Asiel al geprobeerd?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:31 schreef ymme het volgende:
Nog iemand die in de omgeving van Zevenaar (arnhem) jonge konijntjes aan te bieden heeft?
Anders zou ik toch maar een vriendinnejte voor mijn nijn moeten halen in de dierenwinkel.
Heb zelf geen vervoer, alleen fiets, dus opvang is voor mij geen optie..
Misschien dat iemand hier nog een vrouwtjes konijn heeft, of wat dan ook?
Volgens mij zit er hier geen in de buurt.quote:
Wat je ook doet, haal géén dieren bij de Faunaland in Zevenaarquote:Op maandag 27 februari 2006 08:31 schreef ymme het volgende:
Nog iemand die in de omgeving van Zevenaar (arnhem) jonge konijntjes aan te bieden heeft?
Anders zou ik toch maar een vriendinnejte voor mijn nijn moeten halen in de dierenwinkel.
Heb zelf geen vervoer, alleen fiets, dus opvang is voor mij geen optie..
Misschien dat iemand hier nog een vrouwtjes konijn heeft, of wat dan ook?
Hoe weet je dat ze/hij tam is ?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Dandilion het volgende:
Wat is Doodles een funky konijn zeg!!!![]()
off topic maar wel over konijnen:
Er loopt hier vlakbij ons huis aan de spoorbaan een konijn. Een tam konijn, volgens me moeder een hangoor. Bruin, oranje en wit kontje.
Ikzelf heb alleen de achterkant gezien toen de nijn weg rende voor onze hond. Het konijn kruipt wel een hol of iets dergelijks in.
Echt zo stom van mensen om een konijn los te laten in de "big bad world outside"!
Weggelopen zal ie wel niet zijn, bijna geen huizen in de buurt van het spoor en al helemaal geen tuinen, en of buren met een leeg hok..
Zou hem/haar kunnen vangen?
toevallig is het ook een homoquote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je slecht met dieren omgaat ben je een homo?Vreemd scheldwoord.
Ik denk omdat het een hangoor is met andere kleuren dan konijn-grijsquote:
Ik wou inderdaad even bij Discus in zevenaar gaan kijken. Of bij groenrijk..quote:Op maandag 27 februari 2006 20:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat je ook doet, haal géén dieren bij de Faunaland in ZevenaarDie homo zouden ze ondersteboven aan een boom boven een bassin pirhanja's moeten hangen
![]()
Stephje en Pizvlec komen bij de Discus in Zevenaar vandaan, die Discus is opzich best te doen, zeker het meisje dat daar werkt heeft aardig verstand van dieren(iets wat je niet vaak tegenkomt in dierenwinkels
)
Hier nog Omaatje en Steph, die overigens over een aantal maanden samen gaan wonen, nadat Steph een bezoekje gebracht heeft aan de DA om zn balletjes te laten weghalen
Oma
[afbeelding]
Steph
[afbeelding]
Da's waar ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Nonneke het volgende:
toevallig is het ook een homoniet dat ik iets tegen homo's heb, ben zelf een soort van homo
Hij redt zich blijkbaar prima.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Dandilion het volgende:
Wat is Doodles een funky konijn zeg!!!![]()
off topic maar wel over konijnen:
Er loopt hier vlakbij ons huis aan de spoorbaan een konijn. Een tam konijn, volgens me moeder een hangoor. Bruin, oranje en wit kontje.
Ikzelf heb alleen de achterkant gezien toen de nijn weg rende voor onze hond. Het konijn kruipt wel een hol of iets dergelijks in.
Echt zo stom van mensen om een konijn los te laten in de "big bad world outside"!
Weggelopen zal ie wel niet zijn, bijna geen huizen in de buurt van het spoor en al helemaal geen tuinen, en of buren met een leeg hok..
Zou hem/haar kunnen vangen?
Hij is inderdaad homo. Maar so what?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toevallig is het ook een homoniet dat ik iets tegen homo's heb, ben zelf een soort van homo
Awwwwwquote:
Niks tegen homo's hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Hij is inderdaad homo. Maar so what?
En waarom weet hij niet hoe hij met dieren om moet gaan?
Ik vindt hem altijd nog wel aardig en zo...
Nou dat is dus psies mijn probleemquote:Ik heb eerlijk gezegt nog nooit een leven dier in de winkel gezien daar
Heb ik dan zo slecht gekeken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Is Faunaland die relatief nieuwe zaak tegenover FRS?
Morgen ga ik met mijn moeder op stap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Niks tegen homo's hoor
[..]
Nou dat is dus psies mijn probleemdode vissen in de bakken (en nee niet 1 dag), zieke dieren etcetc er zit daar al meer dan een jaar een vogel, mn schoonmoeder mocht het beest niet kopen van de meneer omdattie eraan gehecht was
Opzich prima natuurlijk, maar haal um dan verdomme uit dat kleine hokje en zet um thuis !
En al een konijntje gevonden ?
Oooooh is die grote intratuin open ??? Dan weet ik wat ik vant weekend ga doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Morgen ga ik met mijn moeder op stap.
Naar de nieuwe Interatuin in Duiven. Ben hier erg nieuwschierig naar.
En dan op zoek naar een leuk nieuw vriendje voor Bill (ja killy billy)
Ik zal morgen meteen foto's posten van de nieuwe aanwinst..
En voor meer info kun je ook mijn web-log in de gaten gaan houden.
Daar zullen wel genoeg foto's op komen te staan.![]()
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oooooh is die grote intratuin open ??? Dan weet ik wat ik vant weekend ga doen(Bij dr McDonalds en Ikea in de buurt toch ?)
Leuk ! Suc7 met uitzoeken morgen
leuk leuk leuk, ik zit me echt al tijden te verheugen om daar heen te gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja![]()
Morgen gaat het voor het eerst open. Samen met de GAMMA die ernaast zit.
Het is een enorm gebouw![]()
Ik ook. Morgen ga ik er dus eindelijk heenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
leuk leuk leuk, ik zit me echt al tijden te verheugen om daar heen te gaan![]()
het is zoooo groot !!
meestal welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen ga ik er dus eindelijk heen![]()
Hebben ze bij Intratuinen ook konijnen dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |