Ja, daarom kondig ik hier even aan dat ik nog leef. Voordat heel ONZ met vlaggen door de straat danst en een luidruchtige tocht houdt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:22 schreef mcDavid het volgende:false hoop
Dood zijn is min. Maar dat ontken ik. Min en min is plus. Voor mij dan. Voor jullie is mijn dood plus en de ontkenning weer min en...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:25 schreef Ruis het volgende:
plus of min?
Ik hoorde het kwartje vallen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:12 schreef Aurelium het volgende:
jammer\
-edit-
owh wacht, pool schrikt zich dood.... en jij heet pool... en dus.. hey eig toch best leuk topic
ZIJN ER NOG KWARTJES?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:14 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik hoorde het kwartje vallen.
Ze zijn niet zomaar allemaal tegelijk geïmplodeerd toen de euro werd ingevoerd, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ZIJN ER NOG KWARTJES?!
heeft iemand me kwartje gevonden?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:14 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik hoorde het kwartje vallen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:17 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
heeft iemand me kwartje gevonden?![]()
Jij bent asociaal, je houdt gewoon een 5 guldenmunt in je hand. Zomaar iemand bedotten, tsss....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:38 schreef Kurk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb 'm hier voor je, je bent hem kwijt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:40 schreef shredder het volgende:
[..]
Jij bent asociaal, je houdt gewoon een 5 guldenmunt in je hand. Zomaar iemand bedotten, tsss....
volgens mij is het een stuiver, afzetterquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:48 schreef Kurk het volgende:
[..]Het is een kwartje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |