Hoezo, zo is het nou eenmaal.. Of niet?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:29 schreef renz0r het volgende:
Kampioen zijn hoort erbij.....GILLER VAN DE DAG!
PSV of Feyenoord maken het dit jaar uit, Ajakkes zie ik niet meer goedkomenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:32 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Hoezo, zo is het nou eenmaal.. Of niet?
Pff, we winnen dit jaar zelfs de Champions League finale van Juventusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
PSV of Feyenoord maken het dit jaar uit, Ajakkes zie ik niet meer goedkomen
Grappenmakerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
PSV of Feyenoord maken het dit jaar uit, Ajakkes zie ik niet meer goedkomen
Dat zou wat zijn zeg. En ik had 8 jaar geleden al het gevoel dat er iets niet helemaal fris was aan die Italianen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, we winnen dit jaar zelfs de Champions League finale van Juventus
Ik kon niet geloven dat we hadden verlorenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:52 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. En ik had 8 jaar geleden al het gevoel dat er iets niet helemaal fris was aan die Italianen.
Alfonso Alves van Mallmo FF in Zweden.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Guillermo Afonso van Twente?
Het gaat ook om praten he....Kunnen we Davids niet ff halen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Jonger dan 31. 25 tot 28 is ook ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |