abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1604723
ROFLMAO

Kijk, het lijkt er toch nog op dat Hummie succes oogst met deze nieuwe formule. Wat een puntgave actie. Zo heerlijk verwerpelijk dat iedereen wel moet kijken.

maandag 10 september 2001 @ 20:42:09 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1604742
Let op mijn woorden. Kelly komt als een ster dat huis uit, dat weet ik zeker.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 10 september 2001 @ 20:43:20 #28
15527 Soena
Voer eendjes, geen oorlog
pi_1604755
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:42 schreef Marble het volgende:
maar wel al over een paar weken!!!!
pi_1604768
Alleen gebeurt het natuurlijk een beetje snel. Niemand kijkt nog, bijna niemand (behalve hier dan) praat er over. Dit gaat natuurlijk heel snel uit komen. De uitbarsting komt misschien al wel voor het weekend. Jammer dan, niet echt een soap om te volgen...

Het is eigenlijk wel jammer dat personen echt gecast zijn op bepaalde kenmerken. Dit jaar dus nog veel meer dan andere jaren. Vooral niet eerlijk tegenover degenen die wel dat hele traject van auditie doorlopen hebben. Maar ja... ze hebben er zelf voor gekozen.

maandag 10 september 2001 @ 20:45:15 #30
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1604789
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:43 schreef Soena het volgende:

[..]

maar wel al over een paar weken!!!!

Dat weet ik nog zo net niet. Tenzij ze zelf opstapt geef ik haar goede kans om er nog lang in te zitten.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 10 september 2001 @ 20:48:10 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1604825
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:42 schreef Marble het volgende:
Dat zei ik al gelijk.

Maar ik twijfel nu of Kelly er wel in blijft. die verlaat misschien nog wel met een heleboel emotie het pand. Vergeet niet dat er nu 4 mannen zijn en anderhalve vrouw. Mocht het nu aan idereen bekend worden dat Kelly eigenlijk Ferry was dan Kiezen de andere mannen partij voor Andries en is het bye bye Kelly.

Of Andries moet haar zo geil vinden dat hij gewoon doorgaat met haar. (kan me niet voorstellen)

Dit is een geestelijke battle en ze hadden het nooit over geestelijke battle gehad het zou fisque zijn (dat is het ook wel een beetje nu natuurlijk maar dan vooral een prettige ).

maandag 10 september 2001 @ 20:49:10 #32
15527 Soena
pi_1604837
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:45 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet. Tenzij ze zelf opstapt geef ik haar goede kans om er nog lang in te zitten.

het enige wat zij mee heeft is dat ze ooit man was, voor de rest is het een verschrikkelijk huppeltrutje met weinig inhoud, heb dr meer in de badkamer voor de spiegel zien staan dan waar dan ook.
Maar dat is wel zoals ik t nu zie dan ik hoop dat er wat meer uitkomt anders is het dus een paar weken.....

want mooie mensen daar gaat het bij bb niet om of vonden jullie een ruud en koos en al die anderen die t langer volhielden zo lekker????

maandag 10 september 2001 @ 20:54:07 #33
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1604907
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:49 schreef Soena het volgende:

[..]

het enige wat zij mee heeft is dat ze ooit man was, voor de rest is het een verschrikkelijk huppeltrutje met weinig inhoud, heb dr meer in de badkamer voor de spiegel zien staan dan waar dan ook.
Maar dat is wel zoals ik t nu zie dan ik hoop dat er wat meer uitkomt anders is het dus een paar weken.....

want mooie mensen daar gaat het bij bb niet om of vonden jullie een ruud en koos en al die anderen die t langer volhielden zo lekker????

Zij gaat het volhouden vanwege het soapelement. Elk beetje sensatie in Big Brother is meegenomen.
pi_1604924
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:14 schreef ElizabethR het volgende:

Veel wijze woorden

Ik ben het ook voor een groot gedeelte met jou eens ElizabethR maar ik voorzie dat deze actie het taboe niet op een positieve manier zal veranderen...
Ik vind nix vies aan transsexuelen maar uit verhalen van mannen blijkt deze situatie toch als nachtmerrie te worden gezien....

Ik heb het misschien niet duidelijk geschreven maar ik vind het moreel onverantwoordlijk in zijn geheel!
Dus tegenover Andries én Kelly!
Het was duidelijk dat Kelly met een groot dilemma geconfronteert werd. Ze zei: Ik moet je nog iets vertellen maar dat kan nu nog niet...
Ze ging nog naar de DBK... Daar hadden ze haar beter op moeten vangen...en als ik Diane was geweest had ik haar ook afgeraden hier mee verder te gaan.

(En nee ER...ik neem je post niet persoonlijk...:*)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 10 september 2001 @ 20:56:44 #35
15527 Soena
pi_1604931
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:54 schreef Marble het volgende:

[..]

Zij gaat het volhouden vanwege het soapelement. Elk beetje sensatie in Big Brother is meegenomen.

maar dat is nu bijna opgebruikt de sex is al geweest nu nog de onthulling et voila.......
of vind je dat rondhuppelen en haren gooien ook een soap element????
  maandag 10 september 2001 @ 20:59:27 #36
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1604957
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:56 schreef Soena het volgende:

[..]

maar dat is nu bijna opgebruikt de sex is al geweest nu nog de onthulling et voila.......
of vind je dat rondhuppelen en haren gooien ook een soap element????

De eerste uitzending is nog niet eens geweest. En het is al meer dan eens gebleken dat een bewoner een heel tijdje kan teren op een klein beetje sex (wat stemmen van kijkers betreft dan)
  maandag 10 september 2001 @ 21:06:12 #37
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1605033
quote:
Op maandag 10 september 2001 20:14 schreef ElizabethR het volgende:

Waarom? Ze is toch een vrouw??
[..]

nee, het is een omgebouwde vent
  maandag 10 september 2001 @ 21:27:35 #38
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1605277
Haha, wat een humor. Wat zal die knakker zometeen op z'n neus kijken...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1605322
Het idee alleen al, GATVER, sorry jonges/meiden

Yorin kan ook té ver gaan hoor, dat is dit bijna, al krijg je wel leuke sensatie straks!

Life = Party
pi_1605354
Ze liggen nu gigantisch te wippen op stream 1!!!
  maandag 10 september 2001 @ 21:37:19 #41
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1605398
euh screenshots???????????
pi_1605412
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:37 schreef megamuch het volgende:
euh screenshots???????????
Waarom? je kan het zelf live volgen!!!
  maandag 10 september 2001 @ 21:40:00 #43
545 dop
:copyright: dop
pi_1605432
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:34 schreef Zon het volgende:
Ze liggen nu gigantisch te wippen op stream 1!!!
gigantisch ?

kwee nie maar dit ziet er uit als droog neuken

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1605445
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:40 schreef dop het volgende:

[..]

gigantisch ?

kwee nie maar dit ziet er uit als droog neuken

Voor twee mannen vindt ik dit gigantisch
pi_1605465
vet gehijg daarnet weer

alleen maar handwerk btw

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1605481
quote:
Op maandag 10 september 2001 19:41 schreef Uiruru het volgende:
nah geniaal toch dit levert straks prima Jerry Springer momenten op

The Battle remember...

Dit levert straks fikse klappen voor "Kelly" op, indien hij niet eerlijk is tegen Dries.
  maandag 10 september 2001 @ 21:46:24 #47
545 dop
:copyright: dop
pi_1605514
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef Zon het volgende:

[..]

Voor twee mannen vindt ik dit gigantisch

k jij je zin

maar goed het is al weer uit bed

heb trouwens de hele topic ff door gelezen
maar wat zijn we weer rete bekrompen
fuck is fuck en neuken is neuken

hele volks stammen vragen niet vooraf naar de naam en geaardheid waarom zou kelly dat dan wel moeten doen ?

heb hem nog niet horen klagen
en er zijn wel ergere dingen die je kan oplopen na een potje sex behalve een deukje in je ego

[Dit bericht is gewijzigd door dop op 10-09-2001 21:55]

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 10 september 2001 @ 21:56:24 #48
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1605632
Die Andries zal zich wel voor zijn kop kunnen slaan en het liefst door de grond willen gaan zakken als hij hoort dat Kelly vroeger een man blijkt te zijn geweest! Ik geef toe, het is natuurlijk wel lullig voor hem maar dan moet hij maar niet meteen de eerste de beste keer als een wild beest op iemands avances ingaan Hoelang kent hij haar/hem nou?
Dus eigen schuld, dikke bult en het is nog humor ook!

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 10-09-2001 21:58]

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 10 september 2001 @ 21:57:12 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1605644
Wat mij betreft is het de verantwoordelijkheid en de domheid van de mensen zelf die zich opgeven voor zo'n programma en zich bij voorbaat al conformeren aan allerlei absurde regeltjes van dit spelletje.

Dat ze daarbij ook nog zo dom zijn zich te laten manipuleren en instrueren (zwijgen over dat "geheim") door de programmamakers en vervolgens al na 3 dagen hun basale lustgevoelens niet meer kunnen inhouden en ten overstaan van heel het volk (ze weten immers dat alles wordt gefilmd) zich hun konijntjesgedrag te vertonen, tja...dat kan je de programma-makers ook niet kwalijk nemen. (alles voor de kijkcijfers/cemmercie)

Die Andries zal er w.s. wel een behoorlijke geestelijke dip van overhouden als ie achter de waarheid omtrent Kelly/Ferry komt en Kelly/Ferry zal vervolgens, geheel volgens plan van de reaktie, als diva het huis als eerste gaan verlaten.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1605646
quote:
Op maandag 10 september 2001 21:46 schreef dop het volgende:

[..]

k jij je zin

maar goed het is al weer uit bed

heb trouwens de hele topic ff door gelezen
maar wat zijn we weer rete bekrompen
fuck is fuck en neuken is neuken

hele volks stammen vragen niet vooraf naar de naam en geaardheid waarom zou kelly dat dan wel moeten doen ?

hem hem nog niet horen klagen
en er zijn wel ergere dingen die je kan oplopen na een potje sex behalve een deukje in je ego

dop

Maakt inderdaad ook geen fuck uit. Als je het alletwee wil en lekker vindt is het geen probleem! En eigenlijk is dit "gewoon" een hetroseksuele relatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')