De Mozilla Foundation heeft haar geld ergens vandaan moeten krijgen voor die Firefox advertentie-campagnequote:Op dinsdag 9 november 2004 10:17 schreef Murray het volgende:
Hey deze startpagina krijgt je.. samenwerking met Google?
Bij mij was er niks aan de hand. Kon m gewoon downloaden met 65 kb/squote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef buzzer het volgende:
Volgens mij komt er rook uit de server waar Mozilla draait.
Ik heb hier een 1mbit verbinding, maar de pagina is niet te openen...
Ik heb de link via Tweakers.net aangeklikt. Dan kom je gelijk bij de downloadlocatie uit. Ging bij mij vrij snel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef buzzer het volgende:
Volgens mij komt er rook uit de server waar Mozilla draait.
Ik heb hier een 1mbit verbinding, maar de pagina is niet te openen...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:47 schreef Jump het volgende:
denk niet dat het mogelijk is webforce
Probeer deze pagina maar eens te bezoeken met Maxthon. Of deze PNG-test.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:52 schreef Hayek het volgende:
ik heb hem erop gezet maar zou niet weten wat er beter aan is dan maxthon
als ik maxthon op gecko zet werken ze prima, maar anders niet goed, maar ik ben in de praktijk nog nooit zo'n pagina tegen gekomen, alleen nog maar demonstratie pagina's zoals dezequote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef Leshy het volgende:
[..]
Probeer deze pagina maar eens te bezoeken met Maxthon. Of deze PNG-test.
Mozilla.org kwam ik niet eens meer opquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Hier ook nog een mirror.
Ik weet niet wat er op die mirror staat, maar het is geen FFquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:49 schreef CrashOne het volgende:
Hier nog een mirror.
Die eerste is absoluut geen demonstratie-paginaquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:29 schreef Hayek het volgende:
maar ik ben in de praktijk nog nooit zo'n pagina tegen gekomen, alleen nog maar demonstratie pagina's zoals deze
Fixed!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:55 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er op die mirror staat, maar het is geen FF
Gevoel heb ik soms ook.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:44 schreef f1sven het volgende:
Trouwens het lijkt net of FireFox 1.0 iets sneller is qua laden van web-pagina's als RC2, of is dat maar verbeelding?
Ehm, ik gebruik em (= Noia Extreme Theme) wel?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
PDF'jes laadt ie bij mij ook een stuk sneller in als ik ze van het internet bekijk...
Jammer dat de Noia Extreme Theme nog niet geupdate is....die was wel zo mooi :'(
In de Mozilla Firefox 1.0 versie werkt ie hier niet...ik kan em niet kiezen uit the theme-manager..quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, ik gebruik em (= Noia Extreme Theme) wel?
2) Hoe bedoel je wennen, het werkt bijna hetzelfde als een nieuw venster en je kunt alles zelf instellen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:19 schreef Premium het volgende:
Een goeie browser met een paar pijnpunten:
1) Als ik zie welke kritieke bugs worden gefixed, vraag ik mij af hoeveel er nog in zitten.
2) Ik kan maar niet wennen aan dat tabbed browsen.
3) De browser voelt trager aan dan Internet Explorer.
4) De combinatie mIRC/Invision werkt niet lekker met Firefox. Het copy/pasten van IRC url's (bijvoorbeeld http://www.ircspy.com/search.asp )werkt niet. Moet je die lange commando's handmatig overtypen.
5) Het sorteren van de bookmarks werkt nog steeds niet naar behoren.
Verder werkt ie goed hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |