Ooit de hardcore van nu gehoord??? Trouwens die van vroeger maakte je ook niet ff zomaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waarschijnlijk geen enkele , maar hij heeft wel gelijk.
't is echt simpele shit.
Of je een floorfiller maakt, ligt aan wie je kent en wie dat nummer tehoren krijgt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:18 schreef Sauruzin het volgende:
HardcoreSerieus he, mensen die zeggen dat het ingewikkelde muziek is kunnen toch een vertiefd eind opflikkeren. Dat je het leuk vind, ok, maar moeilijk.... dikke dildo! ff Fruity Loops, beat mooi op overdrive knallen en een leuk deuntje eronder en hoppa..... Hardcore
Joa.. Hardcore zit gewoon simpel in elkaar. Vroeger is een ander verhaal, voor de tijd van PC's enzo.. toen had je nog skills nodig om iets te maken waar mensen graag naar luisteren... nu kan elke noobass nerd met fruityloops een goed klinkend nummer maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ooit de hardcore van nu gehoord??? Trouwens die van vroeger maakte je ook niet ff zomaar
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)71&episodes=16754232quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Joa.. Hardcore zit gewoon simpel in elkaar. Vroeger is een ander verhaal, voor de tijd van PC's enzo.. toen had je nog skills nodig om iets te maken waar mensen graag naar luisteren... nu kan elke noobass nerd met fruityloops een goed klinkend nummer maken.
Trance en Dance zijn iets muzikaler, vind ik..
k hou niet zo van dat gebonk de hele tijd, eerlijk gezegd
Ja, die mensen zijn vet skilled in het maken van simpele kutmuziek ... respect man.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)71&episodes=16754232
Luister dan dit interview met Promo ff of zoek wat andere interviews met hardcore dj's/producers voor dat je iets blaat.
En dat jij het simpel vind houd niet in dat het ook simpel is.
Altijd leuk de mensen die zeiken op Hardcore hebben nog nooit hardcord gehoord (jah 4 minuten op tv) en weten dan al dat het simpel is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn vet skilled in het maken van simpele kutmuziek ... respect man.
Wat is er ingewikkeld aan die muziek dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Altijd leuk de mensen die zeiken op Hardcore hebben nog nooit hardcord gehoord (jah 4 minuten op tv) en weten dan al dat het simpel is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Altijd leuk de mensen die zeiken op Hardcore hebben nog nooit hardcord gehoord (jah 4 minuten op tv) en weten dan al dat het simpel is.
losgaan? je bedoelt hasj, coke en pilluhh?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:13 schreef ASroma het volgende:
ach op hardcore kun je wel losgaan op feesten, beter dan R&B. Dit betekent nog niet dat ik hardcore relaxt vind om naar te luisteren. Maar je kan er absoluut beter op feesten!
Je kan ook losgaan zonder drugs te gebruiken hoor, is mij al meerdere keren gelukt! sommige mensen met hun vooroordelen toch...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:39 schreef Dizzee het volgende:
[..]
losgaan? je bedoelt hasj, coke en pilluhh?
geef dan maar trance/hardstyle ofzo.![]()
Mwah het moet niet weer al te groot worden, zoals het nu is, is het leuk. En ik ben er ook op 4 dec in de Jaarbeurs.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:37 schreef Webcrowler het volgende:
Valt me op dat nog helemaal niemand het hier heeft gehad over Thunderdomeop 4 december in de Jaarbeurs in Utrecht!!
En om ff te reageren op het topic, hardcore is nooit weg geweest, het is alleen underground gegaan en nu komt het weer terug! Waar het hoort.
En jij denkt dat er op een trance en hardstyle feest NIKS gebruikt wordt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:39 schreef Dizzee het volgende:
[..]
losgaan? je bedoelt hasj, coke en pilluhh?
geef dan maar trance/hardstyle ofzo.![]()
Paultje, ik heb nog zijn hele oude visitekaartjes, die ergens in '97 zijn ontworpen door Celia, de vriendin van Buzzy. Hij werkte destijds nog in Attalos in A'dam. Sprak hem heel vaak, relaxte gozerquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pavo draait geen hardcorequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt zeker vet daarzo!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het moet niet weer al te groot worden, zoals het nu is, is het leuk. En ik ben er ook op 4 dec in de Jaarbeurs.
Af en toe gooit ie er een old school plaatje door..quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:45 schreef Vision het volgende:
[..]
pavo draait geen hardcore
ik zeg niet dat ik het afkeur ofzo. moet iedereen lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:41 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Je kan ook losgaan zonder drugs te gebruiken hoor, is mij al meerdere keren gelukt! sommige mensen met hun vooroordelen toch...
Hij heeft geen gelijk, hij vergeet namelijk de belangrijkste ingredient; de brein.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waarschijnlijk geen enkele , maar hij heeft wel gelijk.
't is echt simpele shit.
Of je een floorfiller maakt, ligt aan wie je kent en wie dat nummer tehoren krijgt.
mwoah, ik heb hem anders vaak genoeg stevig en hard zien draaien hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:45 schreef Vision het volgende:
[..]
pavo draait geen hardcore
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |