11quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
man met 5000 post geen vaste cubber , oke vaste spammer dan
Meestal is er dan IRL een soort meetquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
We doen die meet hier tochof niet soms
![]()
Potverd... Ik had me er nog wel zo op verheugd![]()
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Meestal is er dan IRL een soort meet![]()
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur isquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dus je hebt geen zin in een strandfeestje ?
de overheid van indo benaderen , voor gratis ticketsquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk altijd.. alleen vrees ik dat het ticket dan iets te duur is
Ja. als je zin hebt om een stukje te zwemmen om bij mij op het strand te komen, dan moet je vooral naar indonesie gaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de overheid van indo benaderen , voor gratis tickets
gaan dan vast hoop niet cubbers ook mee die dan plots cubber waren
Vroeger. Voor 9/11.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:09 schreef Mastertje het volgende:
Heuj!Dit ziet er inderdaad leuker uit
![]()
inderdaad de cub was gewoon fun en gezelligheid ten top , waar zijn de overig cub dames , zoals bv dustbunnyquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
Nostalgie!
Ik mis de CUB wel. Die slowchats van tegenwoordig zijn ook maar matig..
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klantquote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ haalt de doek te voorschijn en begint de bar af te stoffen.
Al die mooie vrouwen moeten wel op een glimmende bar kunnen dansen natuurlijk.
Ik zou het niet weten. Ben benieuwd. Roep haar eens.quote:Op zondag 23 april 2006 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hangt gspotter nog in de buurt , die was niet van haar weg te slaan
Net als vroeger. Toen alles beter was.quote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
Klinkt net als een slechte filmquote:Op zondag 23 april 2006 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prima dan bel ik de slijterij wel op voor de komende weekse leveringen , want die gaan weer record omzetten draaien met ons als klant
schiet mastertje overhoopquote:Op zondag 23 april 2006 15:38 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Klinkt net als een slechte filmWaar blijft de over the top badguy die alles verpest?
![]()
weet ik ook wel , fok is er niet meer klaar voor en de humor is weg van fokquote:Op zondag 23 april 2006 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Het wordt niet meer zoals vroeger, MaW.
De tragiek. Burgers met rechten, het idee alleen al.quote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch tragisch... niet meer sterven aan de builenpest of lijfeigene zijn... *Zucht.* Vroeger...
Hey MissHobje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
Hey Mike![]()
Zozo jij bent er weer vlot bij
Mja precies wat ik bedoel hehehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Hey MissHobje.
Ik was hier 22 april ook al.
Jahoor, hier alles goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja precies wat ik bedoel hehehe![]()
alles goed met je ??
(Ik zal Defender eens hard schoppen.. posten zal ze)
zou ze volwassen geworden zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, hier alles goed.Met jou ook?
En inderdaad...die defender is al lang niet meer op Fok! geweest.
MissHobjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Jahoor, hier alles goed.Met jou ook?
En inderdaad...die defender is al lang niet meer op Fok! geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |