Dat lukt niet.Ik heb per ongeluk de videorecorder gesloopd en we wachten nog steeds op een nieuwe.(Maar nou krijgen we gelukkig wel een dvd-recorder)quote:Maandagochtend opnemen he.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
De lijn waarin Tony voorkomt gaat in dit geval over Remco.
Maar het kan dus nog komen, maar ik laat me niet in de verleiding brengen mee te gaan doendadelijk kan ik niet meer stoppen
Ook die zit rechtstreeks in ronde 1quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Klopt het dat de Sylvia-ziekte verhaallijn er niet inzit?
Je wilt geen Ludo-Ludo finale?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Moet die Sylvia verhaallijn niet gewoon al in de finale.
Ik ook. Hilde de Mildt roeleertquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:33 schreef _bigmac_ het volgende:
Nope ik vond die Sylvia verhaallijn gewoon de mooiste .
Het is niet dat ik dat zonodig wil hoor. maar had het van _bigmac_ wel verwacht. Al behoren de lijnen van Ludo met Bowien wel tot mijn favorieten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:04 schreef Nano het volgende:
Ik vond de Sylvia verhaallijn niet de mooiste hoor.Ik ben het met BVO eens,Ludo-Ludo finale!
Laura en Bowienquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat zonodig wil hoor. maar had het van _bigmac_ wel verwacht. Al behoren de lijnen van Ludo met Bowien wel tot mijn favorieten.
Een andere erg vermakelijke lijn:
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook. Hilde de Mildt roeleert![]()
Joker?????????quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:55 schreef _bigmac_ het volgende:
De joker heeft trouwens weer gewerkt.
Jijquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Joker?????????![]()
sinds wanneer ben ik de Joker????????????????????quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Jij![]()
sinds je eerste post hierquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik de Joker????????????????????
Jippie Jee ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
sinds je eerste post hier![]()
cool een soortgenoot, ik heb mijn videorecorder namelijk ook gesloopdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat lukt niet.Ik heb per ongeluk de videorecorder gesloopd en we wachten nog steeds op een nieuwe.(Maar nou krijgen we gelukkig wel een dvd-recorder)
Leuk dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Dada dan. Hij is er de laatste tijd wat minder, maar heeft voor heel wat komische posts gezorgd met zijn Charlie-haat en humoristische opmerkingen.
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.quote:cool een soortgenoot, ik heb mijn videorecorder namelijk ook gesloopd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |