alsof ik toch nog mijn dienstplicht moet vervullenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:39 schreef knowall het volgende:
Dit is sectie 49 toch?
S5 toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
alsof ik toch nog mijn dienstplicht moet vervullen
idd geestelijk niet zo stabielquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
S5 toch?
whehequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd geestelijk niet zo stabiel
en een meter te lang
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
On topic:
Met zijn staf.
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:46 schreef Avani het volgende:
Sinterklaas geeft mij veel cadeautjes hoop ik![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.
als jij hem ontmaagd vast welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:46 schreef Avani het volgende:
Sinterklaas geeft mij veel cadeautjes hoop ik![]()
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.
En als het even kan deze user een verbod te geven om in mijn topics te reageren (lees: een ban)
Uiteraard BVD
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wederom een verzoek aan een modje om het bovenstaande bericht te verwijderen.
En als het even kan deze user een verbod te geven om in mijn topics te reageren (lees: een ban)
Uiteraard BVD
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:12 schreef knowall het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, dit is nou de Sint:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Ohja: foto's zijn niet toegestaan in dit topic.
Dan hoef ik geen cadeautjes meerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:55 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
als jij hem ontmaagd vast wel
Je zou er ook een hoer op af kunnen sturen
on·zin (de ~ (m.))quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:31 schreef Avani het volgende:
[..]
[..]
![]()
Daar geniet je van tot aan je dood.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:32 schreef Avani het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen cadeautjes meer![]()
Jij kan beter helemaal niet postenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik post ja![]()
Ik zit hier toch in Onzin voor je levenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:35 schreef knowall het volgende:
[..]
on·zin (de ~ (m.))
1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zottenklap, zottenpraat
En nu dood gaan
OMG!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:36 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zit hier toch in Onzin voor je leven
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Daar geniet je van tot aan je dood.
En nu dood gaan
Ik voel mij geliefdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:36 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij kan beter helemaal niet posten
En nu dood gaan
Zowaar een ontopic reactiequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:36 schreef Tiemie het volgende:
gewoon een speculaas in z'n ass duwen.
Maar dat ben je nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:38 schreef Avani het volgende:
[..]
[..]
Ik voel mij geliefd![]()
Dat is mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:38 schreef Georges het volgende:
Goed topic.![]()
Mogen ze die van jou ook verwijderen met je account erbijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:38 schreef knowall het volgende:
[..]
Zowaar een ontopic reactie
wil een mod trouwens de reacties van Avani verwijderen?
Ga weg kutnewbiequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:43 schreef Avani het volgende:
[..]
Mogen ze die van jou ook verwijderen met je account erbij
Sorry mod, voor wie ik oneindig veel respect ende bewondering heb.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:51 schreef Dirkh het volgende:
Knowall, ophouden te zeiken over posts de verwijderd moeten worden. Niet reageren op dat soort posts werkt beter. Maar je gaat er lekker op door zodat je later weer kan zeuren om een schoonveeg moderatie.
En het is nog een achterlijke lemming ook. Maar goed, wel een met wat actie
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Sorry mod, voor wie ik oneindig veel respect ende bewondering heb.
Je snapt het echt niet he Salvad0r.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:50 schreef Salvad0R het volgende:
ey knowall, ga jij eens dood..?
Komop knowall, dat kan beter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:36 schreef knowall het volgende:
Zie de TT, wat is jou theorie over Sinterklaas, en hoe zou je het bewijzen?
Ik geloof niet dat je in een pepernoot wordt veranderd als je stout bent, je wordt hartstikke verwend als je daar in Spanje zit.(whehehe, verwend worden door de sint, whehehehe)
Daarom stuur ik mijn zoontje mee, die een telefoontje bij zich heeft, en me eens in de zoveel tijd kan opbellen. (whehehe, pedo, whehehehe)
Dat was gekopieerd van een ander topic!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:08 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Komop knowall, dat kan beter.
In hoeverre is lullepot tegenstrijdig?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:35 schreef knowall het volgende:
on·zin (de ~ (m.))
1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zottenklap, zottenpraat
En nu dood gaan
voel je vrij om meteen weer fok! te verlatenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:15 schreef voel_je_vrij_ het volgende:
Mijn eerste topic en meteen een lemming.
Nou als ik zo een beetje gelurkt heb, zijn jou topics niet zo succesvol. Dus dank je voor deze ode en verlaat jij nou mar dit forum.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:16 schreef knowall het volgende:
[..]
voel je vrij om meteen weer fok! te verlaten![]()
Je moet nog veel leren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:18 schreef voel_je_vrij_ het volgende:
[..]
Nou als ik zo een beetje gelurkt heb, zijn jou topics niet zo succesvol. Dus dank je voor deze ode en verlaat jij nou mar dit forum.
Ik wil niks zeggen hoor... maar dat noemen ze in spanje een speculassquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:36 schreef Tiemie het volgende:
gewoon een speculaas in z'n ass duwen.
Sorry paultjuhhh maar niet iedereen is het met jou eensquote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef paultjuhhh het volgende:
sorry knowall niemand vind je topic leuk
Insgelijksquote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij vindt niemand knowall leukquote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 22 november 2004 17:33 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Volgens mij vindt niemand knowall leuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |