abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23384094
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Euh....?
pi_23384161
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Rennen en hakken, niks geen slow time
Haalde het makkelijk moet ik zeggen...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 18 november 2004 @ 07:27:01 #78
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_23395221
quote:
Pak es een zwaar wapen.
Die hamer ofzo.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 18 november 2004 @ 08:01:13 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23395341
Vlgs mij heb ik nog niet alle sidequests uitgevoerd
The truth was in here.
pi_23404121
quote:
Op donderdag 18 november 2004 08:01 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik nog niet alle sidequests uitgevoerd
Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.
Is er een quest voor doden van een snow troll ofzo, maar dan heb ik niet genoeg renown, dus kan ik die niet doen.
Ach ja, komt nog wel keertje als ik 'm voor de 4e keer ga uitspelen.

Maar thanks voor dat deel over de kelder. Ga ik nu ff proberen en meteen die leraar in elkaar slaan, hij moet gewoon die poppen aannemen en mij 500,000 gold geven, kan ik weer verder gaan met mijn overname van Albion . De aars! Ik allemaal moeite doen voor die dingen, reageert ie er niet op
pi_23404158
quote:
Op donderdag 18 november 2004 07:27 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Pak es een zwaar wapen.
Die hamer ofzo.
idd, gewoon zwaarder wapen nemen..
Pff, die hero van je is ook maar een sissy als ie dat niet haalt
pi_23404568
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:24 schreef Migwi het volgende:

[..]

idd, gewoon zwaarder wapen nemen..
Pff, die hero van je is ook maar een sissy als ie dat niet haalt
Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..
Je ruilt die 6 poppen namelijk in voor 1 pop, die van Jack of Blades.. en of dat nou al die moeite waard is..
Euh....?
pi_23413223
quote:
Is dat die missie dat ze hem naar de haven brengen? Want die is vrij simpel. Gewoon als een gek langs alle beesten rennen, dan naast de archeologist gaan staan op de dok en daar alle beesten slopen.
Heb hem gewoon met een standaard zwaardje gehaald en wat firemagic.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_23415881
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef Marvin het volgende:

[..]

Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..
Je ruilt die 6 poppen namelijk in voor 1 pop, die van Jack of Blades.. en of dat nou al die moeite waard is..
Hmm, dat is raar, want ik heb Jak of Blades al. En heb niks geruild.
Maar hierboven staat ergens dat je Scarlet Robe (je mama ) moet hebben, maar die heb ik dan weer niet.
Is trouwens ook maar een zeikquest dan, dat je 6 poppen ruilt tegen eentje. Pfff, kun je je tijd wel beter besteden.

Ook frappant, ik heb iedereen uit Bowerstone South achter me aan laten lopen, bij Lookout Point iedereen in 1x gemold met umm, die ene spell die op Force Push lijkt (kan ff niet op de naam komen), ik ga terug en er zijn geen huizen te koop...
Crap!
Wel leuk is dat Oakvale en Knothole Glade gewoon helemaal van mij zijn (op de taverns na)
Jammer dat de Guards dat niet zo zien
pi_23492880
Een heel eigen topic voor dat Xbox-gedoe!

Ik heb er de ballen verstand van, maar het hier wel een Xbox-magazine op de tafel liggen .

Tis nummer 9, van december 2004. "Speciale Halo 2 uitgave" staat erop, en hij kost ¤ 4,50..

Kan ik er soms iemand blij mee maken?
  maandag 22 november 2004 @ 15:38:05 #86
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23493058
en dat vraag je in een Fable topic?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23493959
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:38 schreef numero_uno het volgende:
en dat vraag je in een Fable topic?
Euh, geen idee wat at allemaal inhoudt .

Waar kan ik het dan beter vragen volgens jou? Is er soms een algemeen Xbox-topic?
  maandag 22 november 2004 @ 17:18:18 #88
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23495377
ja
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 22 november 2004 @ 17:29:19 #89
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_23495660
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:22 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.
Is er een quest voor doden van een snow troll ofzo, maar dan heb ik niet genoeg renown, dus kan ik die niet doen.
Ach ja, komt nog wel keertje als ik 'm voor de 4e keer ga uitspelen.
Ik zal je even uit de drom helpen, die quests zijn opvulling.
Dat is nog uit de tijd dat je met andere helden moest concurreren om zo de grootste held van allemaal te worden, maar dat zit er dus niet meer in.
pi_23495671
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:18 schreef numero_uno het volgende:
ja
Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....
pi_23495810
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:29 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....
Even goed kijken/zoeken ook niet..
[Xbox] deel 118 De Master Chief komt er aan !!
Euh....?
pi_23496017
Spelen mensen dit spel nog
Xbox Live: Anormius
pi_23496136
Yup, 13 uur en nog niet uitgespeeld
pi_23496846
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef Mister_T het volgende:
Spelen mensen dit spel nog
ja

Ik heb nu 9 uur gespeeld
En ik ben nog niet klaar.
pi_23497314
Uurtje of 15 erop zitten en bezig met de eerste keer.. Lekker rustig aan, anders ben je ook zo snel uitgekeken he..
Euh....?
pi_23538445
Eindelijk die missie met die Archeologist gehaald, even een ander zwaardje gehaald in Bowerstone North.. piece of cake daarna! Meteen ook maar even mams gered
Euh....?
pi_23538478
Daar ben ik nog mee bezig, haha heb wel mijn strength gemaxed in alles, nu de rest nog
pi_23551234
Nou veel meer komt er niet meer achteraan, ik heb m nu uitgespeeld. Best wel teleurstellend eigenlijk.. Zo'n 18 uur gespeeld, krijg je één schijt plaatje te zien..
Euh....?
pi_23551372
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:12 schreef Marvin het volgende:
Nou veel meer komt er niet meer achteraan, ik heb m nu uitgespeeld. Best wel teleurstellend eigenlijk.. Zo'n 18 uur gespeeld, krijg je één schijt plaatje te zien..
Als je de credits uit laat rollen kan je doorspelen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_23563550
Ja dat weet ik.. maja wat is er nou nog voor boeiends te doen? Beetje side quest doen, rondlopen, kopen/verkopen etc. Ook wordt er gezegd dat ik naar de Hero Guild moet voor meer quests.. maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik kan niet op die 3d wereldkaart klikken (waar je normaal een quest kan kiezen)
Euh....?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')