Voordelen te over.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:20 schreef blablasjit het volgende:
heb net firefox geinstaleerd.. maar behalve dat er niet al het gefrunik van MS erin zit vind ik hem vrijwel hetzelfde???
Zie er niet bij staan dat je spyware op je pc echt beduidend minder zal worden als je FireFox hebt en dus ook gebruikt, ook een echt voordeel van FireFox.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Voordelen te over.....
Zie onderstaande link voor 'slechts; 10 van de vele...
http://www.switch2firefox.com/whyswitch/
Het antwoord staat in de FAQ in deze openingspost,,,,quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:05 schreef Steve-O het volgende:
starte ik toenet firefox op moest ik een nieuw profiel aan maken wat dus helemaal default is
nu is mijn vraag hoe haal ik een profile weg heb in die help gekeken en word er niet veel wijzer van ..
Ik heb bij het zoeken naar de oorzaak idd vernomen dat het geautomatiseerd kan worden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:44 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Of je laat het automatisch bij het openen en/of sluiten van FireFox doen met BookmarkFTP!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:22 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie is gewist? Firefox wist nl. alleen een profiel (met de bijbehorende data) als je daar specifiek opdracht voor geeft. Als ie een nieuw profiel maakt, komt dat in een nieuwe directory te staan. Als ik jou was, zou ik nog maar eens rondneuzen in de profile-directories.
Edit: ik zie nu dat het probleem bij Bombie was, dus @Bombie![]()
Ik heb op meerdere plaatsen idd meteen na de crash de bookmarks.html en bookmarks.bak onderzocht, zowel in mijn profiel als in localservice, maar die waren allemaal gereset. Helaas...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:42 schreef Murray het volgende:
[..]
Staat er geen bookmarks.bak bestand in je profile folder?
Hernoemen naar bookmarks.html en je hebt ze weer...
Kan je dat niet instelling in het programma wat bij je toetsenbord kwam? Meestal kan je die toetsen wel anders indelen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
euh hoe krijg ik mijn toetsenbord instellingen naar firefox? Als ik dat weet wil ik wel overstappen maar tot nu toe lukt me dat niet!
Ik heb dus een logitech bluetooth toetsenbord/muis combi!
Ik bedoel dus de sneltoetsen naar bepaalde sites en je favorieten!
Alavst bedankt!
Precies, FF als standaard browser instellen en dan URI's ingeven in het programma...quote:Op woensdag 3 november 2004 05:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je dat niet instelling in het programma wat bij je toetsenbord kwam? Meestal kan je die toetsen wel anders indelen.
quote:New in Thunderbird 0.9
* Saved Search Folders
* Message Grouping
* Global Inbox
* Comprehensive Data Migration
* RSS Integration
* Improved Privacy Controls
* Improved Quick Search
troost je, je bent niet alleenquote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
kan niet wachten
het lgit dus niet aan mijquote:Op zondag 7 november 2004 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
troost je, je bent niet alleen
dan al ? de 0.9 is nog maar een paar dagen uit. het zou me sterk verwonderen als ze de 1.0 dan al doen zonder een voorafgaande release candidatequote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef Murray het volgende:
Thunderbird 1.0 schijnt ook de 9e te komen!![]()
Ja ik verbaasde mij er ook over, maar ze gaan het wel proberen....quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Jump het volgende:
[..]
dan al ? de 0.9 is nog maar een paar dagen uit. het zou me sterk verwonderen als ze de 1.0 dan al doen zonder een voorafgaande release candidate
Dat was wel de bedoeling idd.quote:Op zondag 7 november 2004 22:39 schreef Murray het volgende:
Thunderbird 1.0 schijnt ook de 9e te komen!![]()
Ik vind het vreemd dat ze 5 dagen voor de release van 1.0 een 0.9 uitgeven...quote:Op maandag 8 november 2004 06:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling idd.
Ja, ik ook. Kon blijkbaar niet eerder. En dus denk ik dat TB 1.0 nog even op zich laat wachten. Toch jammer, zou mooi zijn als ze allebei tegelijk uit zouden komen.quote:Op maandag 8 november 2004 06:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze 5 dagen voor de release van 1.0 een 0.9 uitgeven...
De dag is nog jong.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:41 schreef JeroenH het volgende:
Nou het is vandaag 9 november..... maar nog geen FF 1.0...
Hij is al uit hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De dag is nog jong.
Wow! Is dat de echte 1.0? Geen Preview of wat dan ook? Wat vreemd dat er op de officiële sites nog niets over te lezen is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:42 schreef Spyder het volgende:
Hij is al uit hoor...
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0/
Mozilla Firefox 1.0 Releasedquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:46 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Wow! Is dat de echte 1.0? Geen Preview of wat dan ook? Wat vreemd dat er op de officiële sites nog niets over te lezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |