HAHAHAHAHAHAHAHAquote:en oh oh oh wat zijn die spreekkoren van die kuthagenezen toch erg!
Ik ga de politiek inquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Neem jij jezelf wel serieus?
Als je kijkt naar de hoeveelheid aandacht en gevolgen die dat heeft gehad, dan is die stelling best te verdedigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:49 schreef Reddiablo het volgende:
uitgebreid onderzoek van Maurice de Hond...
toch schrijnend dat er een gedeelte van de bevolking bij elkaar is gevonden die zo denkt
Tuurlijk absolute media exposure.. maar zijn we de issues in mijn sig NU al weer vergeten?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de hoeveelheid aandacht en gevolgen die dat heeft gehad, dan is die stelling best te verdedigen.
Ik heb geen goed woord over voor de Pim Fortuijn stemmers.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:51 schreef MrJonez het volgende:
um...tsja. ik zou nu met Frans Bauer kijk/verkoopcijfers, Grootste Nederlander uitslagen of Telegraafoplages aan kunnen komen...
maar ik denk dat ik m´n punt wel al gemaakt heb.
Dude, waarom zeg je dat dit vóór mijn distip over de Nederlanderthalerquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:59 schreef MrJonez het volgende:
dude,
ik bedoelde eigenlijk gewoon dat al lang bewezen is dat "de gemiddelde nederlander" een intense oetlul is.
En die wedstrijd hebben ze ook nog eens als 100-jarig jubileumwedstrijd aangewezen, gezelligquote:Op donderdag 30 december 2004 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
waarom heb ik het vermoeden dat FCDH v FCDB de wedstrijd wordt waar geen publiek bij aanwezig mag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |