De policy wordt dan: "geen gezeik, je weet dat je de lul bent tijdens een meet"quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:45 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er geen policy moet komen, waarom? We doen de meets voor de fun, als er ook nog eens een policy komt moet je nog meer na gaan denken dat alleen over de compositie.
Iedereen weet dat er nu ook veel funshots worden genomen en dat de kans dus groot is dat je op Fok! komt te staan. Er zou dus alleen een waarschuwing moeten zijn bij een meet dat er kans is dat je jezelf terug kunt zien. Mocht een foto niet zo charmant zijn, kan er, zoals bij Offy, gereageerd worden.
Jij hebt teveel naar Balkenende geluisterdquote:Een policy verder lijkt me niet nodig, omdat we gewoon onze normen en waarden moeten hanteren.
Wat heeft Appel er nou weer mee te maken? Die schilderde!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:21 schreef Ouwesok het volgende:
[one word: appel
Hoe wil je ut anders formuleren?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hebt teveel naar Balkenende geluisterd![]()
En daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga volledig met je mee, met dien verstande dat een foto zonder gemopper wordt weggehaald indien een persoon daarom verzoekt en daar hoeft geen geldige reden tegenover te staan.
Het uiteditten is nou juist waar ik dit verhaal om begonnen ben. Wanneer je iemand voluit in beeld zet die aangeeft dat niet te willen ligt de boel redelijk duidelijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:58 schreef JeroenBulters het volgende:
Ik zou zeggen, niet zeuren maar foto's maken, en als je op een foto staat tegen je zin in lief vragen of de foto weg mag, of jij er uit ge-edit mag worden....
Hoop geblaat over klein probleem imo, maar wie ben ik.....
Je bedoeling is duidelijk en oprecht. Maar het zo werkt het niet. Als ik met mensen op stap ben die een camera bij zich hebben zou ik het zelfs heel naar vinden als ik achteraf mezelf nergens op tegenkwam. Zo'n meeting heeft een dubbel-functie. In dit geval was het Naarden in beeld brengen en verder wat er zoal maar in je opkomt. Ik ben echt niet de enige die het leuk vind om achteraf ook wat gezellige plaatjes te zien. Want zo'n meeting is niet alleen maar foto's maken van het doel, dat kun je namelijk best in je eentje! Uit een niet gering aantal reacties blijkt dan ook dat niet aanwezigen een goede indruk kregen van de sfeer en gezelligheid. Dat was onmogelijk geweest als we het op jouw manier hadden gedaan. Je noemt het simpel, maar dat is het juist helemaal NIET!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:12 schreef fr.oosje het volgende:
gewoon geen foto's van elkaar maken, dan heb je helemaal geen gezeur. Om er maar even een management term tegen aan te gooien: KIS(S) Keep It Simpel (Stupid)
Alle problemen opgelost en hup iedereen weer fijn fotograferen.![]()
Ojaa even weer een rijtje smlies zodat iedereen weet dat ik het lief bedoel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nou mag iemand mij uitleggen welk kwaad de uitgegumde Fok!ker zou kunnen treffen wanneer iemand hem op dit forum ziet. Er worden geen handelingen verricht die in strijd zijn met wat dan ook. De gefotografeerde groep zit niet op verboden terrein en gaat bijzonder decent gekleed. Ik kan hier hoegenaamd geen vorm van kwaad of risico in zienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:03 schreef Borelius het volgende:
<knipz> Pas achteraf herkende ik iemand die daar niet op wilde staan. Maar de foto was eigenlijk best leuk:
[afbeelding]
Ik ga daarin met je mee. Zie de foto die ik als voorbeeld heb geplaatst. Dat is toch een leuke foto, waarvan geen van de daarop afgebeelde personen zou kunnen zeggen dat het op welke manier dan ook niet door de beugel kan. Uit respect voor de vooraf niet terzijde geschoven wens van k-man om niet in beeld te hoeven heb ik hem onherkenbaar gemaakt. Maar dit is denk ik een aardig voorbeeld van een foto waarbij vrijwel iedereen kan zeggen, daar is niets mis mee, plaatsen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens
Dan kan iedereen dus gewoon ieder ander iedere foto weg laten halen zonder vorm van argumentatie
"Heej PdH haal es weg die en die foto?"
-"Ja hoezo?"
"Niks hoezo ik heb geen reden nodig. Weg ermee"
iets minder vrijblijvende afspraken zijn toch wel gewenst denk ik....
Dat mocht gerust in vette letters en als dat zo is kom ik ook nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:41 schreef Bowiefan het volgende:
Het staat je daarentegen vrij een meet te organiseren waarbij er geen persoonlijke foto's gemaakt zullen worden, maar dan kom ik niet
Het is niet helemaal eerlijk om het op deze manier te brengenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar nou mag iemand mij uitleggen welk kwaad de uitgegumde Fok!ker zou kunnen treffen wanneer iemand hem op dit forum ziet. Er worden geen handelingen verricht die in strijd zijn met wat dan ook. De gefotografeerde groep zit niet op verboden terrein en gaat bijzonder decent gekleed. Ik kan hier hoegenaamd geen vorm van kwaad of risico in zien.
Sterker nog, door deze fotoreportage zijn de meetings voor mij veel meer gaan leven en heb ik me heus aangemeld (zij het nog op de misschien-lijst) om mee te gaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:44 schreef beertje_ het volgende:
Op zo'n meetdag kun je juist de leukste foto's maken van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |