Ik kan niet cappen..quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.
ik wou onm opnemen maar die uerghfuigefuegfuwegfugewugfe$ ding gaf telkens die band weer terug.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Goh dan zijn er toch meer die zo slim zijn!Ik had er een band van Westenwind ingeduwt en toen ging hij vreselijk storen.Opeens kwam de band er niet meer uit.Dus nou zit ik al 3 maanden zonder.En meestal kan ik het vrijdagavond niet zien dus ik hoop altijd maar dat er iemand capt,maar deze keer heeft er waarschijnlijk niemand gecapt.Of ze willen niet reageren.
Die is gek!quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik wou onm opnemen maar die uerghfuigefuegfuwegfugewugfe$ ding gaf telkens die band weer terug.
Toen heb ik er een beetje te hard op geslagen ben ik bang, maar gelukkig heb ik een supervriendin die onm voor me opneemt net zolang tot ik nieuwe recorder hebYassie Love you
![]()
Nee... die vriendin..quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:51 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ikke???![]()
Yasmina is juist heeeeeeel liefquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee... die vriendin..
Waarom moet je alles opnemen trouwens?quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Yasmina is juist heeeeeeel lief![]()
alleen de afleveringen met Joycequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom moet je alles opnemen trouwens?
Eindelijk kom je uit de kastquote:Op zondag 31 oktober 2004 19:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Yasmina is juist heeeeeeel lief![]()
nee kast dat je pot bent bedoel ik.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
uit de cast??
Ik dacht dat jij de hele tijd met een rpg bezig wasquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
nee kast dat je pot bent bedoel ik.
Eeuh Nano kan je frey effe een mailtje stuuren hij wil je wat vragen maar durft het niet goed![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Je wilt geen Ludo-Ludo finale?.
Ik geloof niet dat Beev helemaal serieus was hoor, zoiets heet sarcasme....quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:04 schreef Nano het volgende:
Ik ben het met BVO eens,Ludo-Ludo finale!
een stervende Sylvia Vs. een opgesloten Lindaquote:Op zondag 31 oktober 2004 12:06 schreef Dizer het volgende:
Ik wil
Ludo Bowien Janine en Stefano vs Linda Erik en drugssmokkel
ach op elk potje past een dekseltje p.s. ik ben geen potquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
nee kast dat je pot bent bedoel ik.
Eeuh Nano kan je frey effe een mailtje stuuren hij wil je wat vragen maar durft het niet goed![]()
Ja dat weten we nou wel. Ok?quote:Op maandag 1 november 2004 17:56 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:p.s. ik ben geen pot![]()
Ja, Nanda....Ik was haar naam vergeten.quote:Op maandag 1 november 2004 20:40 schreef Nano het volgende:
Ja,Nanda!
Dat viel me ook al op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |