Ik woon niet in Amsterdam. Dan mogen ze mee en de eerste trein pakken naar mn huis, of de nachtbusquote:Op donderdag 8 september 2005 18:19 schreef Grumpey het volgende:
goed, er is dus maar 1 serieuze optie met genoeg slaapplekken. Nijmegen. Misschien red Amsterdam het ook wel --> ik heb 2 extra slaapopties. Hives? Timmy? als beide er ook 2 hebben redden we het wel al grotendeels vermoed ik.
Groningen mag ook meedoen, als je +/- 8 slaapplekken ophoest SW
Hmmmmmm... 4 bij mij en 4 bij Bave....quote:Op donderdag 8 september 2005 18:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam. Dan mogen ze mee en de eerste trein pakken naar mn huis, of de nachtbus
Maar ik kan wel bij een maat blijven slapen in Amsterdam, dus dat is dan een plek minder te regelen.
kom je ook robarquote:Op maandag 12 september 2005 08:14 schreef Robar het volgende:
k zit weer eens in het verkeerde topic
EDIT
SDquote:
centralerquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
met slapen erbij lijkt t me ideaal
vreemd idee misschien, maar kan t niet wat centraler (en niet in nijmegen) in bijvoorbeeld waalwijk of breda, daar zitten toch bepaalde fokhattrickers
Uhm... Ik had gezegd dat ik 23 okt wel kon... Maar 23 okt is idd op een zondag, in dat geval is Groningen niet handig... Zeker omdat het in dat geval ver reizen is voor vele mensen die de maandag erop dus weer moeten werken. Niet handig idd. Het is in dat geval of omscholen naar 22 okt, dan wil ik wel mijn best gaan doen om wat slaapplaatsen te fiksen of 23 okt ergens in Nijmegen of whatever, wat voor mij ook geen probleem is in principe...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als fatsoenlijke overnachting een eis is, waarom was dan zondags in groningen een optie? De helft moet maandags werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |