Binnenstebuitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Er waren meer mensen dan alleen Paul en ik. Maar Paul moet inderdaad altijd hartelijk lachen als ik zeg dat jij binnstebuiten bent.
Ik zei dat ik je lelijk vind, en daarop zei Avani dat je wel heel aardig bent...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Binnenstebuiten.
AANBID MEquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:08 schreef DaMook het volgende:mooi gemaakt knowall
Klopt nog bijna helemaal ook
Ja, gevallen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:09 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik zei dat ik je lelijk vind, en daarop zei Avani dat je wel heel aardig bent...
Valt het kwartje?
Niet overdrijven hequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:10 schreef knowall het volgende:
[..]
AANBID ME![]()
Inso's 'piramide':'quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
Whehehehe!
Yvonne mocht willen dat ik dr billen zou kussen. :') . Zij kust mijn billen man, ik hoor bovenaan die pyramide!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:15 schreef knowall het volgende:
[..]
Inso's 'piramide':'
http://www.pixentral.com/(...)e7ms6iI87OULsVwu35RN
Uitleg:
Om haar heen staan de negen voor haar belangrijkste users ()
Je hebt geen avatar anders had je er zeker gestaan! :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waar ben ik dan?
Fix me ff 1 dan manquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Je hebt geen avatar anders had je er zeker gestaan!
Als jij zorgt dat mijn plaatje het doet mag je de mijne hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Fix me ff 1 dan man![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:20 schreef knowall het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat mijn plaatje het doet mag je de mijne hebben
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
Maar Paul moet inderdaad altijd hartelijk lachen als ik zeg dat jij binnenstebuiten bent.
Zo gauw als ik dit begrijp, zal ik er zeker over nadenken!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:11 schreef Silmarwen het volgende:
Kun je niet een lijn trekken horizontaal en dan nog een hele lange verticale lijn voor al die kut users zoals stuart, cerror, etc etc. Staat veel beter.
Ok ik leg het uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:13 schreef knowall het volgende:
[..]
Zo gauw als ik dit begrijp, zal ik er zeker over nadenken!
Ja maar de mods hebben zich al helemaal naar boven gelikt, dan is het ook zo flauw om ze nu weer helemaal onderin te tekenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het laagste der laagste waar iedereen op kotst enzo.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja maar de mods hebben zich al helemaal naar boven gelikt, dan is het ook zo flauw om ze nu weer helemaal onderin te tekenen
Welk deel aan users begreep je nou niet helemaal?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja maar de mods hebben zich al helemaal naar boven gelikt, dan is het ook zo flauw om ze nu weer helemaal onderin te tekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |