abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 22:44:14 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23035721
Ik leg morgen de rest wel even uit. Maar ik hoop dat het gewoon ontstoken is, waar ik wel op gok, omdat er maar 1 opgezet is. Is heel vervelend. Maar dat veel liever dan een opgezette lymfeklier om andere redenen waar ik nu even niet aan wil denken. Jolie was overigens vandaag ontzettend goed gehumeurd en heeft zich super gehouden, ze lag breeduit te lachen bij de dokter zodat er makkelijk in d'r mondje gekeken kon worden. Ik laat het wel weten.

Thanks meisjes
  dinsdag 2 november 2004 @ 22:50:21 #252
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_23035888
Crap! Beterschap voor Jolie . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:29:53 #253
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23036903
He verdikkie LB, Beterschap Jolie
  dinsdag 2 november 2004 @ 23:51:40 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23037433
Gets Luchtbel, bloedprikken bij zo'n kleintje lijkt me heel naar...
  woensdag 3 november 2004 @ 00:02:19 #255
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_23037685
Beterschap voor Jolie en veel succes morgen, Luchtbel!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 00:50:47 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_23038774
Luchtbel, wil jij wel even heel trots op jezelf zijn dat je een super oplettende moeder bent!!

Sterkte voor jullie en beterschap voor dat lekkere wijfie

Ik kijk eigenlijk zelden tot nooit in Cas zn mond, of hij moet ziek zijn of pijn in zn mond aangeven
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 3 november 2004 @ 07:00:33 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23042579
Maria is haar ritme een beetje kwijt en wordt elke ochtend (nou, nácht eigenlijk) rond 5 uur al wakker! Ik wil niet weer nachtvoedingen gaan geven...
Ik dacht eerst dat ik dus te weinig bv had en dat ze daardoor eerder honger heeft. Maar gisteravond een fles gegeven om twaalf uur pas en tóch was het weer raak om 5 uur. Hebben julie dat ook weleens gehad met jullie kindjes?

Eerst legden we haar nooit in bed na de voeding van 19.30-20.00 u., maar de laatste dagen wel. Eerst sliep ze dan halfjes op de arm en hoefden we haar niet echt wakker te maken, maar ging dat redelijk vanzelf. Nu moeten we haar voor de voeding van 23.00 u. juist wel echt wakker maken. Zou het daarmee te maken hebben? Dat ze dan dus niet meer de nacht echt maakt, omdat we die al echt hebben onderbroken?

* Sugar doet maar een gooi, wie weet herkent iemand het !
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 3 november 2004 @ 08:10:11 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_23043035
Jolie, vervelend dat bloedprikken. Sterkte, meisje.

Luchtbel, hoe kwam je erachter? Want eerlijk gezegd kijk ik ook nooit zo in de mond van mijn kinderen. Eng idee dat daar ook weer iets te constateren valt.

Sugar, ik zou het niet weten. Zowel Katja als Job heb ik zolang als ik bv gaf nachtvoedingen gegeven. Ze gingen pas doorslapen toen ze de fles kregen. Wel heb ik het altijd als onlogisch ervaren om een kind wakker te maken om te voeden, dus dat heb ik nooit gedaan. Je zou het allicht eens kunnen proberen om haar niet meer wakker te maken. Kijken wat dat voor een effect heeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_23043274
quote:
Op woensdag 3 november 2004 07:00 schreef Sugar het volgende:
Maria is haar ritme een beetje kwijt en wordt elke ochtend (nou, nácht eigenlijk) rond 5 uur al wakker! Ik wil niet weer nachtvoedingen gaan geven...
Ik dacht eerst dat ik dus te weinig bv had en dat ze daardoor eerder honger heeft. Maar gisteravond een fles gegeven om twaalf uur pas en tóch was het weer raak om 5 uur. Hebben julie dat ook weleens gehad met jullie kindjes?

Eerst legden we haar nooit in bed na de voeding van 19.30-20.00 u., maar de laatste dagen wel. Eerst sliep ze dan halfjes op de arm en hoefden we haar niet echt wakker te maken, maar ging dat redelijk vanzelf. Nu moeten we haar voor de voeding van 23.00 u. juist wel echt wakker maken. Zou het daarmee te maken hebben? Dat ze dan dus niet meer de nacht echt maakt, omdat we die al echt hebben onderbroken?

* Anitra doet maar een gooi, wie weet herkent iemand het !
Ik herken het wel. Toen Djulian savonds rustiger werd, werd hij smorgens ook eerder wakker. Na een paar dagen sliep hij gewoon weer de nacht door. We leggen Djulian niet op bed na de voeding van 20 uur, maar houden hem beneden, lekker spelen, lekker kletsen en als hij rond een uur of 22 uur onrustig word dan gaan we badderen met hem, daarna laatste fles en dan slapen in de wieg.
pi_23043322
sugar Maria is pas 2 maanden toch, dat ze meestal al wel doorslaapt is al heel bijzonder! ik zou bovendien niet te snel conclusies trekken op basis van een paar afwijkende nachten/dagen.
  woensdag 3 november 2004 @ 08:49:51 #261
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23043344
quote:
Op woensdag 3 november 2004 08:47 schreef bixister het volgende:
sugar Maria is pas 2 maanden toch, dat ze meestal al wel doorslaapt is al heel bijzonder! ik zou bovendien niet te snel conclusies trekken op basis van een paar afwijkende nachten/dagen.
Sluit ik me bij aan, doorslapen gaat meestal met ups en downs, lijken ze het eindelijk door te hebben, houden ze er opeens weer mee op.
Ik zou niet al te veel "uit gaan proberen", gewoon doen wat jij prettig vindt of goed acht. Dat dooslapen komt vanzelf wel, hoe je het ook doet.
pi_23043388
Sugar, ik ben het wel met Bixi eens. Nog even geduld totdat ze aan de flesvoeding gewend is en dan hopen dat ze door gaat slapen

Luchtbel, ik hoop maar dat het een ontstoken kliertje is. Zal voor Jolietje niet fijn zijn. Sterkte.

Met Joshua gaat het stukken beter, ik denk dat het gewoon allemaal nasleep is geweest van die paar tandjes die doorkwamen. Misschien niet, maar we zien het wel. Hij is weer veel stabieler op zijn beentjes en de vrolijkheid zelve. Hij eet ook weer heel goed. Dus nou ja het gaat allemaal wel weer hier.
pi_23043408
oja, luchtbel natuurlijk van mij ook beterschap voor Jolie!

he gelukkig Lewis dat 't met Joshua weer wat beter gaat.
  woensdag 3 november 2004 @ 08:58:15 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23043429
Goeie tips, mensen! En inderdaad, ik ben al heel blij dat Maria met 4 weken al helemaal doorsliep! Nu is het een paar nachten dus vroeg op, maar misschien trek ik inderdaad te snel conclusies. (Is namelijk sinds ik moeder ben aan de orde van de dag. Word er zelf gek van! )

Anitra, ik ga vanavond eens kijken of Maria toch ook beneden gehouden moet worden! Misschien lijkt ze wel op Djulian!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23043469
Dat hoop ik voor je, want Djulian ga ik zo wakker maken want die slaapt nu nog Dus ga zo zijn kleertjes klaar leggen en fles klaar zetten en als mams komt dan kan ik hem wakker maken en beginnen met de dag
  woensdag 3 november 2004 @ 09:04:25 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23043502
Lieve Anitra, je hebt het toch ook niet echt makkelijk, hè? Je moet op je moeder wachten om Djulian uit bed te halen... Klotezooi! Vind je wel dapper dan, je klaagt weinig!
pi_23043800
Sugar, over dat doorslapen...

Giulia heb ik op een gegevn moment niet eens meer wakker gemaakt voor haar voeding.. ze kreeg dan om 8 uur haar laatste voeding, en werd dan om 7 uur weer wakker. Maakte ik haar later nog een keer wakker voor een voeding, dan sliep ze tot 4 uur ofzo...

Bij mij hielp het dus om haar gewoon haar "gang" te laten gaan..

Luchtbel

Veel sterkte vandaag! En geef Jolie een dikke knuffel!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 november 2004 @ 10:37:35 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23044867
Omdat Isa zo heerlijk sliep van tien tot zeven heb ik haar ook niet meer wakker gemaakt voor een voeding. En laat dat nu net het probleem geweest te zijn bij ons, dat Isa dus niet meer aankwam, maar zelfs afviel. En overdag heel veel huilde en niet genoeg leek te hebben aan de voedingen. Nu maak ik haar dus wel wakker tegen elf uur en dan komt ze idd voor een nachtvoeding regelmatig. Nu ik weer een tevreden kindje heb overdag, maakt me die nachtvoeding echt niks meer uit...

We zijn vandaag gaan babyzwemmen Isa wist niet zeker of ze het nu leuk vond, ik heb regelmatig een pruillipje gezien We gaan volgende week gewoon weer proberen.

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_23045235
Giulia groeit er goed op, maar dat is natuurlijk wel bij iedereen anders.. denk dat je zelf op je gevoel moet afgaan... bedoelde het ook als eigen ervarinkje
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 november 2004 @ 11:05:27 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_23045412
Owh Bubblebabe, dat van mij was ook gewoon als ervaring bedoelt Bovendien vind ik het juist fijn voor jullie dat Giulia én lekker doorslaapt én goed groeit

en dat afgaan op je eigen gevoel...daar ging het bij mij dus even mis
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 3 november 2004 @ 11:23:52 #271
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23045884
Nou het bloed is geprikt vanmorgen. Heel erg zielig was ze daarna, ik kon d'r niet meer stil krijgen. Heb d'r toen cc sap met water gegeven en dat vind ze zo erg lekker (ja ik ben slecht, ik laat d'r wel es van m'n vinger likken) dat ze opslag vergeten was dat ze huilde en nu ligt ze lekker te slapen.

Bij Jolie kijk je heel snel in d'r mond omdat ze heel breeduit lacht (en veel lacht) en ook klakkeren met de tong is ze aan het uitzoeken. Anderhalve week terug zag ik dat het tandvlees rechts in de hoek dik was. Ze had ook diarree en ze kwijlt veel, dus ik dacht misschien krijgt ze een tandje op een rare plek. Maar Jolie begon steeds meer te huilen soms en op die plek te voelen en 2 dagen later was de bult dubbel zo groot en van d'r kaakjes helemaal in de wang getrokken. Ook merkte ik dat spenen soms niet lukte en drinken werd moeilijk. Dus gister naar de dokter geweest en die schrok er ook wel een beetje van. Maar goed maandag komt de uitlsag binnen. Ik hoop maar dat ze niks ergs heeft. Al twijvel ik er soms aan, omdat ze in het begin ook die rare buien had. Maar goed. Rustig afwachten is het enige wat we kunnen doen.

Soms kan ze niet eens goed drinken, met speen, dan drinkt ze uit een klein maatbekertje, arme ziel...

Wel kanz e sinds gister iets heel leuks, ze heeft een grote roze knuffel en als je zegt 'Ga es knuffelen' doet ze d'r armen er om heen en drukt ze d'r gezichtje tegen hem aan
pi_23045914
amber gaat om een uur of acht naar bed en als wij naar bed gaan (tussen 23 en 24 u.) maken we haar wakker voor een fles. Vervolgens komt ze de volgende ochtend tussen 8 en 9.
We maken haar wakker omdat ik hier en daar hoor dat het niet goed is om ze nog zoooo lang zonder eten te laten. De vrouw van babymassage had het zelfs over een diabetisch coma
En dan maak ik haar liever even wakker
  woensdag 3 november 2004 @ 11:28:17 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23045988
Sugar, ff wennen aan die voeding en dan komt het vast wel weer gauw.

Sjeen, ik vind het stoer dat je bent gaan zwemmen, ben benieuwd wat Isa volgende week vindt!

Oei LadyS gaan we nu weer over die suiker discussieren
pi_23045995
vanmorgen naar het cb geweest, Thijs is nu 59 cm lang, en hij weegt 5 kg en 520 gram hij is dus 500 gram aangekomen in 3 weken tijd.
En hij heeft zijn eerste prikkie te pakken, het ging gepaard met een giga gil/huil partij, maar na lekker drinken bij mama ligt hij nu vrolijk in zijn bedje te lachen naar zijn mobiel gelukkig.
Hoe het allemaal gaat zien we vanzelf.

Luchtbel hoe gaat het met Jolie ?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23046032
arme jolie
gelukkig is ze het nu alweer vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')