SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. net zo'n gevolgen heeft als die van Arnie toen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sven..
Oh, en Dennis vind ik ook vreselijk irritant. Ik hoop dat dieIk ergerde me gisteren meer aan RaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. net zo'n gevolgen heeft als die van Arnie toen..
Ja idd viel mij ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:36 schreef dunn0w het volgende:
(...)
Yasmin der rug was gewoon zonder brandwonden in beeld?!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:35 schreef BVO het volgende:
Heb ik nog wat gemist gisteren?.
20 uur lijkt me een mooie tijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:33 schreef BVO het volgende:
Het Favoriete verhaallijn Tournament staat klaar. Ben zo weer weg, hoor wel wanneer het moet starten..
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:20 schreef digispeed het volgende:
Sorry voor de late reactie, maar heb gisteren erg slecht nieuws gekregen dus had ff geen zin
in internet.
Die is al geweest.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Hebben we geen nominatieronde gehad?
Is ook zo... heb zelf nog meegestemdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is al geweest.. Verder heb ik samen met Dizer de belangrijkste lijnen uitgekozen.
Er doen 90 lijnen mee, al de belangrijke/grote/populaire lijnen zitten er tussen..
Wat een werkquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:45 schreef BVO het volgende:
Het is begonnen..
Om mee te stemmen in de voorronde, ga naar dit topic: [Voorronde] GTST Tournament: Favoriete verhaallijn.
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat een werk.
Oki..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Valt reuze mee..
Binnen 5 minuten heb je je stemmen klaar..
Beloofd..
Het kostte wel wat ja..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Oki..
Maar ook om dat tournament te maken.. jeetje.
Binnen 10 toch wel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:40 schreef Frey het volgende:
Maar dan nog ben je er niet met 5 minuten
dat nog net wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Binnen 10 toch wel?.
De volgende ronde is nog iets groter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:59 schreef Frey het volgende:
[..]
dat nog net wel ja
Naja, de volgende ronde is gelukkig 2 keer zo klein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |