1) Omdat je altijd moet oprotten met slowchatquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Geef mij eens een goede reden. Je topic is al lang verneukt moppie
Ik kan goed topics verneukenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou vertel!
Ben je boos?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:35 schreef knowall het volgende:
[..]
1) Omdat je altijd moet oprotten met slowchat
2) Omdat je de schade niet hoeft te vergroten
3) Omdat jij alleen tot slowchat in staat bent, dus als je oprot met je slowchat, betekent dat ook autoamtisch dat je helemaal oprot
Jij hebt een grote maaginhoud he?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:35 schreef knowall het volgende:
[..]
1) Omdat je altijd moet oprotten met slowchat
2) Omdat je de schade niet hoeft te vergroten
3) Omdat jij alleen tot slowchat in staat bent, dus als je oprot met je slowchat, betekent dat ook automatisch dat je helemaal oprot
Wij hebben dingen gemeen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik kan goed topics verneuken![]()
En ik ben excellent in smilie gebruik![]()
Of een eetstoornis...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Jij hebt een grote maaginhoud he?
1) En daar zijn dus aparte topics voor, ga daar dan heen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben je boos?
Je gaat er helemaal raar van spellen!
1. Slowchat op zijn tijd is leuk
2. Ik heb de schade aangericht.
3. Make me
*handschudt*quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wij hebben dingen gemeen!
Jij mag uiteraard wel het laatste woord hebben schat. Ik bedoel, net alsof ik daar tegen op kan, je delete gewoon mijn laatste post...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:37 schreef Knut het volgende:
Knowall mag zijn mondje gaan spoelen. En sil moet niet het laatste woord willen hebben. Dat heb ik namelijk...
Echtscheiding?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:37 schreef Knut het volgende:
En sil moet niet het laatste woord willen hebben. Dat heb ik namelijk...
Echtscheiding!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij mag uiteraard wel het laatste woord hebben schat. Ik bedoel, net alsof ik daar tegen op kan, je delete gewoon mijn laatste post...
1. Die zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:37 schreef knowall het volgende:
[..]
1) En daar zijn dus aparte topics voor, ga daar dan heen.
2) Dus moet je de schade ook herstellen en zeker niet nog meer vergroten.
3) Je neukt een mod, ik maak geen kans
1) Slowchat is gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
1. Die zijn niet leuk.
2. Er valt weinig te herstellen, het was toch al een kut topic.
3. Yep
Maar goed, ik ben weer vervelend genoeg geweest, dus bij gratie zal ik je dan maar met rust laten.
1. Welquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef knowall het volgende:
[..]
1) Slowchat is gewoon niet leuk.
2) Niet!
3) Daar zijn we het dan over eens.
Als jij me met rust laat dan zie ik geen reden meer om nu niet iets nuttigs te gaan doen
Van mij krijg je wel het laatste woord, dus quote dit bericht even ben jij ook weer blijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
1. Wel
2. Wel
3. Okay
Donequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Van mij krijg je wel het laatste woord, dus quote dit bericht even ben jij ook weer blij![]()
Kan ik met een gerust hard gaan studeren!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Posdnous het volgende:
En nu?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:14 schreef Tiemie het volgende:
Dude, wij horen bovenaan mên.
Nee, dat betekent dat je nu het recht hebt om Inso te aanbidden. Boffert.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:48 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik sta dr ook in![]()
.
Dat betekend dus dat ik een bekend en graag gemogen ONZ user ben
Zeg maar dat 'ie vaker goede topics had moeten openen.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:57 schreef mechatronics het volgende:
heyy, ik kwam deze tegen in mn bookmarks, vond m wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |