bul ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:08 schreef michelc85 het volgende:
dierenbul![]()
Waarom glijmiddel?!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:10 schreef Posdnous het volgende:
Benodigheden:Schoonmoeder schoenlepel lubricant ontstopper.
Uhm..voor de show.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Waarom glijmiddel?!
Neukt zo'n beestje nou lekker?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:12 schreef Shirley het volgende:
Jij mag nooit bij mij langskomen R2cksson! Mijn kat is m'n kindje.
En badeendjes om hem heen laten dobberen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:12 schreef stinkie het volgende:
badkuip vol laten lopen, maar niet zovol dat ie eruit kan krabbelen. Dan kijken hoe lang zo'n beest nou echt kan zwemmen
Ze neukt niet, ze is gesteriliseerd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:13 schreef gfree het volgende:
[..]
Neukt zo'n beestje nou lekker?
In zijn aars of zijn kut rammen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:17 schreef Tique het volgende:
Ik zou wel eens een luchtslang met een bar of 5 op zo'n kat ze mondje willen zetten![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:18 schreef R2cksson het volgende:
Je naam erin kerven, of in brand steken, niet beide, dat is niet leuk.
Je naam erin branden! En dan terug naar de eigenaar...
Net als graff, zo veel mogelijk naamsbekendheid krijgen.
Er een soort van Fok!stok van maken?
Blijven brainstormen mensen, de beste oplossing voor deze kattenplaag voer ik uit en maak ik MPGjes van.
Je sterilliseerd je eigen kind?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ze neukt niet, ze is gesteriliseerd.
Omdat je dan dieper naar binnen kan gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Waarom glijmiddel?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |