Nou het bloed is geprikt vanmorgen. Heel erg zielig was ze daarna, ik kon d'r niet meer stil krijgen. Heb d'r toen cc sap met water gegeven en dat vind ze zo erg lekker (ja ik ben slecht, ik laat d'r wel es van m'n vinger likken) dat ze opslag vergeten was dat ze huilde en nu ligt ze lekker te slapen.
Bij Jolie kijk je heel snel in d'r mond omdat ze heel breeduit lacht (en veel lacht) en ook klakkeren met de tong is ze aan het uitzoeken. Anderhalve week terug zag ik dat het tandvlees rechts in de hoek dik was. Ze had ook diarree en ze kwijlt veel, dus ik dacht misschien krijgt ze een tandje op een rare plek. Maar Jolie begon steeds meer te huilen soms en op die plek te voelen en 2 dagen later was de bult dubbel zo groot en van d'r kaakjes helemaal in de wang getrokken. Ook merkte ik dat spenen soms niet lukte en drinken werd moeilijk. Dus gister naar de dokter geweest en die schrok er ook wel een beetje van. Maar goed maandag komt de uitlsag binnen. Ik hoop maar dat ze niks ergs heeft. Al twijvel ik er soms aan, omdat ze in het begin ook die rare buien had. Maar goed. Rustig afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Soms kan ze niet eens goed drinken, met speen, dan drinkt ze uit een klein maatbekertje, arme ziel...
Wel kanz e sinds gister iets heel leuks, ze heeft een grote roze knuffel en als je zegt 'Ga es knuffelen' doet ze d'r armen er om heen en drukt ze d'r gezichtje tegen hem aan