quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:25 schreef _The_General_ het volgende:
Shirley, dat is pas een user
Nee, users van 16 + drank + internetquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik moet gewoon even mijn ei kwijt hoor.... Dat gebagger telkens, is het weer debielennacht ofzo? Blij dat de wintertijd ingaat?
gekkie, tis toch weekend! Iedereen baggerig, brak, maar wel gezellig... enne lievquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:26 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Ik moet gewoon even mijn ei kwijt hoor.... Dat gebagger telkens, is het weer debielennacht ofzo? Blij dat de wintertijd ingaat?
Er hoort een '''Na 12en geen users onder de 18'' verbod te komen, vind ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, users van 16 + drank + internet
Gezellig toch (voel me nou wel oud, thanx weerquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, users van 16 + drank + internet
Viel jij daar ook niet onder, die nieuwe generatie?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef cerror het volgende:
Bagger blijft, al is de nieuwe generatie wel erg
Kijk, ik was tenminste nog gematigd.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:29 schreef cerror het volgende:
Bagger blijft, al is de nieuwe generatie wel erg
haquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gezellig toch (voel me nou wel oud, thanx weer, maar vind je toch liev
hoor)
Ti's net hoe jij het invultquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Viel jij daar ook niet onder, die nieuwe generatie?
Jij hoort bij die Stuart kliek, dat valt bij mij onder de nieuwe bagger generatie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ti's net hoe jij het invult
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
ik heb gelurkt in je fotoboek
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:33 schreef woutabest het volgende:
Toen ik echt bezig was, was ik eigenlijk de enige in die tijd, die baggerde
Doen ook veel bij mij, alleen laten ze nooit bericht achterquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
ik heb gelurkt in je fotoboek
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.
Nee, jij trekt volle pagina's.... o, ja, dat klopt echtquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij dan? Gewoon een onbekende kutuser die niet opvalt in de menigte.
Nee, dat ben ikquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog een hoop users die menog wel kennen, en niet zo'n persoon als jou...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik wel inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle pagina's.... o, ja, dat klopt echt![]()
Noem er es één.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog een hoop users die menog wel kennen, en niet zo'n persoon als jou...
Ja,maar dat is ook een nietszeggend iemand.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
cerror
nou dan noem je er ook meteen EEN zeg, godskolerequote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
cerror
Man, das geweldig, wat een prestatie van wereldformaat. Print uit en behang je kamer ermee zou ik zeggen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik wel inderdaad.
Daarom zijn we ook zo blij dat we jou hebben nu!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja,maar dat is ook een nietszeggend iemand.
Wat probeer je nu? Was dat een poging tot flamen? Probeer het maar niet meer en ga maar gewoon slapen ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Man, das geweldig, wat een prestatie van wereldformaat. Print uit en behang je kamer ermee zou ik zeggen!![]()
![]()
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo blij dat we jou hebben nu!![]()
Maar ben juist zo blij met jou....quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.
Of bedoel je linksboven?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, klik rechtsboven en je bent ervanaf.
Kunnen we ienemienemutte doen!quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef Euforie het volgende:
[..]
Of bedoel je linksboven?
Maar ik niet met jou.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar ben juist zo blij met jou....![]()
klikquote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kunnen we ienemienemutte doen!![]()
Bij mij rechtsboven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:41 schreef Euforie het volgende:
[..]
Of bedoel je linksboven?
Geeft niet hoor, ik ben heel snel tevreden, als ik namelijk maar blij ben...quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar ik niet met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |