Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Tvp
Dat werkt geloof ik echt he ?
Alleen vind ik ze zo lelijk !
Ik vind het vooral lelijk als je zo'n broek te strak neemt, dat geeft een heel raar effect. Maar dan lijk je ook niet meer slank.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:52 schreef heaven7 het volgende:
Het werkt echt jaEr zullen best verschillen zijn, de 1 is lelijk, de ander niet. Over het algemeen vind ik het best mooi, die lage kontzakken an sich dan he..
Indian Rose koop je bij Men at Work bijvoorbeeld. Ze hebben het ook wel bij de Chill Out in de Bijenkorf, maar daar hebben ze wel minder modellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Het hangt ervanaf hoe de zakken gevormd zijn en hoe je kont gevormd is denk ik?Ik uhm, ben een beetje een merknewbie
Dus waar koop je Indian Rose?
Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kontquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:53 schreef Angeles het volgende:
[..]
Bij die broeken van Indian Rose is het niet zo extreem, dus dan kan je die het beste nemen. Daar heb je ook heel veel modellen van, laag en iets minder laag.
Beetje zonde om zo'n broek te kopen als je het lelijk vindt, zo groot is het effect nou ook weer niet.
Ik denk dat de enige andere truc afvallen isquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga ook geen broek kopen die ik lelijk vind, dan maar een dikke kont
Maar je weet het niet , wellicht komen er nog andere trucjes aan bod in dit topic![]()
Neuh das niet echt nodig hoor, de rest is allemaal prima in vormquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige andere truc afvallen is
Precies, het is geen porem! Afvallen kost helemaal niets, alleen een beetje inzet. Dat lijkt me dan ook een structurelere oplossing dan het verhullen van het (gigantische) achterwerk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:03 schreef imago het volgende:
Elke keer als je iemand ziet lopen met van die idioot lage kontzakken, dan denk je alleen maar "kijk, die probeert d'r kont optisch te verkleinen!"
weet je wel hoe lelijk die broeken zijn??quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef beerten het volgende:
Levis antifit of zoiets?
Het gaat hier om een formaat achterwerk waarbij 'lage broekzakken' heel betrekkelijk is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:50 schreef animuz1 het volgende:
lijkt me best lelijk staan..als je dat skater soort achtige broeken bedoeld. Ik vind die broeken zonder achterzakken die vrouwen dragen ook niet uitzien.. just my opinion.
ik heb zelf een broek van levi's waar die achterzak ietsjes lager is dan bij mijn andere broeken. Maar ja... ik vind niet echt dat het mijn kont kleiner lijkt, ik heb deze broek nu aan en merkte net dat mijn portomonee wat lager zit dan normaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:09 schreef heaven7 het volgende:
Nee, zulke broeken bedoel ik niet animuz1, ik bedoel gewone spijkerbroeken maar dan met de zakken wat lager dan normaal. Niks oversized of skaterig.
In de Yes van komende week staat een artikel over o.a. spijkerbroeken die je kont optisch verkleinen. Aanraders:quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:51 schreef heaven7 het volgende:
Nee? Hoezo?
hangkontbroek heet zoiets, dat je het even weet!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:48 schreef heaven7 het volgende:
........laag hangende kontzakken?
Ik kan geen plaatje vinden maar ik bedoel dus kontzakken die half op je kont hangen en half op je bovenbenenEn dan nog het liefst met een wijduitlopende pijpen ofzoiets.
Iemand enig idee welke merken en winkels dit soort broeken hebben? Het liefst zo betaalbaar mogelijk.
ja hoor je hebt ze in meerdere modellenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:20 schreef heaven7 het volgende:
Zijn de indian rose broeken ook enigszins wijd? Ik hou dus niet van het recht toe recht aan model (meestal omdat dat bredere heupen accentueert denk ik).
ja maar zo heet het wel, was bij looking good, HA!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:22 schreef heaven7 het volgende:
Uhm, geen hangkont hoorHangzakken.
En dat uit jouw mondquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen hebben niets tegen dikke billen, dat neukt lekker.
Of als je geen figuur hebt voor zo'n broek en er dan toch perse 1 aan wilt. Met van die heupen die eroverheen vallen enzoquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:38 schreef karoltje het volgende:
Door broeken zonder kontzakken lijken ze vaak groter, en met die lage zakken ook, maarja dat vind ik dus.
Ja, in dat geval werkt alleen een maatje (of 3quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:42 schreef Nuek het volgende:
[..]
Of als je geen figuur hebt voor zo'n broek en er dan toch perse 1 aan wilt. Met van die heupen die eroverheen vallen enzo
10 Feet is o.a. te koop bij de Bijenkorf in de Chill Out. Maar ook bijv. bij de Rode Winkel en misschien ook wel bij Men @ Work en andere grote jeans winkelsquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:15 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik wil geen "stoere" broekHet moet wel vrouwelijk blijven idd. Kan coconut nog even kijken waar die broeken te koop zijn? De bovenste zegt me namelijk niks qua merk..
giro 1222!quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als ik dit soort topics lees denk ik altijd dat ik de enige ben die merk kleding niet duur vind.
Maar dat zal wel aan mij liggen........![]()
Ik ga me stilletjes maar verdrinken in mijn geld :')
en je kunt er beter op spanken!quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen hebben niets tegen dikke billen bij vrouwen, dat neukt lekker.
Pics!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef Kiki het volgende:
Ik ben zelf bedeeld met een flinke derriere (na wat plastische chirurgie is het wel een stuk minder gworden, maar goed, J-Lo zou er nog steeds jaloers op zijn) en heb nu een broek gevonden waar je een heel leuk kontje inkrijgt.. een broek van ONLY dus qua euro's nog heel goed te doen. 69,95 namelijk.
Die broeken zouden voor minimaal 80% van de vrouwelijke populatie verboden moeten wordenquote:verkleint je kont inderdaad ernstig, toen ik em aan had bleef er niet veel van mn kont over, daarom ook maar niet gedaan als je genoeg kont hebt is ie erg mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |