abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22956580
GVD!!!!
Haal ik vandaag een ps2 speciaal voor GTA SA is ie werkelijk OVERAL uitverkocht!!
Zit ik dan met m'n PS2 waar ik nu geen flikker aan heb :-(
Hoelang duurt het als ik hem ergens op internet bestel?
pi_22956685
Hele dag gewerkt, zomenteen ff lekker eten en dan GTA spelen
Xbox Live: Anormius
pi_22956689
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef Dj-delphi het volgende:
GVD!!!!
Haal ik vandaag een ps2 speciaal voor GTA SA is ie werkelijk OVERAL uitverkocht!!
Jouw lijden troost mij ook een beetje

Maar kijk eens bij GCshop.nl , Dimplus.nl , Dixons.nl , Bartsmit.nl
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_22956716
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:08 schreef Dj-delphi het volgende:
GVD!!!!
Volgens gcshop.nl, 1-2 werkdagen.
Volgens bol.com, 2-4 werkdagen.

Ik heb zelf via bol.com besteld..
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 17:18:04 #280
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_22956801
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:17 schreef reconnect het volgende:
hoe kan je gebiden voor je bendes veroveren?
Dan moet je eerst een de missie erover gehad hebben van Sweet die belt je op je mobiel. Als je gewoon een gebied van de andere bende's inloopt en je knalt er een paar neer verschijnt er: 'You started a gang war'. Dan is het een kwestie van de 3 'waves' overleven en het gebied is yours. :P

(PS: Kijk wel uit het wordt per 'wave' ruiger, bij de 3e 'wave' hebben ze namelijk zware autmatische pistolen waar je karakter niet zoveel van kan hebben )
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_22956924
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 14:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Die dansmissie op het strand is niet leuk.
Ook base jumpen van gebouw naar gebouw is geen tactisch plan. Je parachute werkt maar 1 keer en dan sta je daar op de top van een ander gebouw zonder chute
hehe dat basejumpen is wel grappig ja. Eerste keer dat ik dat deed probeerde ik ff wat knoppen uit in de lucht om te kijken of je nog wat leuks kon doen terwijl je zweefde. Nou met een van die knoppen laat je dus die chute los. CJ. was het er niet mee eens.
NOOOOOOOOOOooooooooooooo!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
PLOF!!!
pi_22956932
JAAAAAAAAAAAAH! Eindelijk San Fierro
pi_22957077
Daar ben ik ook net gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22957128
Ik zit nu in die stripclub en ben nu aan het kijken naar een Private Show op een 3004 model. Alles draait prima hier. Geen vastlopers.
pi_22957500
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 17:18 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Dan moet je eerst een de missie erover gehad hebben van Sweet die belt je op je mobiel. Als je gewoon een gebied van de andere bende's inloopt en je knalt er een paar neer verschijnt er: 'You started a gang war'. Dan is het een kwestie van de 3 'waves' overleven en het gebied is yours. :P

(PS: Kijk wel uit het wordt per 'wave' ruiger, bij de 3e 'wave' hebben ze namelijk zware autmatische pistolen waar je karakter niet zoveel van kan hebben )
thnx heb alleen die missie nog neit gehad
pi_22958078
Waar lgit die parachute dan?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:16:56 #287
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_22958186
zow ik ga vanavond volop lang spelen eerste indruk is goed maar heb pas 30 min gespeeld
Who the fuck is ajax ?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:26:37 #288
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_22958367
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:42 schreef Scylla het volgende:
Nog steeds geen vliegtuig of helikopter gevonden Wel dik aan het cruisen, inbreken, en met OG Loc wat gangsters mollen. Die motoren zijn dik chill, wat is het heerlijk om met die Freeway dor het platteland te cruisen

Maar waar kan je vliegen?
naar het vliegveld rijden, auto voor het hek zetten, en over het hek klimmen... op het vliegveld vindt je een dodo en shamal...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:27:21 #289
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_22958379
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
mijn neefje heeft de hele tijd gespeeld, en hij kwam me net vertellen dat ie die parachute op een gebouw had gevonden , ja daar heb ik veel aan
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:31:00 #290
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22958444
voor dezooveelste keer, is er bekend wanneer de Xbox versie uitkomt?
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:31:36 #291
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_22958459
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:43 schreef HAL9000S het volgende:
DIe missie met die k*t trein is echt fucking irritant idd...die gast schiet echt nix raak Ben nu maar verder gegaan met de OG missies, net een leuke stealth missie gehad in de crib van Mad Dog (die ik z'n keel doorgesneden heb terwijl ie aan het games was). Zit nu op 8.56 %. Weet iemand hoe dat met die territories held zit? Heeft dat te maken met die tags die je moet crossen? ZIjn er nog voordelen aan een grotere territory??
had ik ook. De 1e keer ging het nog vrij goed. Was nog maar 1 mannetje levend op die trein. Ging ik het nog ene keer proberen, en toen schoot ie alles mis. Toen ben ik met mijn motor op het dak van de trein gesprongen (waar je over dat zandpad moet rijden), en toen heb ik met mijn uzi die gasten eraf geknald , was wel een beetje geluk dat ik goed op het dak van de trein terecht kwam. Maar volgens mij weet ik wel hoe je die Sweet die gasten kan laten raken op de trein, je moet een beetje achter de 1e wagon gaan rijden, zodat Sweet gewoon schuin naar voren kan knallen, dus niet recht naast de 1e wagon gaan rijden maar een beetje schuin achter... Ik weet niet of het helemaal begrijpbaar is wat ik nu allemaal uitkraam maarja
pi_22958541
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef speedfreakssj het volgende:
voor dezoveelste keer.. het is nog niet bekend of die wel op de xbox komt
pi_22958543
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Koop een PStwo man. Is nog geen datum bekend. Misschien komt ie niet eens op de Xbox uit
pi_22958631
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 18:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Op het allerhoogste gebouw. Rijdt naar downtown en kijk eens omhoog. De ingang is tegenover een hotdog-kraampje.

Ik heb met een cheatcode even alle wapens bekeken en dat zijn er flink wat. Het is ook behoorlijk spectaculair om vanaf de wolkenkrabber allerlei helicopters uit de lucht te schieten en vervolgens zelf met de parachute te springen: de kogels vliegen om je oren!
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:45:24 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_22958727
Wat een spel !!! Ben nog steeds de buurt aan het verkennen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_22958817
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:47 schreef reconnect het volgende:
bij het vliegbe;d is een ingang en als je er staat komt er te staan: alleen als je vliegbrevet hebt (in engls blabla) als je goed kijkt ze je een stukje hek dat lager is dan de andere...zet daar gewone auto neer(niet perse vrachtwagen) en klim via de auto over het hek...nu kan je hethek gewoon open doen en ergens op het vliegveld staat een prive jet
Hoeft niet zo zeer bij het hek, het muurtje er naast is ook laag genoeg!

Begrijp ik nou goed? Geen Multiplayer?
pi_22958922
Werdt net achterna gezeten door een farmboy met een schep
Xbox Live: Anormius
pi_22959019
Waar kan ik zon bestelbus vinden waarmee ik kan inbreken??
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_22959066
lees topic door over die bestelbus is al es uitgelegd...(tegenover de sportschool ergens tussen die blauwe huizen voor inbreken druk je dan op r3)
pi_22959200
ik met me 2 pimp wagens en me homies

komt straks een PIMP filmpje aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')