abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22943994
mijn game is dus naar de klote heb m in een andere ps2 gedaan en daar deed ie t ook niet dat word dus een pstwo en een nieuwe gta sa

heb ik weer kutzooi
Narf!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:17:34 #102
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_22944075
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 19:39 schreef Chiwakka het volgende:
swel belachelijk, enkel singleplayer, dan zouden ze toch eigelijk geen valse reclame mogen maken? hetzelfde als slechte min.system requirements op de doos zetten op beter te verkopen?
Multiplayer, is wel mogelijk, maar alleen beperkt. Zo zijn er bijvoorbeeld kill-frenzies die je met z'n tweeen kunt doen. Ook kun je zodra je een vriendin hebt met de tweede controller haar besturen, je kunt dan wel geen missies meer doen helaas.
Live from the USA
pi_22944087
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand tips voor de missie *robbing uncle sam*?
toen ik in de heftruck zat stond opeens meneer agent naast me
Ja..

Er zit geen tijdslimiet op.. dus doosje voor doosje inladen.. in totaal 6.. na ieder doosje 2 mannetjes neerknallen en weer snel in je heftruuk springen..
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:27:08 #104
7488 Quintony
pi_22944382
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand tips voor de missie *robbing uncle sam*?
toen ik in de heftruck zat stond opeens meneer agent naast me
Zorgen dat je er naar biinnengaat met een leuke SMG of in ieder geval een flink aantal kogels voor je pistool, en zodra je die andere gast hoort schreeuwe dat er teveel 'weekend soldiers' zijn stap je uit je heftruck, schiet die vent neer en weer verder.

Oh en zorg dat je geen sterren hebt als je begint met de missie.
Live from the USA
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:31:08 #105
7488 Quintony
pi_22944479
mensen, mij wil alleen het inbreken nog niet lukken. Ik heb die missie gedaan, maar ik weet neit meer wat voor auto/wagen ik moet hebben. Weer iemand een plek waar je de juiste wagen kunt ophalen?

En welke huizen kun je in inbreken? en hoe zie je dat? en heb je nog andere kledig nodig?
Live from the USA
pi_22944482
Gruwelijk spel!!! Heb al een onwijs groot territorium maar zit nu vast bij een missie. De missie dat je met Smoke op je motortje naast die trein moet rijden en die smoke schiet die gasten van de trein af. Maar voor het eind blijven er altijd nog 2 staan en dan is het mission failed En inbreken weet ik ook niet hoe dat moet!
pi_22944499
Ik ga zo maar eens een biertje in de stad drinken, GTA:SA is gelukkig nog niet sterker dan ik...

Zaterdag en zondag natuurlijk wel de hele dag.
pi_22944693
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

Jordy Vis

Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren.

Factuuradres:

Jordy Vis

Bestelnummer: *********************

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Grand Theft Auto, San Andreas

-------------------------------
EUR 59.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 61.94 Totaalbedrag

Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Nu nog de ps2
waarschijnlijk zal ik dees dan wel morgen krijgen
Correct en tevens juist...
pi_22944712
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:31 schreef Quintony het volgende:
mensen, mij wil alleen het inbreken nog niet lukken. Ik heb die missie gedaan, maar ik weet neit meer wat voor auto/wagen ik moet hebben. Weer iemand een plek waar je de juiste wagen kunt ophalen?

En welke huizen kun je in inbreken? en hoe zie je dat? en heb je nog andere kledig nodig?
Vanaf je (1e) huis: 1e weg links, rechts, links.. en dan staat dat zwarte busje langs de weg
pi_22944883
Eindelijk, San Fierro!
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:50:01 #111
7488 Quintony
pi_22944964
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:40 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Vanaf je (1e) huis: 1e weg links, rechts, links.. en dan staat dat zwarte busje langs de weg
thanX, zo eens evne checken
Live from the USA
pi_22945017
ik baal echt als een stekker man
Narf!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:56:21 #113
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_22945116
Omg, vanaf 2 uur vanmiddag tot nu gespeeld, my eyeeeees!
pi_22945161
ik vind die bmx toch echt ownen ben net ff 3 uren aan het toeren geweest, tijd gaat rap vandaag
BuArp | groeten
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 22:58:21 #115
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_22945163
morgen moet die echt komt verdomme
Who the fuck is ajax ?
pi_22945256
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:27 schreef Quintony het volgende:

[..]

Zorgen dat je er naar biinnengaat met een leuke SMG of in ieder geval een flink aantal kogels voor je pistool, en zodra je die andere gast hoort schreeuwe dat er teveel 'weekend soldiers' zijn stap je uit je heftruck, schiet die vent neer en weer verder.

Oh en zorg dat je geen sterren hebt als je begint met de missie.
Ok
en dan had ik nog een vraagje..
waar krijg je eigenlijk geweren?
bij Emmets vind ik alleen zo een lullig pistooltje
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:04:27 #117
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_22945324
Voor wapens cruise ik altijd door een vijandig gebied en knal wat gangsters neer. Meestal hebben ze wel een uzi oid op zak.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_22945345
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ok
en dan had ik nog een vraagje..
waar krijg je eigenlijk geweren?
bij Emmets vind ik alleen zo een lullig pistooltje
bij de docks in een pakhuis ligt een AK en daar vlakbij in een overdekt trein-opslag-iets ligt een body armor en een afgezaagde shotgun, die shotgun kan ik alleen niet pakken omdat ik niet in de trein kan klimmen, hij klimt er automatisch bovenop.
verder krijg je vanzelf wat vette wapens als je de missies doet.
pi_22945365
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:52 schreef Sickert het volgende:
ik baal echt als een stekker man
Vreemd overigens. Zal toch echt een samenloop van omstandigheden zijn of misschien toch ook wel niet. Het feit is wel dat SA eigenlijk flink uit de voegen barst en het absolute maximum uit een PS2 haalt. In feite kan de PS2 een game als SA ook niet echt meer lekker aan, je ziet het aan de framedrops, de smoothess van het geheel (zeker in vergelijking met VC waar alles gewoon soepeler loopt) en de toch soms flinke laadtijden.

Dat één van de twee het begeeft kan ik me nog enigzins voorstellen (alhoewel ik het raar vind dat je SA game ook naar de digitale graanvelden is gegaan), maar allebei is gewoon dikke vette pech inderdaad.

Misschien toch eens contact opnemen met de leverancier van je PS2 of met Sony zelf? Normaal lijkt het me iig niet.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:06:15 #120
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_22945377
Hebben jullie dat basketbalveldje al ontdekt waar je relaxt een balletje kunt gooien by the way??
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:06:57 #121
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_22945388
Btw misschien nog leuk voor de mensen die nog niet in San Fierro zijn (zoals ik), @ je eigen huis, dar in de buurt, staat vaak een dude in het zwart stil met z'n handen in z'n zakken/op z'n rug, hij loopt NOOIT, als je naar m toe gaat begint ie tegen je te praten, en zoniet dan kan je op L1 drukken en met em praten. Anyway, kill hem en je krijgt 2000 $
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 23:08:22 #122
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_22945429
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw misschien nog leuk voor de mensen die nog niet in San Fierro zijn (zoals ik), @ je eigen huis, dar in de buurt, staat vaak een dude in het zwart stil met z'n handen in z'n zakken/op z'n rug, hij loopt NOOIT, als je naar m toe gaat begint ie tegen je te praten, en zoniet dan kan je op L1 drukken en met em praten. Anyway, kill hem en je krijgt 2000 $
Kijk dat zijn de nuttige tips... met dat geld kan ik nou eindelijk m'n lowrider een beetje fatsoenlijk uitbouwen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_22945448
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hebben jullie dat basketbalveldje al ontdekt waar je relaxt een balletje kunt gooien by the way??
bedoel je dat veld 2 meter naast je huis? nee niet gezien
pi_22945472
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
ja dat zijn dealers, ik zag 'm een keertje wat verkopen aan een gast. er lopen er wat meer van rond in de stad. altijd gelijk afknallen
pi_22945612
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat zijn dealers, ik zag 'm een keertje wat verkopen aan een gast. er lopen er wat meer van rond in de stad. altijd gelijk afknallen
Ik zag hem ook bij mijn huis in los santos staan, heb er flink geld aan verdiend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')