Kan je dat niet instelling in het programma wat bij je toetsenbord kwam? Meestal kan je die toetsen wel anders indelen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
euh hoe krijg ik mijn toetsenbord instellingen naar firefox? Als ik dat weet wil ik wel overstappen maar tot nu toe lukt me dat niet!
Ik heb dus een logitech bluetooth toetsenbord/muis combi!
Ik bedoel dus de sneltoetsen naar bepaalde sites en je favorieten!
Alavst bedankt!
Precies, FF als standaard browser instellen en dan URI's ingeven in het programma...quote:Op woensdag 3 november 2004 05:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je dat niet instelling in het programma wat bij je toetsenbord kwam? Meestal kan je die toetsen wel anders indelen.
quote:New in Thunderbird 0.9
* Saved Search Folders
* Message Grouping
* Global Inbox
* Comprehensive Data Migration
* RSS Integration
* Improved Privacy Controls
* Improved Quick Search
troost je, je bent niet alleenquote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
kan niet wachten
het lgit dus niet aan mijquote:Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
troost je, je bent niet alleen
dan al ? de 0.9 is nog maar een paar dagen uit. het zou me sterk verwonderen als ze de 1.0 dan al doen zonder een voorafgaande release candidatequote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef Murray het volgende:
Thunderbird 1.0 schijnt ook de 9e te komen!![]()
Ja ik verbaasde mij er ook over, maar ze gaan het wel proberen....quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Jump het volgende:
[..]
dan al ? de 0.9 is nog maar een paar dagen uit. het zou me sterk verwonderen als ze de 1.0 dan al doen zonder een voorafgaande release candidate
Dat was wel de bedoeling idd.quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef Murray het volgende:
Thunderbird 1.0 schijnt ook de 9e te komen!![]()
Ik vind het vreemd dat ze 5 dagen voor de release van 1.0 een 0.9 uitgeven...quote:Op maandag 8 november 2004 06:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling idd.
Ja, ik ook. Kon blijkbaar niet eerder. En dus denk ik dat TB 1.0 nog even op zich laat wachten. Toch jammer, zou mooi zijn als ze allebei tegelijk uit zouden komen.quote:Op maandag 8 november 2004 06:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze 5 dagen voor de release van 1.0 een 0.9 uitgeven...
De dag is nog jong.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:41 schreef JeroenH het volgende:
Nou het is vandaag 9 november..... maar nog geen FF 1.0...
Hij is al uit hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De dag is nog jong.
Wow! Is dat de echte 1.0? Geen Preview of wat dan ook? Wat vreemd dat er op de officiėle sites nog niets over te lezen is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Spyder het volgende:
Hij is al uit hoor...
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |