quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:25 schreef _The_General_ het volgende:
Shirley, dat is pas een user
Nee, users van 16 + drank + internetquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik moet gewoon even mijn ei kwijt hoor.... Dat gebagger telkens, is het weer debielennacht ofzo? Blij dat de wintertijd ingaat?
gekkie, tis toch weekend! Iedereen baggerig, brak, maar wel gezellig... enne lievquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik moet gewoon even mijn ei kwijt hoor.... Dat gebagger telkens, is het weer debielennacht ofzo? Blij dat de wintertijd ingaat?
Er hoort een '''Na 12en geen users onder de 18'' verbod te komen, vind ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, users van 16 + drank + internet
Gezellig toch (voel me nou wel oud, thanx weerquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, users van 16 + drank + internet
Viel jij daar ook niet onder, die nieuwe generatie?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef cerror het volgende:
Bagger blijft, al is de nieuwe generatie wel erg
Kijk, ik was tenminste nog gematigd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef cerror het volgende:
Bagger blijft, al is de nieuwe generatie wel erg
haquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gezellig toch (voel me nou wel oud, thanx weer, maar vind je toch liev
hoor)
Ti's net hoe jij het invultquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Viel jij daar ook niet onder, die nieuwe generatie?
Jij hoort bij die Stuart kliek, dat valt bij mij onder de nieuwe bagger generatie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ti's net hoe jij het invult
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
ik heb gelurkt in je fotoboek
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:33 schreef woutabest het volgende:
Toen ik echt bezig was, was ik eigenlijk de enige in die tijd, die baggerde
Doen ook veel bij mij, alleen laten ze nooit bericht achterquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
ik heb gelurkt in je fotoboek
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.
Nee, jij trekt volle pagina's.... o, ja, dat klopt echtquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.
Nee, dat ben ikquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog een hoop users die menog wel kennen, en niet zo'n persoon als jou...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik wel inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle pagina's.... o, ja, dat klopt echt![]()
Noem er es één.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog een hoop users die menog wel kennen, en niet zo'n persoon als jou...
Ja,maar dat is ook een nietszeggend iemand.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
cerror
nou dan noem je er ook meteen EEN zeg, godskolerequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
cerror
Man, das geweldig, wat een prestatie van wereldformaat. Print uit en behang je kamer ermee zou ik zeggen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik wel inderdaad.
Daarom zijn we ook zo blij dat we jou hebben nu!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,maar dat is ook een nietszeggend iemand.
Wat probeer je nu? Was dat een poging tot flamen? Probeer het maar niet meer en ga maar gewoon slapen ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Man, das geweldig, wat een prestatie van wereldformaat. Print uit en behang je kamer ermee zou ik zeggen!![]()
![]()
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo blij dat we jou hebben nu!![]()
Maar ben juist zo blij met jou....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.
Of bedoel je linksboven?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.
Kunnen we ienemienemutte doen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef Euforie het volgende:
[..]
Of bedoel je linksboven?
Maar ik niet met jou.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar ben juist zo blij met jou....![]()
klikquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kunnen we ienemienemutte doen!![]()
Bij mij rechtsboven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef Euforie het volgende:
[..]
Of bedoel je linksboven?
Geeft niet hoor, ik ben heel snel tevreden, als ik namelijk maar blij ben...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar ik niet met jou.
Nog een egoistisch kutpersoon ook. Schandelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben heel snel tevreden, als ik namelijk maar blij ben...![]()
Jeeee, sta ik nou op 1 van irritantste kutusers? Ahhh, ahhh, ahhhh?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog een egoistisch kutpersoon ook. Schandelijk.
Nee, totaal niet. Die eer verdien je niet. Jij bent gewoon maar een lame kutje die mee probeert te doen met de meute.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jeeee, sta ik nou op 1 van irritantste kutusers? Ahhh, ahhh, ahhhh?![]()
Sta ik dan op 1 bij de lame kutjes die met de meute proberen mee te doen? Ahhhhh, aaahhhhhh, aahhhhh, toe nou????quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Die eer verdien je niet. Jij bent gewoon maar een lame kutje die mee probeert te doen met de meute.
Nee...daar is ook al een hele lijst van.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sta ik dan op 1 bij de lame kutjes die met de meute proberen mee te doen? Ahhhhh, aaahhhhhh, aahhhhh, toe nou????![]()
Ik heb mijn high kick nog niet laten zien...... gna....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef Posdnous het volgende:
Het is een wat matige bitchfight.
Och, voor zulke ''bitches'' ga ik m'n best niet doen, zonde van de energie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef Posdnous het volgende:
Same here...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, voor zulke ''bitches'' ga ik m'n best niet doen, zonde van de energie.
Das mooi, dan kan ik lekker op jou inhakken, dat gaat bloeden meisje, dat gaat echt gutsen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, voor zulke ''bitches'' ga ik m'n best niet doen, zonde van de energie.
Pfft..ga je gang. Ik kijk wel toe en lach je uit.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das mooi, dan kan ik lekker op jou inhakken, dat gaat bloeden meisje, dat gaat echt gutsen!
Wiehaaaaaa.... dat kan ook wel heel gezellig zijn, ben dol op lachen.... heb er nou al zin in.... djen komt in da mood....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Pfft..ga je gang. Ik kijk wel toe en lach je uit.
Volgens mij ben je niet helemaal goed bij je hoofd ofzo...je posts sporen niet in ieder geval.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wiehaaaaaa.... dat kan ook wel heel gezellig zijn, ben dol op lachen.... heb er nou al zin in.... djen komt in da mood....![]()
en dat wil zeggen dat je dalijk met een komkommer achter je pc zit ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wiehaaaaaa.... dat kan ook wel heel gezellig zijn, ben dol op lachen.... heb er nou al zin in.... djen komt in da mood....![]()
En we nemen er gewoon nog een glaasje bij... lalalalala.....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal goed bij je hoofd ofzo...je posts sporen niet in ieder geval.
Sinds wanneer heb ik komkommers nodig om aan mijn trekken te komen....??? gekkie...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dat wil zeggen dat je dalijk met een komkommer achter je pc zit ?
Een glaasje breezer?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
En we nemen er gewoon nog een glaasje bij... lalalalala.....
(mensen die wel goed bij hun hoofd zijn, zijn saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii)
Gatverdamme, das smerig spul, nee ik drink lekkere amerikaanse nep whiskey meisje. Ze noemen t ook wel eens bourbon... mjummiequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een glaasje breezer?
ach, je hebt een huisdier, wat liefquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik komkommers nodig om aan mijn trekken te komen....??? gekkie...
Wat is er mis met komkommers?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik komkommers nodig om aan mijn trekken te komen....??? gekkie...
Twee zelfs.... bof ik effe.... maar eh... ik doe niet aan dierenmishandeling, das zielig....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
ach, je hebt een huisdier, wat lief
Huisdieren moeten ook gewassen worden.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Twee zelfs.... bof ik effe.... maar eh... ik doe niet aan dierenmishandeling, das zielig....
Zo, dat is stoer zeg!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gatverdamme, das smerig spul, nee ik drink lekkere amerikaanse nep whiskey meisje. Ze noemen t ook wel eens bourbon... mjummie![]()
Etenswaren zijn slecht voor je vaginale klimaat honeyquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is er mis met komkommers?![]()
Ja, das een nadelig bij-effect, maar ja, wat is er nou wel perfect? Nep whiskey iig niet... maar wel lekker...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo, dat is stoer zeg!
Beetje jammer dat je er zoveel bullshit van gaat typen.
Nou, zouden mijn katten niet echt waarderen ben ik bang....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Huisdieren moeten ook gewassen worden.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, zouden mijn katten niet echt waarderen ben ik bang....![]()
Gek genoeg heb ik een vent zo gek gekregen om samen met me te gaan wonen. Gek genoeg houdt hij t al bijna 5 jaar met me uit.... (wel vervelend dat die kettingen zoveel lawaai maken 's nachts)
Ik zit nog steeds te wachten op dat ''inhakken'' van je. Gewoon grootspraak dus...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, das een nadelig bij-effect, maar ja, wat is er nou wel perfect? Nep whiskey iig niet... maar wel lekker...
Nee hoor honey, met een gewassen poes en twee ongewassen katten, maar ik begrijp dat tellen voor je lastig wordt rond dit tijdstip....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:09 schreef stinkie het volgende:
[..]je zitegewoon met een ongewassen poes te fokken nu
we zitten in onzin voor je leven trut.... get fucking used to itquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
HAK! (lach je me al uit?)quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op dat ''inhakken'' van je. Gewoon grootspraak dus...
ach, het wil ook medoenquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
we zitten in onzin voor je leven trut.... get fucking used to it
Ja, Onzin inderdaad. Niet Bagger voor je leven. Bagger is geen onzin. Kijk eens naar de TTT's, dát zijn Onzin voor je leven topics...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
we zitten in onzin voor je leven trut.... get fucking used to it
Damn...25 jaar,maar het EQ van een kind van 5quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
HAK! (lach je me al uit?)![]()
Damn... 21 en kan nog niet uitrekenen hoe oud ik ben.... (van dat iq dat klopt, maar nog altijd beter dan een ouwe kut op je 21e al te zijn) maar je blijft liev hoorquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Damn...25 jaar,maar het EQ van een kind van 5
Och, een typfout is snel gemaakt, en er is een verschil tussen EQ en IQ hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Damn... 21 en kan nog niet uitrekenen hoe oud ik ben.... (van dat iq dat klopt, maar nog altijd beter dan een ouwe kut op je 21e al te zijn) maar je blijft liev hoor
Ach voor mij is dat beide van een 5 jarig kind..... (Ik heb lekker wel een leuk leven.... maar ik blijf voor jou duimen dat het met jou ook goed komt hoor!)quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, een typfout is snel gemaakt, en er is een verschil tussen EQ en IQ hoor.
Je weet helemaal niks van mijn leven, dus wie ben jij om daarover te oordelen? Val toch lekker dood ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach voor mij is dat beide van een 5 jarig kind..... (Ik heb lekker wel een leuk leven.... maar ik blijf voor jou duimen dat het met jou ook goed komt hoor!)(djen is de beroerdste niet)
Jeez, jij hebt ook altijd gelijk! Het spijt me verschrikkelijk. Bij deze mijn oprechte excuses (ja, ja, ik weet t al, je zit er niet op te wachten, en ik kan alsnog doodvallen enzo, maar heb ik t toch maar gezegd, en kan ik zo met een rein geweten gaan slapen... *zweet van voorhoofd veegt). Sorry, maar ik moet je echt teleurstellen nu (wederom excuses waar je niet op zit te wachten), maar eh... daar wacht ik liever nog even mee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je weet helemaal niks van mijn leven, dus wie ben jij om daarover te oordelen? Val toch lekker dood ofzo.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jeez, jij hebt ook altijd gelijk! Het spijt me verschrikkelijk. Bij deze mijn oprechte excuses (ja, ja, ik weet t al, je zit er niet op te wachten, en ik kan alsnog doodvallen enzo, maar heb ik t toch maar gezegd, en kan ik zo met een rein geweten gaan slapen... *zweet van voorhoofd veegt). Sorry, maar ik moet je echt teleurstellen nu (wederom excuses waar je niet op zit te wachten), maar eh... daar wacht ik liever nog even mee.![]()
you ain't seen nothing yet.... baby... you just ain't seen nothing yet... lalalalalaquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:28 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Nog weirder dan ik dacht.
Ga maar lekker lol hebben in je eigen bekrompen wereldje, ik heb m'n mening over jou wel verkondigd. Ik ben weg.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
you ain't seen nothing yet.... baby... you just ain't seen nothing yet... lalalalala![]()
*grinnikt.... Wat weet jij nou van mij? (hee, heb ik dat niet eerder gelezen? hmmmm..... komt me eg bekend voor).... maar eh... nee, dat sterven stel ik echt nog liever even uit.....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga maar lekker lol hebben in je eigen bekrompen wereldje, ik heb m'n mening over jou wel verkondigd. Ik ben weg.
Sterf maar.
ik denk dat we allemaal blij zijn dat dat zo isquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
you ain't seen nothing yet.... baby... you just ain't seen nothing yet... lalalalala![]()
Dat kan ik me goed voorstellen (djen heeft ook nog enkele empathische gevoelens.... ondanks eq van 5 jarige)quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal blij zijn dat dat zo is
en wie bepaalt wanneer het bagger c.q. onzin is?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, Onzin inderdaad. Niet Bagger voor je leven. Bagger is geen onzin. Kijk eens naar de TTT's, dát zijn Onzin voor je leven topics...
Kijk eens op je gemak naar de AT en waar net allemaal slotjes op zijn gezet.... Al is deze ook verbaggerd door bepaalde users, dus hier mag ook een slot op.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en wie bepaalt wanneer het bagger c.q. onzin is?
jij niet... ik niet....
Lees toch eens goed, domme hoer.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:46 schreef djenneke het volgende:
Ach alsof dit geen baggertopic was, en wie startte m ook al weer? ik weet het niet hoor....
Domme hoer.... dom... okee, maar ik heb GODVERDOMME NOG NOOIT GELD VOOR SEKS GEVRAAGD, ROTWIJF!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lees toch eens goed, domme hoer.
Nee, wie zou er nou willen betalen voor zo'n rotkop.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Domme hoer.... dom... okee, maar ik heb GODVERDOMME NOG NOOIT GELD VOOR SEKS GEVRAAGD, ROTWIJF!![]()
Je bent weer lekker bezig Shirleyquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, wie zou er nou willen betalen voor zo'n rotkop.
een niveau dat jij nooit zult halen, dat is zekerquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig Shirley![]()
Ja, dat is ook weer waar.... gelukkig, anders zou ik je nog je baan hebben ontnomen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, van zo'n stumper trek ik me niks aan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
een niveau dat jij nooit zult halen, dat is zeker
Wahahahaha, als ik zo wil zijn als jullie is er niet veel aan, daar jullie in een discussie geen moer voorstellenquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
een niveau dat jij nooit zult halen, dat is zeker
Ik werk met kinderen. Die neuk ik niet, je bent nog ziek in je kop ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.... gelukkig, anders zou ik je nog je baan hebben ontnomen!
kom eerst eens met een discussie ipv van baggerquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahaha, als ik zo wil zijn als jullie is er niet veel aan, daar jullie in een discussie geen moer voorstellen![]()
Alsof wij in discussie met jou willen gaanquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wahahahaha, als ik zo wil zijn als jullie is er niet veel aan, daar jullie in een discussie geen moer voorstellen![]()
de arrogantiequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsof wij in discussie met jou willen gaanHet egoisme!
Je blijft flink reageren, dus je spreekt jezelf nogal tegenquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsof wij in discussie met jou willen gaanHet egoisme!
Dat heet nou een balkon lieverd....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef R2cksson het volgende:
[..]!
Ook die belachelijke foto's van haar bij dat raam!
Zo van, kijk mij eens lekker zijn... Attention whore inderdaad...
Dat ook!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
de arrogantie
Je probeert het op internet omdat je je toko niet meer uitkomt?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat heet nou een balkon lieverd....Djen is dol op aandacht....
Lukt nog aardig ook zo!
![]()
slechte reclame is ook reclame tenslottequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat heet nou een balkon lieverd....Djen is dol op aandacht....
Lukt nog aardig ook zo!
![]()
Als jij dat een discussie vindt, moet je toch es echt het woordenboek erop na slaan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je blijft flink reageren, dus je spreekt jezelf nogal tegen![]()
Nou vind ik veel goed hoor, ben echt niet zo moeilijk, maar wat je echt doet en wat er gebaggerd wordt mix ik niet. En seks met kinderen is niet grappig. Daar bedoelde ik dus helemaal niks mee. Jammer dat jij daar blijkbaar wel grappen over kan maken...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik werk met kinderen. Die neuk ik niet, je bent nog ziek in je kop ook
Och hier, was de vinger van pappa te dik?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou vind ik veel goed hoor, ben echt niet zo moeilijk, maar wat je echt doet en wat er gebaggerd wordt mix ik niet. En seks met kinderen is niet grappig. Daar bedoelde ik dus helemaal niks mee. Jammer dat jij daar blijkbaar wel grappen over kan maken...
Waar zie jij de grap dan? Jij interpreteert dat zo blijkbaar. Kwestie van je doppen open en goed lezen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou vind ik veel goed hoor, ben echt niet zo moeilijk, maar wat je echt doet en wat er gebaggerd wordt mix ik niet. En seks met kinderen is niet grappig. Daar bedoelde ik dus helemaal niks mee. Jammer dat jij daar blijkbaar wel grappen over kan maken...
vandaar dus die keu, ter oefeningquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Och hier, was de vinger van pappa te dik?
Nou, ik wil gewoon even duidelijk maken dat ik dat niet zo bedoeld heb. Sommige grappen vind ik persoonlijk niet leuk. Ik ben gewoon een beetje lol aan het maken, en het is niet mijn bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen of misplaatste grappen te maken. Dat is alles.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar zie jij de grap dan? Jij interpreert dat zo blijkbaar. Kwestie van je doppen open en goed lezen.
"Poolen met pappa is leuk he!"quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
vandaar dus die keu, ter oefening
Ja, boo fucking woo..denk je nou echt dat ik mij iets ga aantrekken van wat iemand op internet over mij zegt? Nee, zo dom ben ik dus niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, ik wil gewoon even duidelijk maken dat ik dat niet zo bedoeld heb. Sommige grappen vind ik persoonlijk niet leuk. Ik ben gewoon een beetje lol aan het maken, en het is niet mijn bedoeling iemand persoonlijk aan te vallen of misplaatste grappen te maken. Dat is alles.
Gelukkig doe je nog steeds lekker mee...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, boo fucking woo..denk je nou echt dat ik mij iets ga aantrekken van wat iemand op internet over mij zegt? Nee, zo dom ben ik dus niet.
Ga jij lekker serieus reageren joh, lompe doos.
Hee, t is wel snooker he!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
"Poolen met pappa is leuk he!"
Jammer dat je moeder niet een aantal jaar eerder bezweek aan baarmoederkanker...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig doe je nog steeds lekker mee...![]()
Alsof het jou wat boeit, het ging jou toch alleen maar om dat rubbere dopje...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee, t is wel snooker he!![]()
Wat niet is kan nog komen, ik zal met je mee duimen dat t erfelijk is, goed?quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:04 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jammer dat je moeder niet een aantal jaar eerder bezweek aan baarmoederkanker...
Ja dat boeit zeker, slimmie. Op een snookerkeu zit namelijk geen rubberen dopjequote:Op zondag 31 oktober 2004 03:05 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Alsof het jou wat boeit, het ging jou toch alleen maar om dat rubbere dopje...
De achterkant was te dik voor je?quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja dat boeit zeker, slimmie. Op een snookerkeu zit namelijk geen rubberen dopje![]()
En flikker eens op uit m'n fotoboek. Daar heb je niks te zoeken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gelukkig doe je nog steeds lekker mee...![]()
Te smal eerder denk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
De achterkant was te dik voor je?
Dat zal het zijn geweest.... snap ik nou eindelijk waarom ik ben gaan snookeren (wanneer begon ik daar ook al weer mee? o, ja das 3 jaar geleden.... met wie ook al weer? o ja, met mijn eigen vent..... spannende dingen die je kan doen op een biljarttafel.... )quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
De achterkant was te dik voor je?
Je was ook in de mijne, dus wat moet je nou joh? gelukkig ben jij geen aandachtshoer.... valt me weer meequote:Op zondag 31 oktober 2004 03:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
En flikker eens op uit m'n fotoboek. Daar heb je niks te zoeken.
Hoe kom je daarbij? Dat ben ik wel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je was ook in de mijne, dus wat moet je nou joh? gelukkig ben jij geen aandachtshoer.... valt me weer mee![]()
Jaha, en daarom ben ik gaan snookeren, dan, want dat is logisch gezien een snookerkeu slanker is dan een poolkeuquote:Op zondag 31 oktober 2004 03:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Te smal eerder denk ik.
Zei ik geen? o, das weer dom van me!quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat ben ik wel.
Ja, het zal allemaal wel. Ik ben je domme geblaat nu echt zat.quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zei ik geen? o, das weer dom van me!brabants en blond he?
Oh nee he, zo'n dom wijf die weer moet ophangen dat ze een relatie heeft...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
o ja, met mijn eigen vent..... spannende dingen die je kan doen op een biljarttafel.... )
In afwachting op een bekende lieve (whahahahahahaha) reactie heb ik nou ook al je fotoboek geinfiltreerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 03:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, het zal allemaal wel. Ik ben je domme geblaat nu echt zat.
* djenneke is weg hier.
Ja, ben nogal blij en happy met m, maar je had beter moeten opletten, jongen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:15 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh nee he, zo'n dom wijf die weer moet ophangen dat ze een relatie heeft...
het niveau gaat hier niet echt omhoog maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:51 schreef Posdnous het volgende:
Ze zijn met zijn allen tegen mij....quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:17 schreef blackmage het volgende:
[..]
het niveau gaat hier niet echt omhoog maar dat mag de pret niet drukken
Blij en happy?quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ben nogal blij en happy met m, maar je had beter moeten opletten, jongen...
Zou ik ook niet zijn hoor...quote:Op zondag 31 oktober 2004 03:19 schreef djenneke het volgende:
Ja, hee, vastgeketend, je moet echt beter blijven opletten hoor (ik heb niet gezegd dat hij ook happy is met mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |