Rechtermuis in een willekeurig zoekveld op een willekeurige website....quote:Op donderdag 11 november 2004 18:39 schreef Tha_T het volgende:
Hoe doe ik dat dan?
Typisch Microsoftquote:Op woensdag 17 november 2004 20:58 schreef SHERMAN het volgende:
Dat van MSN klopt, daar doe je niks aan dat zit er in geprogrammeerd
Tools - Options - Advancedquote:Op woensdag 17 november 2004 18:19 schreef Markster het volgende:
Okay, vraagje!
Ik gebruik thunderbird 0.9 en Firefox 1.0 op Gentoo Linux met gnome 2.8
Nou heb ik het probleem dat wanneer ik op een link in een email klik, hij wel firefox opent, maar niet de link/url maar de startpagina. Ook komt deze in een nieuwe window.
Hoe en waar is dit in te stellen? Het is best irritant dat ik nu copy/paste link moet doen als ik een link gemaild krijg.
bvd
Kut microsoftquote:Op woensdag 17 november 2004 20:58 schreef SHERMAN het volgende:
Dat van MSN klopt, daar doe je niks aan dat zit er in geprogrammeerd
Ik gebruik de 'tab clicking options'. Daar kan je vanalles mee instellen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Ik gebruik mozilla ook maar ik heb 2 dingen als ik CRTL+N (new window) dan gaat die naar mijn startpagina ik wil dat die gewoon naar de pagina gaat waar ik opzat
en Als ik in msn mijn inbox aanklik opent die het nog in IE ik heb mozilla wel als standaard browser
Bedankt, maar ik heb het al zo staan, ook heb ik de singlewindowmode optie aan, en staat ingesteld op "new tab"quote:Op donderdag 18 november 2004 08:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Tools - Options - Advanced
Daar heb je het kopje: Tabbed browsing
Open links from other applications in:
- A new window
- A new tab in the current window
- The most recent tab/window
Als je via about:config de optie browser.tabs.showSingleWindowModePrefs aanzet, krijg je nog de optie "Force links that open new windows to open in" erbij.
mij welquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
en ook niet om elke link die ik aanklik in een nieuwe tab te krijgen
Ok, en dan?quote:Op zondag 21 november 2004 11:39 schreef f1sven het volgende:
Trouwens ik heb een paar tips om FireFox nog sneller te maken:
nglayout.initialpaint.delay op 0 (Het kan zijn dat je deze instelling moet toevoegen, rechtsklikken in about:config)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |