Stiekem wel hequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:36 schreef knowall het volgende:
[..]
"Daar heb ik het allemaal voor gedaan"
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
Whehehehe!
Yvonne mocht willen dat ik dr billen zou kussen.. Zij kust mijn billen man, ik hoor bovenaan die pyramide!
T is Knowall hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:54 schreef hellmondunited het volgende:
respect voor de TS
Heb ik al eens gezegd dat jouw forum kut is? Ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is Knowall hoor
Respect voor het plaatje van de TS
De TS?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Weet je wat het grappige is, volgende week kan ie weer een nieuwe maken.
Raad eens wie er dan bovenaan staat.
Jij?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Weet je wat het grappige is, volgende week kan ie weer een nieuwe maken.
Raad eens wie er dan bovenaan staat.
Slijm.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Likken de billen van Yvonne nou aan de mods, of zie ik dat verkeerd?
En wat moeten die blauwe stekels voorstellen?![]()
Lief dat je ook aan mij hebt gedacht.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:21 schreef knowall het volgende:
(..) maar helemaal onderaan staan de slowchatters, zij hebben alleen in hun eigen topics erkenning en worden daarbuiten gemeden, gepest, uitgescholden en soms zelfs uitgekotst.
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:58 schreef knowall het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat jouw forum kut is? Ja.
Kan ik het vaak genoeg zeggen? Nee.
JE FORUM IS KUT!
Verder ben je wel kut oke!
Het was zo onterechtquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent een van de twee mensen die ooit gebanned is, en er nog niet overheen
Ja, we negeren vervelende mensen meestalquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Het was zo onterecht
Maar ik ben ondertussen wel overheen, het duurde bij jouw forum toch altijd minstens een dag tot er iemand gereageerd had
Nietes!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, we negeren vervelende mensen meestal
Dan zijn er blijkbaar alleen vervelende mensen lidquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Nietes!
Dat was in elk topic zo
Sorry, er kan niet gecorrespondeerd worden over de piramide-posities :')quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:23 schreef Intxaurraga het volgende:
En wat is nou de exacte positie van dat VAC en croepoek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |