Idd. zou een paar mooi afeleveringen op kunnen leveren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:50 schreef HarigeKerel het volgende:
als er nu een oorlog met de Klingons gaat volgen zou het wel weer eens erg spannend kunnen worden![]()
Maar nu heb ik de VCD al over 3 minuten binnen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:12 schreef FoXje het volgende:
De HDTV is er!![]()
![]()
Opmerkelijk, ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n slave market heb gezien in Trek. Enlighten me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:13 schreef mbn het volgende:
Ik ben dan ook niet zo'n fan van het hele slavenverhaal. Dat is gewoon al te vaak gedaan in Star Trek.
Ik geloof dat dat wel opzettelijk isquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
Yep, super ep.
Ik weet alleen niet of het intentioneel is of niet, maar T'Pol begint steeds emotioneler op dingen te reageren. Als het deel uitmaakt van het verhaal (en die trilogie die er aan begin te komen) dan is het heel subtiel gedaan en dat wordt nog interessant. Sluit ook wel aan bij de opmerkingen van T'Pols moeder.
De aflevering deed me erg denken aan het verhaal van dat volk dat mensen ontvoerde om als arbeiders te werken in fabrieken uit Voyager. Het hele slavenverhaal meen ik vaker te hebben gezien, maar dat kan goed bij andere SF zijn geweest, dat houd ik niet zo bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Opmerkelijk, ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n slave market heb gezien in Trek. Enlighten me.
Ik kan me best voorstellen dat de Orion schepen geavanceerder zijn. Zij beheersen hun gebied op absolute wijze waar de Xindi een van vele relatief kleine facties was binnen de Expanse.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:25 schreef DarthNick het volgende:
1 puntje, in de Expanse vocht de enterprise vaker tegen 4 á 5 schepen tegelijk, komen er 2 Orion Interceptors vanuit het niets, en pats boem paf, Ent is alweer half-gaar...... leren ze het dan nooit....
Inderdaad, wat weten we nu van de kracht van beide wapens om een vergelijking te maken? Niets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat de Orion schepen geavanceerder zijn.
Nou, de overeenkomsten zijn wel érg oppervlakkig. We wisten van TOS en DS9 dat het gebied van de Orions zo'n beetje het centrum is van illegale handel en andere duistere praktijken in het Alpha/Beta Quadrant gebied. Plus het concept van Orion Slave Girls is al bijna veertig jaar oud. Het werd eens tijd dat we een Orion slave market zagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:57 schreef mbn het volgende:
De aflevering deed me erg denken aan het verhaal van dat volk dat mensen ontvoerde om als arbeiders te werken in fabrieken uit Voyager.
Degenen bij de airlock reageerden wel als eerste met het vuren en raakten de indringers ook. Alleen waren de wapens ineffectief.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geweldige aflevering.![]()
Ook leuk om te zien dat die MACO's nog aanboord zijn (niet dat ze veel kans hadden).
Dat groene leidde dan ook amper af van wat er toe doetquote:Op zondag 31 oktober 2004 03:38 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat groene vrouwtje wat men verkocht kon ik eigenlijk wel waarderen![]()
Op groene vrouwtjes vallen... dan heb je echt teveel SciFi gekeken in je leven
Ik probeerde wel de verschillen tussen dit Klingonship en de BoP van latere jaren te ontdekken. Kon niet erg veel zien afgezien van de motoren. Of heb ik het daar ook al mis?quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heerlijk om te zien dat Starfleet het nog met 'primitieve' phase(-pulse)-cannons en torpedoes moet doen, geen tractorbeam heeft en schilden nog moet ontwikkelen zodat intussen de NX-01 al snel overmeesterd wordt.
In een ruimte met Klingons en Orions die betere wapens hebben, Romulans al cloak hebben en de verspreid geraakte Xindi die met een big mofo superwapen kwamen.
Nog maar 6 dagen...quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Sterke aflevering dit, toch altijd een "makkelijk" iets mbt Enterprise, putten uit de verhalen en dus ook de cast van vorige series. Soong is echt cool.
Wel weer jammer dat ik nu weer een week moet wachten.
hij moet ook nog ergens kinderen krijgen.. Soong. echte bloedskinderen, want anders komt die pa van data natuurlijk niet ergens vandaanquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:44 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Nog maar 6 dagen...
Ik verwacht dat ze meteen verder gaan met dit verhaal. Ergens vind ik dat jammer, het zou van mij best wat later vervolgd mogen worden. Dan heb je kans dat Brent vaker terug komt. De voornaam is niet genoemt van Soong, zou het ook kunnen zijn dat hij geexpirimenteerd heeft met gen en daardoor zo oud geworden is?
misschien dat 'ie flink tekeer gaat met Persis.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:23 schreef DarthNick het volgende:
tja, de vraag is dan. Is de moeder van zijn kind een augment of niet ?
En de dubbele kanonnen onder de romp, of is dat al standaard op de toekomstige BoP? En de Romulans moeten nog wat designs of echte schepen van de Klingons krijgen/jatten/ruilen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik probeerde wel de verschillen tussen dit Klingonship en de BoP van latere jaren te ontdekken. Kon niet erg veel zien afgezien van de motoren. Of heb ik het daar ook al mis?
Of een van de nog te wekken vrouwelijke augments die Soong en zijn opgegroeide augments gaat halen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
misschien dat 'ie flink tekeer gaat met Persis.![]()
Je bedoelt van de maker van Data? Ik weet niet of die ooit genoemd is. De naam Arik (dat was 't toch?) komt mij iig niet bekend voor, nee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:44 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Nog maar 6 dagen...
Ik verwacht dat ze meteen verder gaan met dit verhaal. Ergens vind ik dat jammer, het zou van mij best wat later vervolgd mogen worden. Dan heb je kans dat Brent vaker terug komt. De voornaam is niet genoemt van Soong, zou het ook kunnen zijn dat hij geexpirimenteerd heeft met gen en daardoor zo oud geworden is?
Noonien is de maker van Data. Ik heb alleen de voornaam van de dokter niet gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:45 schreef JedaiNait het volgende:
Noonien (toch?), tevens tvp
quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef Capetown het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers van het nieuwe seizoen? Weer iemand daar al iets van?
Nieuwe seizoen had wel een slechte start (wat betreft kijkcijfers) met Stormfront.quote:Star Trek: Enterprise tied its season premiere numbers in the fast national ratings last night with Brent Spiner and "Borderland", rising .1 from the week before.
Zap2It reports that Enterprise brought in a 2.0 rating/4 share for UPN. This means that 2% of American households with televisions were tuned in to "Borderland", representing 4% of homes with televisions turned on during the 8 p.m. hour. The show tied with the WB's What I Like About You and A Scooby-Doo Halloween for the 8 p.m. hour.
Last week the show earned a 1.9/4, up from the 1.7/3 brought in the week before that. Total audience numbers have reflected higher viewership than the ratings predicted earlier in the season. Last night NBC's Dateline won the eight o'clock hour with a 6.2/12, a slightly higher share than last week.
Unfortunately UPN averaged only a 1.6/3 for the night, behind Fox's 2.1/4 and the WB's 2.3/4. However, Enterprise receives the credit for much of that rating as the rerun of America's Next Top Model at 9 brought in only a 1.3/2.
The fast national ratings report is at Zap2It.
quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik probeerde wel de verschillen tussen dit Klingonship en de BoP van latere jaren te ontdekken. Kon niet erg veel zien afgezien van de motoren. Of heb ik het daar ook al mis?
Het jaar in Enterprise is nu 2154, het eerste seizoen van TNG speelt zich af in 2364. TOS speelt zich af in de jaren '60 van de 23e eeuw, een exacte datum is nooit gegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:12 schreef Miesjel het volgende:
Hoeveel jaar zit er eigenlijk tussen Enterprise en TNG?
Yep, Noonien Soong is dus de maker van Data en de andere androids en Arik Soong zien we in "Borderland". De naam is idd niet genoemd, maar staat wel in het script.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
Je bedoelt van de maker van Data? Ik weet niet of die ooit genoemd is. De naam Arik (dat was 't toch?) komt mij iig niet bekend voor, nee.
Summie, weet jij het?
Gaat langzaam omhoog, maar is nog lang niet genoeg. Het wachten is op de finals van "Borderland", de fast nationals die altijd op trektoday geplaatst worden zijn niet echt betrouwbaar en soms zelfs verraderlijk. Het gaat om de finals, die dinsdag of woensdag bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef Capetown het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kijkcijfers van het nieuwe seizoen? Weer iemand daar al iets van?
Buitenlandse uitzendingen van een serie speelt niet zo'n grote rol als je zou denken. Het levert Paramount wel een aardige duit op, maar op de eerste plaats staat altijd hoe de serie het in de VS doet. Als een serie in eigen land matige ratings scoort, kun je een renewal wel op je buik schrijven. Ongeacht hoe de serie in buitenland presteert. Jammer, want in veel landen doet Enterprise het stukken beter dan in de VS.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:52 schreef releaze het volgende:
ik vraag me ook af hoe enterprise het in de rest van de wereld doet.. zouden ze daar ook naar kijken wanneer ze een nieuw seizoen gaan launchen? kijken hoeveel het ze overseas gaat opbrengen? Stel dat het nou shit waard is in de US maar helemaal hot in europa...
De oude BoP is wat massiever en organischer en de 'nieuwe' slanker, maar met bijna geometrische vormen erin. Ik vind de oude misschien wel veel mooier.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef Summoner het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:11 schreef Summoner het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien ook omdat de oude veel later ontworpen is door de programmamakers?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
De oude BoP is wat massiever en organischer en de 'nieuwe' slanker, maar met bijna geometrische vormen erin. Ik vind de oude misschien wel veel mooier.
Wat is hier gay aan?quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Wuder het volgende:
[..]
Misschien ook omdat de oude veel later ontworpen is door de programmamakers?![]()
Maar ik vind de MACO's nog steeds een tof.. mooie uniformenen ze zien er tenminste niet zo gay sissy uit als de andere mensen van de Star Trek series..
Welke aflevering komt dat uit?quote:Op maandag 1 november 2004 16:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat is hier gay aan?
[afbeelding]
![]()
Het zijn die extra kanonnen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:42 schreef Summoner het volgende:
Ik ook Dr_Crouton, ik vind hem indrukwekkender.
Wááát, is de NX-class ook later ontworpen dan de Akira-class???quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Wuder het volgende:
[..]
Misschien ook omdat de oude veel later ontworpen is door de programmamakers?![]()
Toen het design van Enterprise werd getoond werd het meteen gebashed door bepaalde star trek fans, die liever een oud en lelijk ding hadden gezien (Deadalus?). Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die zich daarom druk om maakten.quote:Op maandag 1 november 2004 19:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Het zijn die extra kanonnen..
[..]
Wááát, is de NX-class ook later ontworpen dan de Akira-class???
quote:
"Encounter at Farpoint", de pilot van TNG. In "Where No One Has Gone Before" zie je ook nog zo'n sjappie.quote:Op maandag 1 november 2004 17:22 schreef RIVDSL het volgende:
Welke aflevering komt dat uit?
Gay sissy?!quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Wuder het volgende:
ar ik vind de MACO's nog steeds een tof.. mooie uniformenen ze zien er tenminste niet zo gay sissy uit als de andere mensen van de Star Trek series..
Met counsellor Troi, the intergalactic cheerleader, als hoogtepunt.quote:Op maandag 1 november 2004 19:46 schreef Summoner het volgende:
Qua kleding was seizoen 1 van TNG echt een ramp.
Qua setdressing ziet alles ook veel moderner uit. Destijds werd de kleding beīnvloed door de jaren 60; vrouwelijke crewmembers in superkorte rokjes/jurkjes en hoge laarzen, dat zou nu ook niet echt kunnen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toen het design van Enterprise werd getoond werd het meteen gebashed door bepaalde star trek fans, die liever een oud en lelijk ding hadden gezien (Deadalus?). Dat heb ik nooit begrepen. Mensen die zich daarom druk om maakten.![]()
Dat was gewoon mooi.quote:Op maandag 1 november 2004 19:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met counsellor Troi, the intergalactic cheerleader, als hoogtepunt.
Helaas niet.quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoshi met het haar los again!
[..]
Qua setdressing ziet alles ook veel moderner uit. Destijds werd de kleding beīnvloed door de jaren 60; vrouwelijke crewmembers in superkorte rokjes/jurkjes en hoge laarzen, dat zou nu ook niet echt kunnen.
Ook intergalactic cheerleaders worden volwassen...quote:Op maandag 1 november 2004 19:54 schreef dwerg het volgende:
Met counsellor Troi, the intergalactic cheerleader, als hoogtepunt.
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 1 november 2004 20:43 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ook intergalactic cheerleaders worden volwassen...
http://members.tripod.com/~jaydh/marina1.jpg
I see what you mean... Seven, Hoshi & T'Pol bijvoorbeeld...quote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
En Ezri...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
I see what you mean... Seven, Hoshi & T'Pol bijvoorbeeld...
Plaatje?!?quote:Op dinsdag 2 november 2004 02:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
En Ezri...
Euh, als jij het hebt, graag...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:13 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Plaatje?!?
Please!
Ik vond het vaag dat veel DS9 fans haar mannelijk vonden, door haar kapsel. Eigenlijk was ze gewoon cute.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:26 schreef dwerg het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Eéntje dan.
[afbeelding]
Nee, ik loop echt achter. Moet S3 van Voyager en beide TOS boxen nog in huis halen. Maar in december (sinterklaas, kerst en verjaardag) komt het weer goed.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:26 schreef Summoner het volgende:
Heb je trouwens TOS box 2 al Sharkdoggie? Ik heb hem vanmiddag gehaald, vannacht lekker kijken tijdens het wachten op de uitslag van de verkiezingen.
Ah cool. Plaats maar eens een foto als je hem hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben nu flink aan het sparen voor een beeld van Deep Space Nine (is ook iets tussen de 200 - 300 euro). Kan er geen plaatje van vinden maar het lijkt op deze, maar dan stukken mooier:
[afbeelding]
Moet je het zelf bouwen? Is het zo'n 'snap-fit' kit van Bandai?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee, ik loop echt achter. Moet S3 van Voyager en beide TOS boxen nog in huis halen. Maar in december (sinterklaas, kerst en verjaardag) komt het weer goed.![]()
Ben nu flink aan het sparen voor een beeld van Deep Space Nine (is ook iets tussen de 200 - 300 euro). Kan er geen plaatje van vinden maar het lijkt op deze, maar dan stukken mooier:
[afbeelding]
Oh, het ding wel erg fragiel, ondanks dat de handleiding zegt dat lijm niet nodig is, heb ik de nacelles aan de poten gelijmd, moest het schip lang op z'n kop houden om de electra te monteren in de 'deflector'-romp en dat was funest voor de motorverbindingen. Je zult toch echt een speelgoedversie moeten halen bij de betere import comic en -kadowinkels die geluiden en lichtjes heeft om er mee te spelen. Geloof dat er nog wel een paar speelgoed NX-01's her en der te koop zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:10 schreef DarthNick het volgende:
Nice nice, ziet er echt vet uit !!!! Ben alleen bang dat ik ze niet zou kunnen laten staan
Het ziet er nog steeds erg mooi ui op de fotot.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Moet je het zelf bouwen? Is het zo'n 'snap-fit' kit van Bandai?
Ik heb deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
En helaas werken de schijnwerpers niet op de letters van de saucer, maar dat is een bekend geval bij alle ST snap-fit kits van Bandai.
Het was een *@%^#-werk om de draden door te trekken en ik brak een lipje van de shuttlebay-gedeelte, dus kan er wat licht lekken uit de naden. En als dat nog niet erg was scheurden enkele waterslide decals/stickers tijdens het aanbrengen; de lange tekst "Starship Enterprise United Federation of Planets" bijvoorbeeld is dan ook voor een deel afwezig aan de linkerzijde van de romp. Lang geleden dat ik weer met kits ging prutsen.
Aj, da's minder..quote:Op woensdag 3 november 2004 13:26 schreef Summoner het volgende:
De final rating voor "Borderland" komt uit op 3.18 miljoen. Voor Paramount een aanzienlijke teleurstelling omdat ze deze episode extra (lees: uberhaupt) gepromoot hebben.
Sulu's USS Excelsior van de gelijknamige Excelsior Class wil ik ook wel van Bandai zien. En daar zijn ook weer varianten op. Genoeg werk te doen denk ik zo.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:02 schreef DarthNick het volgende:
Een refit constitution ziet er toch gewoon lekker Trek uitkweet niet waarom. Schip zelf stelt niet zo heel veel voor tegenover andere schepen uit dezelfde periode ( excelsior ) maar goed is en blijft de Enterprise van Kirk
Deze Bandai's zijn al door de fabriek voorbeschilderd, zodat je het zgn. Azteken-patroon van de platen op de romp bespaard wordt. Nadeel is dat je niet teveel moet schuren met als gevolg daarvan niet alle onderdelen perfect passen.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:30 schreef Seborik het volgende:
Hehe, ik heb ook wat bouwdozen, maar niet van Bandai. Echt een ramp was dat. Wilde ze altijd zo snel mogelijk in elkaar zetten en soms werd het slordig. De Voyager is nog het beste gelukt, maar de NCC1701-A blijft toch m'n favoriete schip.
Misschien komt het door de verkiezingsprogramma's op tv en zo..?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:26 schreef Summoner het volgende:
De final rating voor "Borderland" komt uit op 3.18 miljoen. Voor Paramount een aanzienlijke teleurstelling omdat ze deze episode extra (lees: uberhaupt) gepromoot hebben.
Tis eigenlijk meer, want er zit een lichte stijging in.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:24 schreef pfaf het volgende:
Aj, da's minder..
Idd. hopelijk wordende DVD succesvol genoeg om verder te gaan met de serie (tot de zevende seizoen). En dan daar achteraan nog een film.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:53 schreef Witchfynder het volgende:
Hopelijk blijft het stijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:37 schreef Summoner het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:14 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat de hoofden gay sissy zijn, maar de uniformquote:Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef Summoner het volgende:
[..]
Gay sissy?!
[afbeelding]
[afbeelding]
Als de DVD verkoop zo belangrijk is, dan mogen ze weleens wat aan de prijs van een box gaan doen. Hoevaak zie ik niet dat een seizoensbox van bijvoorbeeld Friends voor een habbekrats te koop is terwijl de star trek boxen verschrikkelijk duur blijven.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:11 schreef Summoner het volgende:
[..]
Buitenlandse uitzendingen van een serie speelt niet zo'n grote rol als je zou denken. Het levert Paramount wel een aardige duit op, maar op de eerste plaats staat altijd hoe de serie het in de VS doet. Als een serie in eigen land matige ratings scoort, kun je een renewal wel op je buik schrijven. Ongeacht hoe de serie in buitenland presteert. Jammer, want in veel landen doet Enterprise het stukken beter dan in de VS.
Een factor die de afgelopen jaren aan belangrijkheid heeft gewonnen is inderdaad DVD. Voor met name sci-fi series komt de nadruk telkens meer te liggen op dvd verkoopcijfers dan nielsen ratings. Voor Enterprise zou dit dus erg gunstig kunnen zijn, en mochten de ratings dit jaar te weinig groeien, vormt DVD een mogelijke laatste reddingsmiddel.
Ja, ze zijn wel aan de prijzige kant. Maar goed, vroeger kocht ik de video's voor zo'n 13 euro per stuk, en kwam je op een vette 170 euro per seizoen uit. Dat is nu zo'n honderd euro goedkoper, met perfecte beeld- en geluidskwaliteit.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef kriele het volgende:
Als de DVD verkoop zo belangrijk is, dan mogen ze weleens wat aan de prijs van een box gaan doen. Hoevaak zie ik niet dat een seizoensbox van bijvoorbeeld Friends voor een habbekrats te koop is terwijl de star trek boxen verschrikkelijk duur blijven.
Waarschijnlijk hebben Startrek fans wat meer geld voor over. Anders waren de prijzen al lang naar beneden gegaan.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef kriele het volgende:
[..]
Als de DVD verkoop zo belangrijk is, dan mogen ze weleens wat aan de prijs van een box gaan doen. Hoevaak zie ik niet dat een seizoensbox van bijvoorbeeld Friends voor een habbekrats te koop is terwijl de star trek boxen verschrikkelijk duur blijven.
Dan heb ik het wle goed getroffen. Maar met dvd's is het handig om pricewatches in de gaten te houden.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Summoner het volgende:
Opmerkelijk dat het zo verschilt per Media Markt, die hier in Groningen verkoopt de boxen voor 74 euro.
En ff hier checken.. De prijsverschillen tussen de MM's onderling zijn wel vreemd.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan heb ik het wle goed getroffen. Maar met dvd's is het handig om pricewatches in de gaten te houden.
24 episodes was al een trendbreuk ten opzichte van de gebruikelijke 26 afleveringen. Paramount heeft dit seizoen voor de helft van de prijs aan UPN verkocht, dus ze houden de kosten zo laag mogelijk. Bovendien hebben ze maar 22 afleveringen nodig om de serie aantrekkelijk te maken voor syndication.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:50 schreef Seborik het volgende:
He, ik had nog niet eerder gelezen dat er 22 ipv 24 eps kwamen. Zitten er dan dubbele eps in of is het echt maar 22x 45 minuten? Wat een trendbreuk.
Releaze, elke ST serie heeft zo'n minder sterkere afleveringen, maar het mooie is wel dit een mini-arc is en het dus volgende week weer verder gaat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:55 schreef releaze het volgende:
hmm.. moet eerlijk zeggen dat de afleveringen nou niet echt spannend zijn, spannend zoals in seizoen 3.. deze was wel heel soft enzo.
wat ik wel leuk vind is om brent spiner eens "gewoon" te zien acteren.. met emotie enzo. soong geeft echt absoluut NIET een data gevoel. (denk ook niet dat spiner die rol had willen doen als ie een character moest spelen dat op data leek)
Pfff, als Voyager elke Borg-cube in één keer naar de kloten krijgt, mag Enterprise best mis schieten. Goed voor de afwisselen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:39 schreef deff het volgende:
ze kunnen nou ook niet eens voor 1 keer gelijk raak schieten he:)
Haha, die blik verraadt niets wat lijkt op erotiek. Ze kijkt meer alsof ze ieder moment de keel van de kerel die ze vast heeft definitief de capaciteit tot ademen wil ontnemen.quote:Op maandag 8 november 2004 15:47 schreef pfaf het volgende:
Die's goed jah.
Hoewel deze ook niet verkeerd is:
[afbeelding]
dat dacht ik ook al..quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben die augments allemaal van die gaterige kledij aan? Als ze een BoP kunnen stelen, kunnen ze best wat goede kleding achterover drukken.
Met Klingon stank?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben die augments allemaal van die gaterige kledij aan? Als ze een BoP kunnen stelen, kunnen ze best wat goede kleding achterover drukken.
Een campy verwijzing naar de staat van Khan's Augments in "The Wrath of Khan". Zie ook de jaren '80 kapsels.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef Witchfynder het volgende:
Steal embryos and look good doing it.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Met Klingon stank?
Hun opdracht was CS12 veroveren en de augment embryos stelen, niet om te winkelen naar kleding.
Oh ja! Er zit ook nog een gezicht op de foto.quote:Op maandag 8 november 2004 16:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Haha, die blik verraadt niets wat lijkt op erotiek. Ze kijkt meer alsof ze ieder moment de keel van de kerel die ze vast heeft definitief de capaciteit tot ademen wil ontnemen.
Je bent wel heel wanhopig wanneer je je bij zo'n fotootje op de boezem fixeert.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh ja! Er zit ook nog een gezicht op de foto.
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef Seborik het volgende:
Je bent wel heel wanhopig wanneer je je bij zo'n fotootje op de boezem fixeert.
Valt het op?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bent wel heel wanhopig wanneer je je bij zo'n fotootje op de boezem fixeert.
Je hebt connecties?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:58 schreef testmailtje het volgende:
En ik ben nu aflevering 6 aan het downen, ben erg benieuwd...
Ķf ga je Terra Nova nogmaals bekijken?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt connecties?
Volgens mij mis jij die connecties.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hebt connecties?
Ik vind het alleen nog vaag of hij al kinderen heeft, of dat hij later vrij komt en een kind krijgtquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:04 schreef Summoner het volgende:
* Priceless, dat einde. Arik Soong die besluit zich met cybernetics bezig te gaan houden. In die laatste close-up zag ik in essentie de geboorte van de Soong die wij hebben leren kennen in TNG.
transporter? andere mogelijkheden zijn er niet echtquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:14 schreef Fronsertje het volgende:
Misschien heb ik het gemist maar kan niet uitvogelen hoe Malik op het eind weer aan boord van Enterprise terecht komt. Iemand een idee?
Yup. Klingons hebben al minstens sinds "Marauders" transporters.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
transporter? andere mogelijkheden zijn er niet echt
Dat was niet zomaar een torpedo, dat was een superzware gemodificeerde torpedo.quote:-3 torpedo's van Enterprise vliegen sneller dan de torpedo van het Klingon schip
Er leefden er nog twaalf toen Malik het schip vernietigde.quote:-alle Augments zijn opeens dood
Maar onder het bewijs dat hij in "Cold Station 12" en "The Augments" onder ogen kreeg kon hij niet uit. Bovendien zou hij veel meer kunnen bereiken met cybernetica, terwijl toch nooit wat met z'n genetics research gedaan zou worden.quote:-Soong besluit in de laatste 2 mins om aan cybernetics te werken terwijl hij daarvoor nog bezig was met het aanpassen van de embryo's om ze "beter" te maken
Gewicht maakt niks uit in de ruimte.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:47 schreef Summoner het volgende:
Dat was niet zomaar een torpedo, dat was een superzware gemodificeerde torpedo.
Maar gewicht heeft wel invloed op hetquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
Gewicht maakt niks uit in de ruimte.
quote:lanceren
De zwaartekracht heeft wel veel invloed op de baan waarin je een voorwerp lanceert en de snelheid die het voorwerp in die baan ontwikkelt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe de zwaartekracht van die planeet er invloed op zou kunnen hebben weet ik niet.
quote:Op zondag 14 november 2004 03:10 schreef Summoner het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
Met lanceren zou gewicht wel te maken kunnen hebben.
Idd, maar weet je ook op welke manier? De natuurkunde hiervan weet ik namelijk niet. Ik denk namelijk dat het de baan zeker verandert, gezien het projectiel uit de originele baan richting de planeet getrokken zal worden.quote:Op zondag 14 november 2004 10:22 schreef mbn het volgende:
[..]
De zwaartekracht heeft wel veel invloed op de baan waarin je een voorwerp lanceert en de snelheid die het voorwerp in die baan ontwikkelt.
Als je dat al geweldig vond, zul je watertandend smullen van wat er nog komt.quote:Op maandag 15 november 2004 01:10 schreef Seborik het volgende:
Wat een toffe aflevering. De diverse verwijzingen naar TOS en naar de films waren echt geweldig.
Dat doen we toch unaniem?quote:Op maandag 15 november 2004 01:46 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als je dat al geweldig vond, zul je watertandend smullen van wat er nog komt.
Damn straight!quote:Op maandag 15 november 2004 11:34 schreef Witchfynder het volgende:
Dat doen we toch unaniem?
Helaas, vrind. In mei pas.quote:Op maandag 15 november 2004 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Ik loop nog een stukje achter merk ik al, heb net Zero Hour gezien op Veronica, super goede cliffhanger, ik hoop alleen wel dat ze volgende week ook doorgaan met seizoen 4.
Alleen via de TV volgen heeft ook zo z'n charmes.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:40 schreef Summoner het volgende:
Heb je ook niet met die irritante reclame-onderbrekingen en ondertiteling te maken.
Nah, valt ook weer mee. Alhoewel, de afleveringen zijn ongeveer 42 minuten, maar op de tv daar duren ze met reclame erbij 60 minuten.quote:Op woensdag 17 november 2004 02:20 schreef SiGNe het volgende:
Elke 5 minuten 1 minuut reclame dus, of niet?
Ja, de beeldkwaliteit is wel aardig.quote:Op woensdag 17 november 2004 02:24 schreef SiGNe het volgende:
Alleen via de TV volgen heeft ook zo z'n charmes.
Uiteindelijk doe je er qua kijktijd net zo lang mee, als Veronica elke week één aflevering uitzendt. In de VS wordt namelijk ook één aflevering per week uitgezonden, met af en toe een pause van een paar weken ertussen. Door het op Veronica te kijken doe je er niet langer mee, je stelt het gewoon uit. Als je er zonodig lang mee wilt doen, kun je natuurlijk ook downloaden en 1 keer per maand een aflevering kijken.quote:Seizoen 3 had ik al gedownload, maar verder alleen via Veronica gezien.
Ik zie het als een boek, je kan het in een ruk uitlezen, maar als je maar eens in ze zoveel tijd een paar bladzijdes leest doe je er veel langer mee.
Go for it.quote:Seizoen 4 heb inmiddels ook al binnen t/m aflevering 6 (lang leve Surfnet), ik ben alleen bang dat ik niet tot mei kan wachten, over een paar dagen kan ik dus weer helemaal ontopic meepraten
Hij zou door een deur lopen en dan in de toekomst zijn. Als ik me niet vergis...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:22 schreef SiGNe het volgende:
Vond het afgelopen maandag wel heel erg slecht gedaan..
Zitten ze op het ene moment nog op Enterprise, vervolgens reclame en daarna zat Archer opeens in de toekomst de FOP op te richten.
Volgens mij was er echt een stukje uitgeknipt.
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, dat is gaaf.
Wat ik nu altijd grappig vind, is dat in de moderne tijd wanneer men geen vuurwapens mee kan nemen, men wel een mes ofzo meesjouwt, maar wanneer men in ST geen energiewapens kunt gebruiken, niemand zo retro is om dan maar een vuurwapen mee te nemen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:29 schreef releaze het volgende:
email-email-email!!Please?
ik had al gegoogled voor star trek torrents, maar al die websites waren down.....
* FoXje kijkt heel liefquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:39 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
![]()
?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
a.b.startrek
Google eens op" tv torrents", dan kom je vanzelfs sites tegen met de torrent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:00 schreef FoXje het volgende:
* Keraunos ook nog steeds geen torrent gevondenWie is er lief?
Of je zoekt op emule naar de torrent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:09 schreef Keraunos het volgende:
[..]
Google eens op" tv torrents", dan kom je vanzelfs sites tegen met de torrent.
Precies!quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op
Enne als ze geen lasers etc kunnen gebruiken om die mensen te zoeken.... waarom dan geen speurhonden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Witchfynder op 20-11-2004 18:16:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik was een beetje geschokt, heh
maar kan niet wachten tot volgende week. vind het overigens wel een beetje... nou niet raar ofzo, maar dat t'les bij de Syrrannites hoort. beetje fout gepuzzeld ofzo..
maar nevermind, vraag me af wat we nog van haar kunnen verwachten nu de volgende episodes![]()
Dat is okquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef releaze het volgende:
ohja foxje, heb pas een uurtje terug je mail gelezen. wilde je de link sturen, maar die website was weer down.. toen zag ik dat je tracker het weer deed, dus niet op gereageerd!
Denk aan Spock, denk een Tuvok.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:53 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, waar ik ook aan zit te denken: zouden de Syrranites het uiteindelijk winnen van "de anderen" ? Ik hoor hen namelijk dingen zeggen in de ep die eigen zijn aan Vulcans in de latere series.
Ja, maar in de ENT-wereld zijn er scanners die alles voor je vinden, dus als je met een scanner overweg kan, kan je allesquote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef pfaf het volgende:
Op een paar eigenaardigheden na ( Mayweather en Reed zijn naast ENT-bridge-crew ook forensische onderzoekers?Kan me niet voorstellen dat Aarde geen speciale eenheden voor zulk onderzoek heeft ) een toffe aflevering. Vooral het feit dat de Vulcans 'bang' voor mensen zijn was leuk.
quote:Op zondag 21 november 2004 23:31 schreef Monidique het volgende:
Geen Enterprise meer?!
Ja, je weet wel, ik kijk het via Veronica, ik heb Star Trek TV niet.quote:Op zondag 21 november 2004 23:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik vraag me af of uberhaupt iemand in dit kanaal Star Trek TV of iets dergelijks heeftquote:Op zondag 21 november 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, ik kijk het via Veronica, ik heb Star Trek TV niet.
Ik moet er niet meer aan denken dat ik verplicht was om een zomervakantie te wachten als ik meer wou zien van een ST serie. En dan nog hopen dat het terug komt, volgend TV seizoen. Stront irritant was het, wanneer ik bijv. een aflevering van DS9 op RTL5 miste, omdat die serie destijds nooit, maar dan ook nooit werd uitgezonden op de NL TV.quote:Op maandag 22 november 2004 00:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vraag me af of uberhaupt iemand in dit kanaal Star Trek TV of iets dergelijks heeft.
We hebben wel allemaal internet
Dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 21 november 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, ik kijk het via Veronica, ik heb Star Trek TV niet.
voss/vass/iets in die richting...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:57 schreef Retuobak het volgende:
Lekkere ep weer hoor, heb hem vanochtend gekeken
Ik vind die Vulcans echt steeds interessanter worden, en nu de Andorians erbij.
Sneaky bastard ook die Bush (of hoe die hoofdvulcan ook heet)
Oh, oke, dank je DaBuzzzzz, dan wacht ik ook nog ff!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Alleen de pre-air is er er....ik wacht nog effe
Dat was wel even schrikken. En ik maar denken dat het aan mijn koptelefoon lag. Ik begon al lichtelijk geirriteerd te raken. Vanaf 'The Forge' had ik een zeer sterk vermoeden dat Arev de leider was van de Syrrannites. Ik was erg blij dat mijn vermoedens bevestigd waren. De decors bij de Vulcan High Command zagen er waanzinnig uit. De Syrrannites met langer en verwilderd haar (dan normale Vulcans) zien er ook onwijs gaaf uit. De visioenen met Surak waren voor mij een hoogtepunt uit 'Awakening'. Ookal zijn de CGG achteruit (lang niet het niveau van seizoen 3) gegaan, de achtergrond muziek is er op vooruit gegaan. De meester filosoof Surak die zijn eigen volk niet vertrouwd maar wel Archer. Soval die wel erg onlogisch bezig is, dat zet je toch wel aan het denken. Next: Interstellar War en Shran!quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb de pre-air gezien. Was prima, maar in de flashback zat een ruis in het geluid. Ik had het volume hard staan en schrok me rot.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keraunos op 27-11-2004 13:26:41 ]
quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:56 schreef Summoner het volgende:
Spoiler voor "United":Ja, bedankt! Now it all makes sense.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[......]
Ik wou dat ik niet gekeken hadquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:23 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Ja, bedankt! Now it all makes sense.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:55 schreef Summoner het volgende:
Hahah... de verleiding is gewoon te groot he, met die spoiler tags.
Je zou er in moeten kunnen zetten waar het over gaat, dan kun je ten minste nog bepalen of je het toch wilt lezen of niet!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:55 schreef Summoner het volgende:
Hahah... de verleiding is gewoon te groot he, met die spoiler tags.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die T'Pau in deze aflevering is best een hottie.![]()
Kir'Shara gaat echt knallen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:59 schreef Summoner het volgende:
Tijdens het wachten op de startrek.com teaser is hier alvast de Kir'Shara promo te downloaden: http://scifiheaven.net/ma(...)ads&type=entry&id=23
Ja! Woooooohoooooooooooooooo!quote:Op zondag 28 november 2004 12:02 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Kir'Shara gaat echt knallen!
[Soval is restrained inside a large building.]
[In the chair which holds him immobile, Soval cries out in pain.]
[Shran, along with other Andorians, faces the chair where Soval is trapped.]
Shran: "Where is your fleet?"
Soval: "I'll tear the antennae from your skull!"
![]()
![]()
Script.quote:Op zondag 28 november 2004 00:06 schreef Witchfynder het volgende:
Maar dat is wel apart ja.Hoe kom je aan die info? Ency?
quote:Apparently the male cast of Voyager is pretty silly and juvenile. Garrett [Wang, Harry Kim] talked about something called the "fart wars" that went on between Robbie McNeil, Tim Russ, and Ethan Phillips. They would try to sneak by each other, fart in each other's personal space, and then leave. Garrett says he got caught in the cross-fire, but I think he might have taken part.
He said Robbie even came into his trailer once, let one rip, and then let and shut him in there with it. Tim Russ would sort of walk to Garrett's station on the bridge, start some small talk, fart, and sneak back to his station.
He said Ethan was the worst with doing it during shuttle scenes where you couldn't escape.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:47 schreef Summoner het volgende:
Haha, over de Voyager cast:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb eindelijk weer fatsoenlijk internet. Il loop een beetje achter... (5 afleveringen ofzo), maar die ga ik vanavond achter elkaar kijken (Enterprise marahton).
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:50 schreef Summoner het volgende:
En weer een aflevering van hoge klasse. "The birth of a new era".
Gave verwijzing naar de City of Gol (waar het psionische wapen de Stone of Gol uit "Gambit" TNG naar vernoemd is) en het was ook cool om te zien dat er met een soort lirpa's gevochten werd. Het einde opent de weg voor het latere Andorian/Tellarite/Romulan arc.
Ik wacht standaard tot zaterdagmiddag, dan staat ie er wel.quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Verdomme.. wanneer komt die HDTV online
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Verdomme.. wanneer komt die HDTV online
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff een kleine 9 uur geduld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |