Op het einde gaan ze allemaal dood en vergaat de wereldquote:Op woensdag 3 november 2004 13:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar daarna ga ik naar de bioscoopnaar Shark Tale
en nu niet weer allemaal spoilers plaatsten hier a.u.b. want dan ga ik ze lezen
[..]
Was het boeiend?quote:Op woensdag 3 november 2004 14:34 schreef Tania18 het volgende:
* Duiveltja heeft de halve nacht de speciale verkiezingsuitzending van Barend en van Dorp gekeken :')
Dan moet je wat minder tongen, Riannepan.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:09 schreef Riann het volgende:
ik heb tongspierpijn en dat is geen geintje
Ja maar ik heb gisteravond helemaal niet zoveel getongdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder tongen, Riannepan.
Van slap naar stijf pijpen...quote:Op woensdag 3 november 2004 15:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoe komt het dan?
Haha vastquote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Van slap naar stijf pijpen...
Dat zal het zijn geweest..
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:38 schreef Riann het volgende:
Haha vasttopics een beetje opzoeken waar ik gepost heb sjonge jonge
haha maar dat is niet gister gebeurdquote:Op woensdag 3 november 2004 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik kon me niet beheersen, sorry..
Die staat er altijdquote:Op woensdag 3 november 2004 14:54 schreef Duiveltja het volgende:
Heeft er vandaag iemand op Hoog Catherijne trouwens die blinde vent gezien die Sinterklaas liedjes stond te zingen gezien
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die staat er altijd
Zelfs in de zomer is ie wel eens sinterklaasliedjes aan het zingen. Maakte ie ook weer dat klokgeluidje erbij??![]()
Oh en Barend en van Dorp was wel leuk, heel erg chaotisch maar wel leuk![]()
de Roy was zeker in de verkiezingsuitzendeingquote:Op woensdag 3 november 2004 16:46 schreef Tania18 het volgende:
Ali![]()
Eerlijk gezegd vond ik Edwin de Roy blabla.. ook best aardig overkomen
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:07 schreef timbob het volgende:
hoi!
ik heb ook boeken van calvin & hobbes
want hun zijn tof
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja dat ging dus niet door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |