quote:Op woensdag 10 november 2004 09:10 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit hier nu hier in de mediatheek bij mij op school en hier hebben ze nog steeds IE. Ik word hier echt overspoelt met reclame.
En MSI?quote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik kan hier geen *.exe bestanden donwloaden en niet instaleren.
Eigenlijk heb je Tab Extensions toch helemaal niet meer nodig?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
Nu ik Firefox 1.0 heb met Tab Extensions crasht hij steeds.
Waar haal je die Noia Lite vandaan?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:04 schreef releaze het volgende:
extentions werken nogsteeds niet....
maar ben blij dat ik Noia Lite aan de praat heb kunnen krijgen.. wat een geweldig theme is dat toch
straks maar eens ff verder kijken naar wat 1 te bieden heeft.. hopelijk doet die downloadmanager het een beetje
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/themes/noia_2.0_(lite)/quote:Op woensdag 10 november 2004 17:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Waar haal je die Noia Lite vandaan?
Nautical en Mostly Crystal zijn de enige die er nog een beetje fatsoenlijk uitzien, de rest is afschuwelijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:13 schreef Murray het volgende:
[..]
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/themes/noia_2.0_(lite)/
Brrr, ik blijf Noia extreem lelijk vinden.
[afbeelding]
Nautical.
Zien er ook zeer mooi uit. Ik gebruik zelf Charamel:quote:Op woensdag 10 november 2004 17:42 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nautical en Mostly Crystal zijn de enige die er nog een beetje fatsoenlijk uitzien, de rest is afschuwelijk.
Ik wil weer Smoke en Orbital![]()
Smoke:
[afbeelding]
Orbital:
[afbeelding]
Veel te lomp en flitsend, het moet echt rustig en zwart witquote:Op woensdag 10 november 2004 17:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zien er ook zeer mooi uit. Ik gebruik zelf Charamel:
[afbeelding]
ik gebruik dan ook nog de PR versie. ga nog een weekje wachten tot ik er zeker van ben dat al de extensions die ik gebruik werken en ook de theme's. zeker Qutequote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef Quarks het volgende:
[..]
Veel te lomp en flitsend, het moet echt rustig en zwart wit![]()
Erg jammer dat de leuke theme's het juist niet meer doen, qute is ook niet meer compatible![]()
Zeg nou zelf, dit is toch verschrikkelijk![]()
[afbeelding]
Die paarse theme vind ik ook maar niks (en de variaties er op ook niet)quote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef Quarks het volgende:
[..]
Erg jammer dat de leuke theme's het juist niet meer doen, qute is ook niet meer compatible![]()
[afbeelding]
Ziet eruit alsof het in mijn cappuccino gehangen heeft.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zien er ook zeer mooi uit. Ik gebruik zelf Charamel:
[afbeelding]
Hier heb ik alle extensions nog gewoon draaien, het is alleen wachten op een leuk theme.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:13 schreef Jump het volgende:
[..]
ik gebruik dan ook nog de PR versie. ga nog een weekje wachten tot ik er zeker van ben dat al de extensions die ik gebruik werken en ook de theme's. zeker Qute
Die orbital icoontjes zijn echtquote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef releaze het volgende:
orbital is ook hot.. die had ik "vroeger" altijd, maar op een gegeven moment werkte ie niet meer goed in een nieuwe release..
ik wil mn extentions terug.. tab close on double click en firesomething..
Ik vind wit meestal te fel aan m'n ogen en dat heb ik bij deze theme niet. Maar binnenkort zullen ze neem ik aan de meeste themes wel hebben geupdate voor 1.0quote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef Quarks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt het wel een beetje op jaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het in mijn cappuccino gehangen heeft.
Hoe ziet die theme er dan uit?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:45 schreef Jump het volgende:
Qute theme
Qutequote:Op woensdag 10 november 2004 18:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoe ziet die theme er dan uit?
ik kan de close on doubleclick niet in tabbrowser prefernce vindenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Die orbital icoontjes zijn echt![]()
Heb ze niet voor niets op mijn desktop
Maar Smoke lijkt er erg veel op.
Dat close on dubbelclick etc.. zit ook in het veel uitgebruidere Tabbrowser Preferences
Gaaf topic. Had ik nog niet gezien!quote:Op woensdag 10 november 2004 17:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je Tab Extensions toch helemaal niet meer nodig?
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 7 ]
Die zit er ook niet in.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef releaze het volgende:
[..]
ik kan de close on doubleclick niet in tabbrowser prefernce vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |