http://www.munsterhuissportscars.nl/html/hoofd.htm )
Was net op de radio, een exlusief dealerbedrijf langs de A35 staat in de brand/is afgefikt. Dat kan alleen maar Munsterhuis zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
munsterhuis afgebrand? wanneer?
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:12 schreef -Xerxes- het volgende:
oefff, dat zal een fikse schadepost zijn! :'(
Ik denk dat Aegon/Interpolis/.... dat geld wel boeit...quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnin totaal 45 autos hebben/hadden ze staan volgens hun occasion lijst. En daar komen de nieuwe auto's dan nog bij.
Wie zei dat ik het over geld had?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WFT boeit geld nou als er net 2 F40's, diverse andere Ferrari's en Masers in rook op gegaan zijnin totaal 45 autos hebben/hadden ze staan volgens hun occasion lijst. En daar komen de nieuwe auto's dan nog bij.
Whehehe, meteen bijna faillietquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk dat Aegon/Interpolis/.... dat geld wel boeit...![]()
is nog niet helemaal uitgefikt......quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was net op de radio, een exlusief dealerbedrijf langs de A35 staat in de brand/is afgefikt. Dat kan alleen maar Munsterhuis zijn
Ben je wezen kijken?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is nog niet helemaal uitgefikt......
Dat wel, maar ik heb liever de auto's als t geldquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk dat Aegon/Interpolis/.... dat geld wel boeit...![]()
nee mijn baas is naar de vw gereden om daar te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je wezen kijken?
jij werkt toch daar naast of niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee mijn baas is naar de vw gereden om daar te kijken![]()
hij smsde net.....
wanneer smst hij de foto's?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee mijn baas is naar de vw gereden om daar te kijken![]()
hij smsde net.....
niet direct naast, wel er in de buurt.......quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij werkt toch daar naast of niet?
weet niet als hij cam op de tel heeft......quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wanneer smst hij de foto's?
ik rij er eve heenquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
en???
quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:38 schreef DynamicDreams het volgende:
Foto's: (gemaakt op 3KM afstand)
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0439.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0440.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0441.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0442.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0443.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/CIMG0444.JPG
http://www.martin-bakker.nl/brand/RTV-Oost-2004-10-31_14-26-5.jpg
http://www.martin-bakker.nl/brand/RTV-Oost-2004-10-31_14-46-3.jpg
http://www.martin-bakker.nl/brand/RTV-Oost-2004-10-31_15-23-1.jpg
quote:Seinmeester bij brand autobedrijf
De brandweer heeft sein brand meester gegeven bij de grote uitslaande
brand bij autobedrijf Munsterhuis Sportscars in Hengelo. De brandweer
heeft daarbij korpsen uit Enschede, Hengelo, Borne en de Lutte ingezet.
Het autobedrijf is exclusieve dealer van onder meer Ferrari en Maserati.
Een groot deel van het pand is verwoest. Brandwerende deuren en muren
hebben een deel van de voorraad auto's gered, met name terreinwagens als
Jeeps en Dodges. Alle Ferrari's en Maserati's zijn uitgebrand. De omvang
van de schade is nog niet bekend.
(bron: RTV oost)
klein gokje, die Italianen stonden daar, maar het vuur is daar ook begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:04 schreef Ballebek het volgende:
Zet dan die Italianen achter de brandwerende deuren en muren en niet die ranzige PC Hoofdtrekkers...
Misschien zat er een klein krasje op een 308 en tja, dan maar de fik erin ipv fixenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klein gokje, die Italianen stonden daar, maar het vuur is daar ook begonnen
ik dacht dat jij niet gelovig was?quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:14 schreef ook_gek het volgende:
TERING ik heb die nieuwe CD van Charley lownoise gekocht. En CD is zo meesterlijk. Back to the old scool met charley
Echt elk nummer dat je hoort is het van. Oh dat was toen en toen. Helemaal super man
* PeuRac gaat helemaal uit z,n dak en dankt god op z,n blote kniën dat hij alleen thuis is![]()
Ja ik koop cd,s jha. Want ik spaar ze. Zelfde als DVD films.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:20 schreef Fugie het volgende:
anders koop je een cd
FOTO,S!!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
boe ik ben der weer
Alle mooie auto,s ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:28 schreef ThaFreak het volgende:
eve uploaden, pand is er geweest
Toch wel, als je zelf klikt op afbeelding weergeven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
ze doen het niet lul
ach de beide f40's zijn tenminste gered, die zijn in de mercedes garage gereden/gesleeptquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:36 schreef RaTz het volgende:
[..]
Toch wel, als je zelf klikt op afbeelding weergeven.
Dit is echt zo triest om te zien, al die mooie auto's pleite. En ik had uitgerekend afgelopen woensdag nog een lezing gehad van Munsterhuis, en die kerel had zo'n mooie nieuwe Quattroporte bij
![]()
Allemaal vertellen hoe mooi het daar wel niet was, en over de showroom enz. Kei dik aanbod van exclusieve auto's, en nu is er een groot deel van pleite
Da's alvast mooi. Zou eigenlijk wel willen weten welke er allemaal niet meer zijn...quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach de beide f40's zijn tenminste gered, die zijn in de mercedes garage gereden/gesleept
nee een vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:17 schreef Fugie het volgende:
vriendin ? neukobject ?
que? gokje: ze dacht dat ze zwanger was omdat ze uit het zelfde glas gedronken had als jij?quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
das wel m'n pa![]()
net 1,5 uur met een vriendin bij eerste hulp gezeten voor aanstelleritis![]()
ja ik spuit altijd sperma in de mijn glas en laat het aan m'n vriendinnen drinkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
que? gokje: ze dacht dat ze zwanger was omdat ze uit het zelfde glas gedronken had als jij?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik spuit altijd sperma in de mijn glas en laat het aan m'n vriendinnen drinken![]()
Jij gaat dus niet meer mee de volgende keerquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik spuit altijd sperma in de mijn glas en laat het aan m'n vriendinnen drinken![]()
zijquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]geil.
wat ik bedoelde is: wat noem jij/zij/de dokter aanstelleritis?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij gaat dus niet meer mee de volgende keer
:'(quote:HENGELO - Een showroom met een aantal Ferrari's is zondagmiddag verloren gegaan tijdens een grote brand bij een autobedrijf in Hengelo. Volgens de brandweer zijn ongeveer 56 peperdure auto's in de as gelegd en zou de schade kunnen oplopen tot in de tientallen miljoenen euro's.
In de showroom stonden onder meer Ferrari's en oude racewagens die een waarde hadden van tussen de 5 en 9 ton euro. Een woordvoerder van de brandweer: "We konden de wagens niet naar buiten rijden of duwen, omdat ze op slot stonden. Dat moest van de verzekering. Bovendien zijn niet alle auto's verzekerd vanwege hun waarde.''
De brandweer gaf om 15.15 uur het sein brand meester. De brand is ontstaan in de showroom waarin onder meer de Ferrari's stonden.
De oorzaak is nog onduidelijk, maar de brandweer gaat niet uit van brandstichting. Een klein aantal auto's is gered, evenals de computers en de boekhouding. Ook het kantoorgedeelte is aan de vlammenzee ontsnapt. De behoorlijke rookontwikkeling heeft geen schade opgeleverd voor de volksgezondheid, zo bleek uit metingen van de brandweer.
De directeur van het autobedrijf was tot op heden niet bereikbaar voor commentaar.
insgelijks... allen dan zonderquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef Hugster het volgende:
Dat was een middagje oma![]()
jiij hebt het naar je zin bij oma?quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
insgelijks... allen dan zonderen
tjaquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, ga Karbo eens fixenSandra wil karbo-en
Nou ja, ik heb mn best gedaan.. nu wil sandra vanavond geen sex met jou ipv geen sex met mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tja
werkt niet
ik weet ook niet wat ik eran moet doen
Dat is waar bedanktquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:06 schreef Hugster het volgende:
weer terug
liggen we door de zomertijd nu gelijk aan de tijd van Engeland, en begint dus Top Gear voor ons ook om 20:00 ?
Met de Enzo![]()
Tering je zal maar moeten zoekenquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:56 schreef Alfisti het volgende:
http://www.weegink.nl/foto's/10312004/foto.html
Op 1 na laatste foto is treurig..........
waar heb je het overquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:17 schreef Bond het volgende:
@ Hugster: mijn innige deelname name
* BazzoS ook, verplicht gezellig doen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef Hugster het volgende:
Dat was een middagje oma![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe laat begint Top Gear vanaaf? IVM de wintertijd en zo
tv gids en fouten enzo...quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
pagina 4 lezen teveel moeite?
21:00 dus.. volgesn de gids
Ja, ik ben geen fryske wrotter die alle sc's terug gaat lezenquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
pagina 4 lezen teveel moeite?
21:00 dus.. volgesn de gids
Gelukkig heb je mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen fryske wrotter die alle sc's terug gaat lezen
als je je klok nog niet hebt teruggezet wel jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:51 schreef ook_gek het volgende:
bijna 9 uur![]()
Ik ken ook zo iemand die doet ook van die rare dingen; Ferarri's trashen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
zo mensen... ben ik weer
vanmiddag ook nog bezoek gehad van een vriend van mijn pa... die kerel is gek... heeft even een lap grond van 10hectare gekocht... en heeft gisterochtend zijn 5e (!) auto gekocht... een A8
Gaaf filmpjequote:Op zondag 31 oktober 2004 19:50 schreef Hugster het volgende:
KLIK
Touareg
Audi Allroad Quattro
Toyota Landcruiser![]()
Reageert hier iemand erop?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:11 schreef operator82 het volgende:
ALs ik jullie dus goed begrijp begint Top Gear om 21.00 uur onze tijd met enzo?
En BBC 1 of BBC 2?
GTiquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:27 schreef operator82 het volgende:
[..]
Reageert hier iemand erop? :')
Dat is de Audiquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gaaf filmpje
-edit-
Die touapech verliest een stuk
En komt vast te zitten
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is de Audi![]()
well duhquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]ben ik nou scheel?
ga je alle afleveringen opnemen?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
Gelukkig niet nee
Oke dan we gaan TV kijken
ik zit er helemaal klaar voor.
* BazzoS schuin oog houd op DVD recorder. Want hij moet wel aan gaan zoals ik dat gezegt heb![]()
Op Karbo? zoja, nog niet gezienquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar heb ik nog een topic overgeopend
Op FOk zelfs dacht ikquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Op Karbo? zoja, nog niet gezien
que?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo, ze hebben je naam verkeerd gespeld in het user van de maand topic
is er geen andere user die Tjabbe heet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
je bent genomineerd voor user van de maand.. maar de organisator dacht dat je Tjabbe heet
TjaBBequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is er geen andere user die Tjabbe heet?
De donkere kant van Thabbo kijk maar die gast komt veel in R&Pquote:
en weer een loser die m'n nick verkeert speltquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De donkere kant van Thabbo kijk maar die gast komt veel in R&P![]()
Tjibbiquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en weer een loser die m'n nick verkeert spelt
OMG snelquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
http://abum.com/files/Movies/126356573.wmv
Supra eat your heart out!
Dan is jouw gevoel goed want dat is het ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:05 schreef Ballebek het volgende:
Voor mijn gevoel is het nu echt iets over 11en...
Vruchtbare dagquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:50 schreef ook_gek het volgende:
phoe zware dag weer gehad vandaag. Wakker worden. in bed liggen tot 3 uur. Toen effe naar centraal station geweest om cd,s te kopen. thuis komen cd,s luisteren op bed liggen en slapen. Wakker worden eten en dan je zusje de graf tiefus schelden. Weer naar kamer toe op bed liggen wachten tot top gear komt. Genieten van top gear. Meteen weer opnieuw kijken. Weer genieten. Even uit bed om te plassen. Weer in bed liggen. Einde verhaal _O -
Oja voor ik cd,s ging kopen heb ik nog lekker onder de douche gestaan en aangekleed![]()
En ja ik ben dood op van deze dag.
Hoiquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:54 schreef Visie het volgende:
[..]
Vruchtbare dag![]()
Helloquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoijij bent nieuw
http://www.bored.com/quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben bored...
quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben bored...
dance valley hard dance mixed by tom hardingquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:54 schreef Visie het volgende:
[..]
Vruchtbare dag![]()
ps. welke cd's heb je gekocht BTW?
ik heb maar 1 lancia delta(nieuw model) gezien en dat was een rooie en die reed midden in een groep met kansloze punto'squote:Op maandag 1 november 2004 08:02 schreef Fwnk het volgende:
\
De ami was bruuuuut!
vanmiddag maak ik een topic met pics
Onee, wacht, ik doe het in mijn lancia topic
Al een andere gekocht dan?quote:Op maandag 1 november 2004 07:46 schreef -Xerxes- het volgende:
Morge
Mijn auto staat te koop. In V&A. Mocht iemand interesse hebben.
Wij hebben ons met 13 Delta's verzameld op een parkeerplats, daar beetje gekletst, gekeken, foto's gemaakt enzoquote:Op maandag 1 november 2004 08:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb maar 1 lancia delta(nieuw model) gezien en dat was een rooie en die reed midden in een groep met kansloze punto's![]()
Toen was ik alweer wegquote:Op maandag 1 november 2004 08:33 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wij hebben ons met 13 Delta's verzameld op een parkeerplats, daar beetje gekletst, gekeken, foto's gemaakt enzo
om 14.00 richting de beurd, met 8 delta's.
Later nog geraced met een integrale richting utrecht, was wel bruut,ik zat in een 1.6 en die hield em dus echt niet bij, hoor je ineens een bruuuuullllll achter je waar je misselijk van wordt, komen er 2x HF Turbo voorbij. hops achter de integrale aan (ze hoorden bij ons)![]()
![]()
vrijdag awakenings @ now&wow rotterdam, 9 uur 's ochtends thuis als een tosti, ik werd wakker gebeld "ja over een uur rijden we richting arnhem je moet flyeren @ tiesto nerd in concert" niet mijn muziek maar bier zuipen is fijn.quote:Op maandag 1 november 2004 09:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
waavan dan ?
tiesto in concertquote:Op maandag 1 november 2004 09:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
vrijdag awakenings @ now&wow rotterdam, 9 uur 's ochtends thuis als een tosti, ik werd wakker gebeld "ja over een uur rijden we richting arnhem je moet flyeren @ tiesto nerd in concert" niet mijn muziek maar bier zuipen is fijn.
Uiteindelijk half 10 zondagochtend ( nieuwe tijd) thuis, 4 uur slaap en dan weer onderweg richting antwerpen
![]()
Vanacht om 1 uur in mijn bed.... half 8 eruit..
Ik ben tosti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |