Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat dit een bijzonder smakelijke combinatie isquote:Op zondag 31 oktober 2004 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Kipfilet kruiden en dan met ontbijtspek omwikkelen. In de oven tot kip gaar en spek knapperig.
Eigen recepten tikken is leuker hoorquote:Op maandag 8 november 2004 15:59 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
www.kiprecepten.nl ??????
Dat doe ik altijd in een spiesje. Stukjes kipfilet pittig kruiden en om en om met banaan aan een spiesje rijgen. Omwikkelen met ontbijtspek en een kwartiertje onder de grill.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Kipfilet kruiden en dan met ontbijtspek omwikkelen. In de oven tot kip gaar en spek knapperig.
Idd want dan weet je zeker dat er mensen zijn die het wel eens gemaakt / geprobeerd hebbenquote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigen recepten tikken is leuker hoor
ja, plus iedereen maakt het toch op zijn eigen manier en nooit helemaal precies volgens het boekje.quote:Op maandag 8 november 2004 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigen recepten tikken is leuker hoor
Maar ik begreep uit een een ander topic dat het ook gaat met kipfilet en gewoon in de koekenpan.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef Oblivion het volgende:
Kip in honing uitjes en soja.
Kippenpootjes marineren in soja, honing en uitje.
Flink draaien tijdens het marineren.
Daarna onder de grill. Ook flink draaien. Anders verbranden ze...![]()
Even over de ingredienten:
Wil je zout, meer soja, wil je zoet, meer honing!
Klinkt lekker... Maar toen lag die ui nog op je snijplankquote:
ja die moet je samen met die kip bakkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Klinkt lekker... Maar toen lag die ui nog op je snijplank. die moet neem ik aan er met de kip bakken doorheen?
hoe maak je datquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
Daarbij overigens gesmoorde aardappelen met tomaaten een lekkere salade.
hij was lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef Oblivion het volgende:
Kip in honing uitjes en soja.
Kippenpootjes marineren in soja, honing en uitje.
Flink draaien tijdens het marineren.
Daarna onder de grill. Ook flink draaien. Anders verbranden ze...![]()
Even over de ingredienten:
Wil je zout, meer soja, wil je zoet, meer honing!
Erg origineel is het niet, maar wel lekker!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:36 schreef skiczukie het volgende:
Coq-au-vin?
Ik niet. Helaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:36 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Erg origineel is het niet, maar wel lekker!
Receptje???
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:36 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Receptje???
Kip in Wijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:36 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Receptje???
Haan??? het was toch een kiprecept?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Geef de saus over de haan, zet er de croûtons omheen en serveer.
Geef de saus over de haan, zet er de croûtons omheen en serveer.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Coq is haan heh. Maar, what's the difference.
Ja. Okee.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef edje34 het volgende:
[..]
Geef de saus over de haan, zet er de croûtons omheen en serveer.
![]()
Gewoon ff grillen. Lekker toch.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef tonks het volgende:
Iemand nog leuke ideen, heb hier gewoon 4 kippenpoten liggen.. wat kan ik doen? grillen? in de oven? ik heb een combi/grill/oven/magnetron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |