quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:49 schreef Tania18 het volgende:
Lieke
Aukje
Ja wel altijd grote mond enzo eigen menning door dramen altijd schitterend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:52 schreef Tania18 het volgende:
De echte Charlie was niet leuk
ons hele bedrijf is ontslagen, maar ok on topicquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat dan?.
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:57 schreef karoltje het volgende:
Rik en Anita terug, OMG, de saaiste familie weer back in town
.
ha ha inderdaad, ik denk dat hij vet van bil gaat met een gozer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De komende weken wordt het 'to bi or not to bi' voor Morris...
Wordt dus een bizondere aflevering maandag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De komende weken wordt het 'to bi or not to bi' voor Morris...
Ik vind ze slaapverwekkendquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.
ja dat viel mij ook al op. BEH !quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat lijkt Vivienne in jouw avatar eigenlijk veel op die verschrikkelijke Anouk![]()
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap alleen niet dat ik lees dat ze alleen nog maandag in de serie te zien zal zijn, hoe kan Dennis dan de tijd krijgen om verliefd op haar te worden en met haar op vakantie te gaan? Gaat dat allemaal 'achter de schermen' gebeuren ofzo?
Die people.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey ey Rik en Anita zijn cool! die people hebben veel meegemaakt hoor.
Die Dennis is zo blij dat 'ie weer 'ns iemand heeft dat ze gelijk de koffer induiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Komen Rick en Anita dan voor langere tijd terug? Rick vind ik wel leuk, Anita niet echt. Dat kind van hun zal ondertussen wel al kleuter zijn. En dat belspelwijf vrijdag, oh my goddd, wat erg zeg. Ik snap alleen niet dat ik lees dat ze alleen nog maandag in de serie te zien zal zijn, hoe kan Dennis dan de tijd krijgen om verliefd op haar te worden en met haar op vakantie te gaan? Gaat dat allemaal 'achter de schermen' gebeuren ofzo?
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induiktquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Dennis is zo blij dat 'ie weer 'ns iemand heeft dat ze gelijk de koffer induiken..
Ja, maar de banden zijn verbroken volgens dunn0w.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induikt
(Trouwens, is zij nou echt de dochter van Peter-Jan Rens?)
Kweenie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en dan maakt het hem ook niet uit dat het de dochter van Dracula is waarmee ie de koffer induikt
(Trouwens, is zij nou echt de dochter van Peter-Jan Rens?)
Begrijpelijk, ik zou me ook kapot schamen voor zo'n kindquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar de banden zijn verbroken volgens dunn0w..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |