Oew, bitterballen! Lang geleden dat ik een bitterballentopic heb geopendquote:Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef ChicaneBT het volgende:
1 bier graag en wat frituurspul en een ommelet kan dat?
No problem sir!quote:
Nou misschien moet je ff wat lekkere muziek aan zetten en de danseressen opbellenquote:Op zondag 30 januari 2005 03:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
No problem sir!
En nu de gezelligheid nog
niet dat jij niet gezellig bent hoor![]()
Misschien is dat hier wel te vindenquote:Op zondag 30 januari 2005 03:37 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nou misschien moet je ff wat lekkere muziek aan zetten en de danseressen opbellen.
Jij bent natuurlijk van de partijquote:Op zondag 30 januari 2005 16:46 schreef QyRoZ het volgende:
Biersch.
Da's wel weer waar natuurlijkquote:
IEDereen is moderatorquote:
Ik dachtquote:
Dat was dus deze zelfde zaterdag met de OT-ersquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:18 schreef defender het volgende:
[..]
Mijn vunzigste nieuwtje kwam niet, hij had hoofdpijnMaar ik heb de lapdance nu aan anderen gegeven. Wanneer gaan we borrelen lieverd ?
Ja toch ? Die hebben geen leven, dus hebben ze tijd zat om hier te posten !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef MissHobje het volgende:
zijn nu toch wel meer cub mensen online![]()
2001quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Welk jaar was het CUBjaar eigelijk?
Groetjes,
veldmuis
Ik was al oud. Dus ik schrok nietquote:
Ja!Jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef QyRoZ het volgende:
CUB? Wie?
Nietusquote:
En een heeeeeeeeeeel klein beetje van jou !quote:
Je haalt hoogstens het IQ gemiddelde omhoogquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nee dat nie, ik haal het gemiddelde leeftijd alleen maar naar beneden hier![]()
![]()
kan het nog lager dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef defender het volgende:
[..]
Je haalt hoogstens het IQ gemiddelde omhoog
uiteraardquote:
trustequote:
Het valt wel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef QyRoZ het volgende:
Valt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |