Ik heb niet zo zeer medelijden met hem...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef Tania18 het volgende:
Arme Theo van Gogh
Wat wonen we toch in een klote samenleving
1 gek en gelijk de hele samenleving is kutquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef Tania18 het volgende:
Arme Theo van Gogh
Wat wonen we toch in een klote samenleving
De een luistert Muse de andere Nina Skyquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:35 schreef timbob het volgende:
[..]
kijk es naar de muziek in de top40
en dan zeg je dat er maar 1 gek is
1 gek zegt ie danquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1 gek en gelijk de hele samenleving is kut![]()
Wat voor reacties?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind de reacties om me heen en hier op het internet wel in en in triest
Ok dat zijn ook debielen die ze wmb naar Irak mogen sturen. Maar dat is geen probleem van Nederland alleen, dat is in elk land wel zo in de grote steden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
1 gek zegt ie dan![]()
Ik heb het niet alleen maar daarover, ik heb het er ook over dat ik hier in de buurt 's avonds niet eens meer veilig naar huis kan lopen zonder lastiggevallen te worden, dat zowel mijn vriend als mijn broer 's avonds door een grote groep kutjongens in elkaar zijn geslagen. Dat zijn maar een paar dingen in mijn eigen omgeving. De dingen die je dagelijks in het nieuws hoort wijzen er wel op hoe kut de samenleving is lijkt mij![]()
sc is voor alles, ook voor discussiequote:Maar oke, laten we niet te serieus worden
Meeste is gewoon direct Islam/Marokkanen/allochtonen bashen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor reacties?
Wegens schoolexamenweek zit ik net pas aan de computer en ik heb geen zin om honderden reacties door te lezen..
De samenleving is over ook kut.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
1 gek en gelijk de hele samenleving is kut![]()
Jij bent een halfbloedje, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
Meeste is gewoon direct Islam/Marokkanen/allochtonen bashen.
Ik ben dan geen Marokkaan of islamiet, maar ik voel mij dus wel aangesproken als ze zulke racistische teksten posten.
Heb je gelijk in, imo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent een halfbloedje, toch?
Maar ik snap wat je zegt. Ik had het er vanmiddag ook met m'n moeder over. Het zijn er een paar (qua islamieten) die het verknallen voor de rest. Ik ken niet zo heel veel islamieten, maar die ik ken zijn gewoon heel aardige mensen, net als autochtone mensen. En daarom heb ik ook niet zoiets van: "alle Marokkanen moeten dood!". Nee. Maar ik vind wel dat er iets moet gebeuren (vraag me niet wat), want dit kan zo natuurlijk niet doorgaan.
Nee, ik ben een "hindoestaan" (niet gelovig ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent een halfbloedje, toch?
Het is ook zo makkelijk om gelijk de Islamieten de schuld te geven. Natuurlijk zijn redelijk wat rotte appels, maar de hele groep lijdt eronder.quote:Maar ik snap wat je zegt. Ik had het er vanmiddag ook met m'n moeder over. Het zijn er een paar (qua islamieten) die het verknallen voor de rest. Ik ken niet zo heel veel islamieten, maar die ik ken zijn gewoon heel aardige mensen, net als autochtone mensen. En daarom heb ik ook niet zoiets van: "alle Marokkanen moeten dood!". Nee. Maar ik vind wel dat er iets moet gebeuren (vraag me niet wat), want dit kan zo natuurlijk niet doorgaan.
Juistquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
En mensen hebben nogal snel de neiging om te generaliseren.![]()
Klopt. Ik hoorde op de radio iets van: "Alle mensen met een uitgesproken mening moeten bewaking krijgen!"quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
Hier kan je sowieso niks of iig niet veel tegen doen. Als je iemand echt zo vastberaden is om je te vermoorden dan lukt hem dat wel.
Tsja, dan ben je als maatschappij wel ver heen ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoorde op de radio iets van: "Alle mensen met een uitgesproken mening moeten bewaking krijgen!"
Nou, dan ben je behoorlijk diep gezakt als mensen, als maatschappij, als alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |