kan nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Beter !!!
Weet je wat ? Neem nu VRIJ !
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
kan niet
heb ik gisteren al gedaan en dat moet ik vandaag inhalen.
Dus nog ff geduld hebben![]()
Je gaat er echt af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:10 schreef ZX9R het volgende:
zo, genoeg gereld.WatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je die kaartjes al opgestuurd?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Watje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:10 schreef ZX9R het volgende:
zo, genoeg gereld.Jee nu alweer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is ook niets aan met jou
Ik wil Rietje terug !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
ik moet zelfs mijn pasje gaan opzoeken, zit niet meer in mijn portemonee,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb je die kaartjes al opgestuurd?
zo niet, naar huis, in een envelop stoppen en naar de brievenbus rennen!
ja echt een volhouder is het ook niet he ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jee nu alweer ?
Ik wil Rietje terug !![]()
En dan toch nog doorgaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:14 schreef ondeugend het volgende:
Jee nu alweer ?
Ik wil Rietje terug !![]()
Plaats meteen een webcamquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
ik ga je gietijzeren raam saboteren dat als je onder de zonnebank wil gaan liggen hij spontaan weer lekt
Desnoods met een tuinslang![]()
Doe maar... het raam ligt in de altoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan toch nog doorgaan?
Dan kun je het krijgen ook.
ik ga je gietijzeren raam saboteren dat als je onder de zonnebank wil gaan liggen hij spontaan weer lekt
Desnoods met een tuinslang![]()
Niks mis met doekjes. Je moet je zorgen gaan maken als ik het over sokken ga hebbenquote:Wel een schoon doekje .. of heb je er andere stiekeme dingen mee gedaan?
En waarom heb jij doekjes bij de hand?
Heej Mercy!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:10 schreef Hoeze het volgende:
![]()
`quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:10 schreef Hoeze het volgende:
![]()
Blijf er dan ook af zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een leuke .. kan posten en in mijn actieve topics ..
..maar zodra ik wijzig profiel doe dan ben ik niet ingelogd.![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:32 schreef ondeugend het volgende:
Blijf er dan ook af zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |