Nadat zijn dubbele mandaatsperiode als amerikaanse president voorbij was kon hij niet nog eens president worden. Waarom dan niet een andere sleutelpositie geambieerd...?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En het presidentschap deed ie alleen om z'n cv op te leuken.
Ik heb het niet op de plastic man John Kerry die zichzelf met regelmaat geen houding weet te geven als er wat spontaans verwacht wordt. In zijn running mate heb ik meer vertrouwen. Ik ben daarom benieuwd hoe het amerikaanse volk tegenover John Kerry staat als deze niet min of meer het enige alternatief voor Bush zou zijn geworden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:44 schreef kleino het volgende:
Als we nu eens met heeeeeel FOK er sterk aan denken dat Kerry wint... misschien............
Begin jij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 07:56 schreef Lamelos het volgende:
als bush wint , kunnen we het beste massaal zelfmoord plegen , en dan bedoel ik wereldwijd.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 07:56 schreef Lamelos het volgende:
als bush wint , kunnen we het beste massaal zelfmoord plegen , en dan bedoel ik wereldwijd.
want dat is toch het uiteindelijke , hele wereld in ashes.
als kerry wint , hebben we een kleine kans dat het indd beter word
en zoniet , dan kunnen we altijd nog het bovenstaande bij deze ook uitvoeren.
Wat er dan ook gaat gebeuren, dat maakt mij niet uit, ik vind dat amerika-gebeuren tot op heden de beste real-life-soap.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:08 schreef mr.marcus het volgende:
De kans is vrij groot dat Bush wint, wat zal ons te wachten staan als hij wint?
Oorlog met Noord-Korea of Iran?
Nog verdere vernuecking van hun economie?
Meer/Minder aanslagen?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:08 schreef Lamelos het volgende:
jij eerst , wat let je doei , blablabla
een van de redenen waarom ik mensen graag de hel in wens.
het non vermogen om na te denken bij posts
het selectief lezen , het bijdehand antwoorden , niks bijdragend.
(niet dat ik wat bijdraag , het is een forum for christ sake , wat interreseert wat dan ook nu , niks is van waarde , niks van belang , van geloof tot de hele realiteit van het materiele kan de prullenbak in , en gedelete worden , simpelweg omdat het hoe dan ook uiteindelijk toch verdwijnt )
ik kan iig één ding met zekerheid zeggen...
in deze tijd..
als ik ga , gaan we allemaal.
en andersom.
dus hou de domme opmerkingen maar voor jullie.
dit kan maar op één ding uitlopen , en dat is geen teletubbie bloemetjes veld.
niet dat het uberhaupt wat er toe doet ,
het aardse leven is toch al minder waard dan een kale ruimtesteen.
al is het alleen al door het intelligentieniveau , van de generatie deze tijd.,
het respectloze , het onverschillige , het bijdehante.
eigenlijk verdienen de volgende generaties (als ze er nog komen) een scorched earth
om maar reden te hebben niet zo retarded te worden als de mens van nu
(en daar vallen we allemaal onder , jullie dus ook)
dont we all ?quote:volgens mij heb jij een heel moeilijk leven.
Opzich vind ik het wel o.k. om mij heen, als we maar dat moslimgebeuren een beetje binnen de perken houden en gewoon even een paar jaar geen buitelanders meer binnen laten en ons gaan fixeren op zorg en onderwijs dan vind ik het wel best zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:45 schreef Lamelos het volgende:
[..]
dont we all ?
en dan al helemaal nu deze belachelijke tijden , waar de hele geconcentreerde (vooral via tv , soort van collectief) samenleving compleet aan het doordraaien is.
hoe kun je nu *niet* walgen van alles om je heen,.
Idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 11:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
krachtig spotje
quote:10/29/04 at 11.38 AM
NETWORKS REFUSE TO AIR AD
Comedy Central, History Channel, TBS, VH-1 and ESPN all issue "advocacy" as reason.
Read More - Comments (38)
hey een anti-globalistquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:25 schreef Lamelos het volgende:
nederland moet uit die ziekelijke coalitie met amerika stappen , en zich indd gaan concentreren op Binnenland
de zorg en daarnaast vrijheid van mensen behouden
en kappen met het economische achter amerika aanloop gedoe met de corporaties
alle egoistische stropdassen die geld nederland uit pompen om er persoonlijk machtiger van te worden , het land uit trappen , leterlijk , dan gaan HUN maar in de woestijn wonen.
Gulden Terug invoeren.
van mijn part een nationaal communisme
zolang het maar op eigen geconcentreerd is
en waneer iedereen er wat makkelijker mee zit.
meteen de landen die door sancties en crap getroffen worden , of door handels embargo;s de keel gesmoord worden , helpen , en degenen die de sancties blijven drukken , BOYCOTTEN.
het word bijv tijd dat nederland amerika masaal boycot , wat nou afhankelijk met economie.
als men naar binnen toe werkt hebben we strax een compleet Cosa Nostra aan welvaart
zonder er anderre landen mee te VERZUIPEN.
ahum , dat wilde ik even kwijt.
1. Nee, het leger van Amerika is al te veel troepen aan andere conflicten kwijt om er nog 1 te beginnen. Ook al wil Bush het, dan is het de vraag of hij nog een oorlog door het huis krijgt. Zelfs in een republikeins huis is dat niet kansrijk. Kost te veel geld, impact op begrotingstekort, troepentekort.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:08 schreef mr.marcus het volgende:
De kans is vrij groot dat Bush wint, wat zal ons te wachten staan als hij wint?
Oorlog met Noord-Korea of Iran?
Nog verdere vernuecking van hun economie?
Meer/Minder aanslagen?
psst...je capslock staat aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:39 schreef Lamelos het volgende:
JA HAHAHAHHA VGET LACHE JOH , EEN ANTI GLOBALIST HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
gast, je kraamt zulke onzin uit dat het niet echt nodig is om erop in te gaan. Het is iig duidelijk dat je IQ een stuk beneden dat van George W Bush ligtquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:44 schreef Lamelos het volgende:
ja ik moest even het niveau bereiken van meneer *negeer de hele inhoud*
en ik steek mijn kop in het zand ,
nou sorry idat ik niet mijn hele dag besteed aan het compleet uitleggen , maar het kort houd.
oordeel niet zo snel .
je komt anders alleen maar dom over.
houd je retarded bek dan gewoon op elkaar als jij dat zo ervaardquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:53 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
gast, je kraamt zulke onzin uit dat het niet echt nodig is om erop in te gaan.
makkelijk achter je toetsenbordje blaten zonder mij uberhaupt te kennenquote:Het is iig duidelijk dat je IQ een stuk beneden dat van George W Bush ligt![]()
je hebt duidelijk niks beters te doen dan domme puberale niks toevoegende kortzichtige rechtlijnige zwart wit kut opmerkingen te maken , ik denk dat je niet ver komt in je niks voorstellende bestaan.quote:Wees er trots op, er zijn niet veel mensen die dat kunnen zeggen.
Maar om je een plezier te doen reageer ik hier even op je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |