Inderdaad. Men is nu bezig het taboe op tactische kernwapens te doorbreken. Zowel China als de VS zijn hier hard mee bezig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:04 schreef Pracissor het volgende:
Dit spul werd ook al onder Clinton gebruikt hoor (je zegt het zelf 1e golfoorlog) dus wat heeft dit met de presidentsverkiezing te maken? Democraten gaan echt niet dit spul afschaffen.
tegenstanders? Die kunnen net zo goed gaan ontkennen dat gras groen is. Feiten kun je niet ontkennen.quote:dat verhaal is al zo vaak besproken door voor en tegenstanders
....dat bedoelde ik. Geen kandidaat heeft het erover gehad. 99% van de media is er stil over. Kun je conclusies uit trekken....that's all.quote:dus wat heeft dit met de presidentsverkiezing te maken? Democraten gaan echt niet dit spul afschaffen.
ja kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:32 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
tegenstanders? Die kunnen net zo goed gaan ontkennen dat gras groen is. Feiten kun je niet ontkennen.
De 1e golfoorlog was onder papa Bush.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:04 schreef Pracissor het volgende:
Dit spul werd ook al onder Clinton gebruikt hoor (je zegt het zelf 1e golfoorlog) dus wat heeft dit met de presidentsverkiezing te maken? Democraten gaan echt niet dit spul afschaffen.
jij bent zeker iemand die landmijnen ook prima spul vindt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:37 schreef HostiMeister het volgende:
DU is goed spul, dat richt tenminste schade aan, stuk beter dan de zooi waar ze eerst mee schoten...
it get's the job done...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent zeker iemand die landmijnen ook prima spul vindt?
verdiep je trouwens voortaan eens eerst in de materie voordat je meteen boe gaat roepen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
idd idioot om dit soort munitie te gebruiken.
een verhaal heeft twee kanten, daar heb je gelijk in. ik baseerde me op de op. dus als ik voortaan zal reageren zal ik alle studies moeten doornemen, zeikerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
verdiep je trouwens voortaan eens eerst in de materie voordat je meteen boe gaat roepen...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeikerd.
Het is en blijft een zwaar metaal, en zware metalen zijn giftigquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
erg laag, maar gevaarlijk voor de gezondheid? geen kinderen geboren met een penis aan hun oor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |