Daar heb je helaas een extensie voor nodig.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik wil dat een nieuw tab met mijn homepage begint,
Klopt, mijn fout, het was close tab on middleclick wat je daarmee kon instellenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef Murray het volgende:
[..]
Die zit er ook niet in.
* Quarks huilt meequote:Op woensdag 10 november 2004 21:49 schreef keijz het volgende:
keijz wil de smoke theme
Ik wacht maar op een nieuwe versie van SingleWindow. Tab Extensions vind ik veel te zwaar en verneukte mijn browser. Als ik hier zo lees dan ben ik niet de enige met klachten.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Daar heb je helaas een extensie voor nodig.
Er zit wel een pref in 'browser.tabs.loadOnNewTab' alleen die doet weinig.
Had gehoopt dat ze dat nog voor 1.0 zouden fixen.
Bij opties » connection settingsquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef TimberWolf het volgende:
Kee, tussen al het prefs-geweld even een technische vraag. Is het bij Firefox mogelijk om de proxysettings (en evenueel andere configsettings) uit te zetten? I
Hmm dan zou je bij custom builds moeten kijken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef TimberWolf het volgende:
Ho pardon, ik was even te onduidelijk. Ik wil de mogelijkheid om proxy in te stellen, te wiijzigen of andersinds te verkloten uitzetten. Het hele connections-stukje mag wmb weg of uit. Bij IE kan dat met een policy key, maar die heb ik voor FF nog niet kunnen vinden op Google en vriendjes.
Ga eens op zoek naar een kiosk browser tutorial... misschien heb je daar wat aan.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:20 schreef TimberWolf het volgende:
Dat zou niet handig zijn. Wat beperkt dan mijn lieve usertjes om een normale build te downloaden, en via een proxy te gaan surfen. Hm. Kan me toch haast niet voorstellen dat FF die optie niet heeft? Iets policy achtigs?
"Close tab on doubleclick' is niet meer...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef releaze het volgende:
[..]
ik kan de close on doubleclick niet in tabbrowser prefernce vinden![]()
Understatement.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:13 schreef Murray het volgende:
Brrr, ik blijf Noia extreem lelijk vinden.
view->toolbars->bookmarks toolbar... uitvinkenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef Premium het volgende:
Weet iemand hoe je de Bookmarks Toolbar Folder verwijderd als je boven in het menu op Bookmarks klikt? Als je er met de rechtermuistoets op klikt, kun je 'm niet deleten.
Ja dat laatste bedoel ik dus. Jammer dat dat niet kan. Wat die Bookmarks betreft, vind ik Internet Explorer fijner met per bookmark een los bestand. Jammer dat Firefox alles in één joekel van een bestand gooit.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
view->toolbars->bookmarks toolbar... uitvinken
Je kan hem volgens mij niet uit je bookmarks-menu halen...
Dat eerste heb ik ook heel af en toe (had ik met IE ook).quote:Op donderdag 11 november 2004 11:20 schreef Leep het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen enzo, dus misschien is deze vraag al 100 keer langsgekomen.
Maar ik gebruik sinds kort firefox. Ik ben heel tevreden, minder spyware enzo. Maar ik krijg heel vaak de foutmelding "the document contains no data". Als ik dan even op refresh druk doet die site t meestal wel weer, maar t blijft vervelend.
Ook heb ik heel vaak dat afbeeldingen niet willen laden.
Bijvoorbeeld hier op fok als iemand meerdere afbeeldingen achter elkaar post krijg ik meestal 3 van de 5 plaatjes te zien.
Ook zit ik al een tijdje te zoeken naar de optie die ervoor zorgt dat links automatisch in een nieuw tab worden geopent ipv in een nieuw venster
Bedoel je de 'back' en 'previous' knoppen van firefox zelf, of op een website ?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:47 schreef Quincy5 het volgende:
Ik heb ook een probleem.
Net de nieuwste Firefox 1.0 geinstalleerd en nu doen onder meer de knoppen om een pagina terug of verder te gaan het niet meer.
Iemand hetzelfde probleem/ suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |