Rennen en hakken, niks geen slow timequote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Pak es een zwaar wapen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Zo hee, die missie met die archeologist is nog best pittig.. al die Minions en Spellcasters choppen in 5 min.. Ik kom steeds wat tijd te kort, ondanks dat ik Slow Time en de Ebony Bow gebruik.. Hoe hebben jullie deze gehaald?
Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:01 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij heb ik nog niet alle sidequests uitgevoerd
idd, gewoon zwaarder wapen nemen..quote:Op donderdag 18 november 2004 07:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Pak es een zwaar wapen.
Die hamer ofzo.
Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..quote:Op donderdag 18 november 2004 16:24 schreef Migwi het volgende:
[..]
idd, gewoon zwaarder wapen nemen..
Pff, die hero van je is ook maar een sissy als ie dat niet haalt![]()
![]()
Is dat die missie dat ze hem naar de haven brengen? Want die is vrij simpel. Gewoon als een gek langs alle beesten rennen, dan naast de archeologist gaan staan op de dok en daar alle beesten slopen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Marvin het volgende:
Hmm, dat is raar, want ik heb Jak of Blades al. En heb niks geruild.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef Marvin het volgende:
[..]
Ik heb een Obsidian Greathammer en Greataxe en daar moet je aardig wat mee hakken, wil je zo'n Minion verslaan.. Met een Ebony Bow is 3x schieten genoeg, maja ik zal t vanavond weer even proberen.. Over die poppen.. vergeet die 500,000 gold maar..
Je ruilt die 6 poppen namelijk in voor 1 pop, die van Jack of Blades.. en of dat nou al die moeite waard is..
Euh, geen idee wat at allemaal inhoudtquote:Op maandag 22 november 2004 15:38 schreef numero_uno het volgende:
en dat vraag je in een Fable topic?
Ik zal je even uit de drom helpen, die quests zijn opvulling.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, begint al meteen na de training in guild.
Is er een quest voor doden van een snow troll ofzo, maar dan heb ik niet genoeg renown, dus kan ik die niet doen.
Ach ja, komt nog wel keertje als ik 'm voor de 4e keer ga uitspelen.
Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....quote:Op maandag 22 november 2004 17:18 schreef numero_uno het volgende:
ja
Even goed kijken/zoeken ook niet..quote:Op maandag 22 november 2004 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Linkje zou niet te veel gevraagd zijn....
jaquote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef Mister_T het volgende:
Spelen mensen dit spel nog
Als je de credits uit laat rollen kan je doorspelenquote:Op woensdag 24 november 2004 21:12 schreef Marvin het volgende:
Nou veel meer komt er niet meer achteraan, ik heb m nu uitgespeeld. Best wel teleurstellend eigenlijk.. Zo'n 18 uur gespeeld, krijg je één schijt plaatje te zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik kan niet op die 3d wereldkaart klikken(waar je normaal een quest kan kiezen)
Euh....?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |