voor U verder gaat graag even uzelf laten fouilleren door de crack monkeys
Papa speedcore blijft namelijk graag de enige met de wapens in huize corleone.
dank voor uw medewerking. waar kan papa Corleone U mee van dienst zijn??
------------------
make war not love, it`s safer
[Dit bericht is gewijzigd door speedcore (Datum 21 April 2000).]
Ik ben weliswaar tegen zinloos geweld, maar sta mijn "mannetje" als het op zinvol matten aankomt.
Heb nog geen wapens, maar ik had begrepen, dat ik alle bescherming hier krijg die ik nodig heb.
Overigens heb ik van de monniken van Yvonne de kunst van het Monkey-Kungfu geleerd.
Money is no object overigens....
Heb nog een paar miljoen van Xenia tegoed.
Waar is mijn body-aap, die is toch niet moederziel alleen achtergebleven?
zegt u eens:
-houdt u van geld??
-bent u oneerlijk?
-heeft u eerdere criminele ervaring??
-kent u een italiaans gerecht??
-en klaarmaken voor 8 apen??
quote:now that`s an offer I can`t refuse....
op 04-21-2000 om 01:05 AM schreef Ulx het volgende:
Hey Speed, als jij me beschermt in de vuurtoren laat ik je schepen niet op de klippen lopen, deal?
btw.. heb je toevallig nog wat paardekoppen voor me te leen???
quote:
op 04-21-2000 om 01:09 AM schreef Danny het volgende:
ULX vergeet dattie niks over mijn vuurtoren te vertellen heeft.
groucho!!!! fouilleer die meneer even ja
quote:
op 04-21-2000 om 01:07 AM schreef speedcore het volgende:
now that`s an offer I can`t refuse....btw.. heb je toevallig nog wat paardekoppen voor me te leen???
hier is er alvast een, maar wacht tot de tram voorbij is:
zegt u eens:
-houdt u van geld??
* Calypso looooves money.
-bent u oneerlijk?
* Calypso denkt dat het tijd is om te liegen en zegt:JA HOOOR.......
-heeft u eerdere criminele ervaring??
* Calypso denkt, ooit van Bonnie gehoord???.
-kent u een italiaans gerecht?.
* Calypso maakt een gemene spaghetti(western) als het moet.
-en klaarmaken voor 8 apen??
* Calypso denkt, hij kan me wat.....
quote:
op 04-21-2000 om 01:10 AM schreef VixenFromHell het volgende:
* speedcore bekijkt ze es.hmm....
niet echt gezond
Je zult ze naar mijn praktijk moeten brengen!
U wordt hoofd van de afdeling intrige en vijandige overnames
initieel salaris wordt een miljoen per maand
quote:ziet de doktor die zwarte metalen dingen waar ze zo enthousiast mee zwaaien??
op 04-21-2000 om 01:13 AM schreef VixenFromHell het volgende:
Ze kunnen ook van het eiland verwijderd worden hoor! Aan u de keus
quote:
op 04-21-2000 om 01:14 AM schreef speedcore het volgende:
calypso is bij deze aangenomenU wordt hoofd van de afdeling intrige en vijandige overnames
initieel salaris wordt een miljoen per maand
Beetje weinig, maar goed voor het begin.
Na de eerste take-overs onderhandelen we wel over een sustantiele salarisverhoging
* Calypso kust ring van de don.
quote:mooi is die ook weer schoon
op 04-21-2000 om 01:17 AM schreef Calypso het volgende:
Beetje weinig, maar goed voor het begin.
Na de eerste take-overs onderhandelen we wel over een sustantiele salarisverhoging
* speedcore kust ring van de don.
* Calypso denkt dat het nog een heel lucratieve samenwerking kan worden..
quote:* speedcore koopt die over het algemeen om of laat ze verdwijnen.
op 04-21-2000 om 01:20 AM schreef VixenFromHell het volgende:
Pas op Speedcore ik hoor ook bij de Fok!Eiland-Autoriteiten
zeg het maar
geld
of schoenen van beton??
quote:
op 04-21-2000 om 01:20 AM schreef VixenFromHell het volgende:
Pas op Speedcore ik hoor ook bij de Fok!Eiland-Autoriteiten
* Calypso denkt, ga me dan eens eindelijk uit die Pension-lijst schrappen..
pas op, er zijn verraders onder ons!
* Ulx vraagt zich af of er nog lcratieve vrachten de haven ingeloodst moeten worden.
* Ulx heeft dan even hulp nodig vanwege enkele daklozen die de ingang van zijn vuurtoren blokkeren.
quote:WAAR!?!?!?!?!!?!?
op 04-21-2000 om 01:24 AM schreef Ulx het volgende:
Don, Don!pas op, er zijn verraders onder ons!
GROUCHO, DONNY, VITO!!!
pak ze!
quote:
op 04-21-2000 om 01:24 AM schreef Ulx het volgende:
Don, Don!pas op, er zijn verraders onder ons!
* Calypso neemt de in het Monkey-Kungfu alom beproefde houding van de zwevende kraanvogel aan. Verraders..... wie, waar.
quote:neem maar een crack monkey mee en laat em z`n uzi op die daklozen legen, is je probleem zo over
op 04-21-2000 om 01:25 AM schreef Ulx het volgende:
ach, wat de hel,* speedcore vraagt zich af of er nog lcratieve vrachten de haven ingeloodst moeten worden.
* speedcore heeft dan even hulp nodig vanwege enkele daklozen die de ingang van zijn vuurtoren blokkeren.
* Ulx accepteerd de Don als authoriteit, voorlopig.
quote:
op 04-21-2000 om 01:27 AM schreef Ulx het volgende:
De dokter, Calypso, de dokter!!!
* Calypso denkt ooops.... een dokter....nou ik maak geen verschil.
* Calypso neemt de houding van de stekende injectienaald aan en prikt de dokter in haar been.
* Calypso denkt dat moet voldoende zijn tot morgenvroeg.
* otaku-san klopt op de deur, speedcore was vergeten hem een sleutel te geven toen hij werd uitgenodigd op het kasteel te komen wonen..
don Corleone doet open, naast zich een vervaarlijk uitziende monkey.
hi don, je hebt me uitgenodigd weet je nog wel, kun die aap niet even in toom houden?
Ik heb trouwens een leuke deal in voorbereiding, ben al bezig met deel 1, bij deel 10 wordt het echt knallen.
<fluister mode aan>
Ik heb broekies vertrouwen gewonnen en voorgesteld dat dat kleine hebbe hebbe ding hoofd van de politie wordt, heb je geen kind meer aan, bovendien is een soort oer oma.
Broekie vond dat zo'n goed idee dat hij me als consiglieri wil.
Kan ik lekker rommelen met vergunningen en zo.
<fluister mode uit>
Nou hoe zit dat mag ik nou binnebkomen of niet?
Een nog bozere Broekie
* Frenkie heeft een submarine ontworpen.
* Frenkie biedt zijn diensten aan aan de hoogst biedende .
* Frenkie heeft ook wel interesse in macht en mooie vrouwen .
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie (Datum 21 April 2000).]
<broekie kan dit niet lezen mode aan>
Vanavond land op het strandje hier het Fok!liberation Army met rubberbootjes
en ze nemen bazookaas en mortieren mee .
Als jij je tankje beschikbaar stelt gaan we lekker wat opblazen, authoriteiten gevangen nemen en alles van waarde bevrijden.
Danny en Knooretje krijgen via een injectie in de waterleiding in de kelder al dagelijks een dosis heroïne, die zijn nu totaal verslaaft en dus in onze macht
<broekie kan dit niet lezen mode uit>
quote:
op 04-21-2000 om 10:43 AM schreef Fok!Eiland-Autoriteiten het volgende:Wanneer dit morgen om 12.00 uur nog niet het geval is, laat ik jullie van Fok!Eiland verwijderen, desnoods met een heel leger.
gaaf.
welk leger ? hahahahahahaahahaaaaaaaaaaaaaa
ff die zigeuners mores leren
en aangezien hier m`n reserve arsenaal lag opgeslagen...
kunnen we niet gewoon in harmony leven voor de verandering
* Broekie zal iig geen kant kiezen.
maar jullie hebben in principe totaal geen last van elkaar, aangezien jij in het Noord-Oosten woondt en de Zigeuners in het Zuiden (en ik weer in het Zuid-Oosten aan de "Dawson's Creek"
quote:
op 06-19-2000 om 09:54 PM schreef Broekie het volgende:
Crackmonkey apport
ik probeer alleen maar de vrede te bewaren
ik heb geen zin in al die oorlogen
want dan laat ik het eiland zo weer zinken hoor
*klik*
*zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
blijf staan rotjoch, zo raak ik je nooit
BLIJF STAAN ZEG IK JE
so long folks
meet uncle SAM
HEY BAAS I`M BAHAAAAAAAACK!!!
[Dit bericht is gewijzigd door crackmonkey op 19-11-2000 21:03]
ga eerst maar eens koffie voor me zetten
geef m`n geweer aan ik kom er gelijk aan
waar heb je die titan vandaan gejat zeg??
geil dingetje hoor
en kijk die stereo eens
doe ik ff een dutje bouwt die aap een boom-titan
hoeval watt is die versterker wel niet?
* VixenFromHell is nu trouwens geen dierenarts meer
quote:baaaaaaaaaas! inbrekers!!!!
Op 19 november 2000 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo hee, dat topic is oud![]()
* VixenFromHell is nu trouwens geen dierenarts meer
En nou je bek houden!
Ik kom je baas gewoon ff opzoeken
quote:mmmbmblmmbmblmbmblmbmlbmlbmbmb
Op 19 november 2000 21:32 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell propt een banaan in de bek van de aapEn nou je bek houden!
Ik kom je baas gewoon ff opzoeken
baaafffff ffe willf fou sprefen
VIXIEEEEEE!!!
quote:ik heb nog wel een leuke titan voor je in de aanbieding
Op 19 november 2000 21:47 schreef Wati Gelati het volgende:
Ik denk dat we maar eens met zijn drieën moeten overleggen
voor 40 miljoen mag je hem hebben
t`is wel een gele, de paarse heb ik zelf nodig
Okee, deal. Die radio heeft wel cdwisselaar he? En kan ik hem meteen meenemen?
quote:tuurlijk, kunnen 12 cd`s in
Op 19 november 2000 22:04 schreef Wati Gelati het volgende:
* Wati Gelati kijkt in zijn beurs...Okee, deal. Die radio heeft wel cdwisselaar he? En kan ik hem meteen meenemen?
moet ik hem inpakken??
[Dit bericht is gewijzigd door crackmonkey op 19-11-2000 22:06]
quote:no problemo, een strik voor meneer
Op 19 november 2000 22:09 schreef Wati Gelati het volgende:
Kan er een strikje om? Geweldig
Dan heb je hier 40 miljoen, alsjeblieft
prettig zaken doen and have a nice day
ik wordt gek van die stralende verkoperblik van je
WATI!!!
* VixenFromHell vlucht gauw de bossen weer in
wil nie weer ontvoerd worden hoor!
*sleurt Vixen weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 19-11-2000 22:18]
* Ali Salami loopt naar de Titan
Hee, zag ik daar dat vervelende meisje??? Nee, vast niet, die krijg ik nog wel....
40 miljoen... ik had het je voor de helft kunnen leveren.
quote:BAAAAAS!!! HET ETEN IS BEZORGD
Op 19 november 2000 22:25 schreef Xenia het volgende:
Wati!! Je bent opgelicht! Ze hadden je watje moeten noemen.40 miljoen... ik had het je voor de helft kunnen leveren.
ah getver klote bezorger.
ik had pizza besteld geen hot-dog
quote:Hij staat in het bos.
Op 19 november 2000 22:28 schreef Wati Gelati het volgende:
Voor de helft???? Wel potverdom** Stomme aap!! Maar ja, misschien is deze dan wel beter. Doe mij van jouw dan ook nog maar eentje. Ook met strik graag...
Eerst 20 miljoen en dan wijs ik je de plek...
quote:Wati!! Zijn we al compagnons?
Op 19 november 2000 22:32 schreef crackmonkey het volgende:
BAAAAAS!!! HET ETEN IS BEZORGDah getver klote bezorger.
ik had pizza besteld geen hot-dog
Schakel dat lelijke kreng ff uit voor me met zijn eigen titan.
quote:Mine is bigger
Op 19 november 2000 22:37 schreef crackmonkey het volgende:
dit is dus een titan dom hondje
BMG wil mij vermoorden (heb z'n restaurant in de fik gestoken )
Zou jij hem ff uit kunnen schakelen met je apen en je wapens?
quote:We zijn compagnons. Maat ik wil eigenlijk Speedcore en Crackmonkey ook niet voor het hoofd stoten.
Op 19 november 2000 22:35 schreef Xenia het volgende:
Wati!! Zijn we al compagnons?Schakel dat lelijke kreng ff uit voor me met zijn eigen titan.
Ah goedenacht, kwam u even vertellen dat ik niet graag gefouileerd wordt
*Daar staat Don Minkeltje met een tommygun, alsmede ook een aantal van zijn handlangers eveneens met Tommyguns:)
Tis beter dat je weggaat:)
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 02:00 schreef Minkeltje het volgende:
*met een knal vliegt de voordeur open, en vier apen rollen beetje knock-out naar binnen*....Ah goedenacht, kwam u even vertellen dat ik niet graag gefouileerd wordt
*Daar staat Don Minkeltje met een tommygun, alsmede ook een aantal van zijn handlangers eveneens met Tommyguns:)
Tis beter dat je weggaat:)
knock knock
*met een knal vliegt de ontploft de voorgevel en staan Don Minkel en z`n handlangers doof en nasmeulend in de puinzooi.
Ah goedenacht, we komen U even uitzetten.
RICHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
VUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:45 schreef slaughtermonkey het volgende:Ah goedenacht, we komen U even uitzetten.
RICHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
VUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR
quote:ROFL + voormalig chinees leider
Op zondag 25 mei 2003 16:41 schreef Loedertje het volgende:[..]
* Omnifit denkt "als dit kasteel zo "te vuur en te tank" wordt verdedigd, is er wellicht iets te halen.....
* Stapt over de restanten van de gevel
FF kijken wat er te halen valt.....
Na een moment van twijfel, steekt hij het document bij zich.... je weet nooit of het nog eens van pas komt.... zwijgend vervolgt hij z'n weg, in de wetenschap, dat hij bezig is Don's topic te verkl*ten..... "Omnifit simply doesn't give a damn"
Aandachtig begint hij de lezen........
Het Koninkrijk Slok!
Lectori Salutem,
Op één van mijn omzwervingen, ontdekte ik in een plaatselijke bibliotheek, op één van de schappen, een oud manuscript. Het had daar kennelijk al jaren gelegen, want het zag er vergeeld en verfomfaaid uit.
In vergetelheid geraakt (door de bibliothecaris allang uit het register geschrapt), lag het daar als een vodje, achter de Dikke van Daele. In een opwelling, pakte ik, blies het stof er af en begon er in te bladeren.
Het was een curieus verhaal een sprookje leek het wel.
Duimend door het geschrift, hier en daar een passage lezend, raakte ik meer en meer geïntrigeerd door de inhoud.
Het handschrift was verfijnd en duidelijk leesbaar, maar op sommige plaatsen had de de tand des tijds zich reeds doen gelden, en waren delen van het verhaal voor altijd verdwenen. Alleen de anonieme auteur zou daar nog uitsluitsel kunnen geven. Ik besloot het boekje mee naar huis te nemen.
De dienstdoende klerk gaf mij desgevraagd, met een achteloos ophalen van de schouders, toestemming.
Zeker door de één of andere halve zool laten liggen, was zijn mening .
Met mijn schat zorgvuldig in mijn aktentas opgeborgen spoedde ik mij huiswaarts, alwaar ik onder het genot van een goed glas wijn begon te lezen..
Ik wil de lezer de inhoud van het sprookje niet onthouden, dus (zo goed en zo kwaad als dat gaat) geef ik hier een compilatie...... ter Lering ende vermaek
Deel 1:De Nar,
1.1 Er was eens..
Mijn verhaal speelt in een wereld hier ver vandaan, in een tijd toen cyber-space nog niet was ontdekt (ja, zelfs nog geen begrip was)..
Deze wereld, die we voor het gemak zullen aanduiden als: Twong, was onderverdeeld in tal van koninkrijken (sommige klein, andere groot). Afgezien van een sporadisch handgemeen tussen twee rivaliserende koningen, was het vredig op Twong.
Het meerendeel van de mensen was tevreden en leefde er in betrekkelijke voorspoed.je hoorde eigenlijk weinig van ze.
Soms leek het zelfs wel of ze helemaal niet bestonden.
<knip>
Hier mist een gedeelte van de oorspronkelijke tekst, maar uit het verdere verloop van het verhaal heb ik kunnen destilleren, dat het een nogal breedvoerige beschijving van de samenleving op Twong betreft.
Voor de begripsvorming vermeld ik hier alleen, dat er, naast de gebruikelijke rangen en standen zoals elke samenleving die kent, een aparte klasse van schrijvers bestond.
Elk koninkrijk had een dergelijke groep van klerken. De opgave van deze nogal besloten kaste was het, om nauwgezet de archieven van een koninkrijk bij te houden, koninklijke convocaties op schrift te zetten en de geschiedenis van Twong te verwoorden voor het nageslacht.
De macht van deze klasse was groot (de organisatie was koninkrijk overstijgend, en haar invloed was merkbaar tot in de verste uihoeken van Twong). Zo was het deze organisatie gelukt om, uit overwegingen van zelfbehoud, uitvindingen zoals: carbon-papier, copieer-werktuigen etc.., buiten het blikveld van de Koningen te houden (van de uitvinders is overigens nooit meer wat vernomen.).
De opbouw van deze klasse binnen een koninkrijk was hierarchisch als volgt:
Aan het hoofd (rechtstreeks verantwoording verschuldigd aan de Koning), de Schrijver des origineels met daaronder de Schrijver van de eerste kopie, gevolgd door respectievelijk de Schrijver van de tweede kopie en de Schrijver van de derde kopie.
<knip>
Een van deze koninkrijkjes nu, was het koninkrijk: Slok!. Niemand, wist meer hoe en waarom het uitroepteken achter de naam van deze monarchie was komen te staan, zelfs Koning Broodbol niet.
Boze tongen beweerden echter, dat het hier een opzettelijke fout van een schrijver van de tweede kopie betrof.
Met een totale populatie van zon 2500 zielen, behoorde Slok! tot de kleinere koninkrijkjes van Twong. De opbouw naar leeftijd van de inwoners van Slok! was pyramide-vormig , van vergrijzing was geen sprake.
Koning Broodbol wilde dat ook zo houden; zijn Slok! was een rijk voor jonge dynamische mensen.
Hij hield van structuur...zijn rijk was netjes ingedeeld in sectoren, met aan het hoofd van elke sector een team van "schrappers", dat voor orde moest zorgen. Deze schrappers werden door Broodbol zelf geselecteerd. Het was daarbij niet ongebruikelijk dat financieel-economische motieven een rol speelden...; dat dat soms ten koste ging van kwaliteit, werd op de koop toe genomen....
* t'is wat , dacht Omnifit, terwijl hij meewarig op zijn krijtje kauwde. Een vaag gerommel deed hem plotseling opschrikken uit zijn beslommeringen..... Hij legde het perkament terzijde, en keek bezorgd, naar de hem als een "baarmoeder" omhullende ruimte. "4.25 op de schaal van Richter", grimlachte hij...
Toen pas drong het tot hem door, dat hij al geruime tijd niets meer had gegeten ....
Zelfs de "meals on horses" zouden hem hier echter niet kunnen vinden..... zouden de schimmels hier eetbaar zijn?
* speedcore pakt de dichtsbijzijnde schiethardware
en nou ben ik het zat ook, heads will roll
HEY JIJ DAAR POTEN OMHOOG
wat moet dat hier
wie ben je? wat moet dat hier?
* speedcore ziet waar de tresspasser mee bezig is
hmmm...
* speedcore gaat zitten, wapen nog gericht op meneer huisvredebreuk
je krijgt nog heel even het voordeel van de twijfel. Maar geen rare bewegingen.
ga door
* speedcore ontspant wapen en legt het binnen handbereik
Kokhalzend van walging slikt hij de drab door....
1.2 Een Nar doet zijn intrede.
Rico had eigenlijk zijn hele leven al een Hofnar willen zijn.
Natuurlijk genoot hij enig aanzien , uit hoofde van zijn functie als schrijver van de derde kopie, onder Koning: DiskOne van het koninkrijk Knuffie, maar echt tevreden was hij niet met zijn gezapige leventje.
Alhoewel insiders hem een goede kans gaven op promotie tot Schrijver van de tweede kopie, was er nooit iets origineels te doen in zijn beroep. Ooit had hij eens geprobeerd een komma extra te zetten in één van de convocaties van DiskOne, maar hij was toen ogenblikkelijk vermanend toegesproken door de schrijver van de tweede kopie
Was dit nu al, wat het leven te bieden had.
Een midlife crisis diende zich aan.....
In het diepst van zijn gedachten wilde Rico meer. Origineel wilde hij zijn. Zelfs Schrijver van de eerste kopie (alhoewel dit binnen het koninkrijk een zeer vooraanstaande positie was) leek hem nu niet meer voldoende Nee, zelf creeeren dat wilde hij.
Hij had ze allemaal bestudeerd, de grote Narren van zijn tijd : Mees van Booten (koninkrijk: Simplis), Soup v/h Steck (koninkrijk: Flappie) , Dreek de Zonge (koninkrijk: Neerland) en Kerman Klinkers (koninkrijk:Tukkije). En hij benijdde ze, stuk voor stuk.. Zo moeilijk kon het toch niet zijn. Slechts een kwestie van techniek. Hier en daar wat schofferen en grappen maken ten koste van anderen. Als zij het konden.., hij kon het allang !
Op een goede dag, tegen het einde van zijn dagelijkse dienst, trok onze Nar in statu nascendi dan ook de stoute schoenen aan.
Nog even overwoog hij om zijn laatste (derde) kopie ritueel te verbranden, maar besloot toen, in een opwelling van creativiteit, tot plaatsing van een vraagteken, op de plaats waar eigenlijk een uitroepteken hoorde te staan. Men zou nog van hem horen..
* nerveus keek Omnifit in de richting van waar hij de schaduw vermoedde.....
Na zijn uiting van ongebreidelde zelfontplooiing (in de analen van Knuffie opgetekend als: het vraagteken incident) verliet Rico het koninkrijk, om buiten de stadspoorten op zoek te gaan naar een nieuwe toekomst. Een toekomst vol creativiteit, zo meende hij, maar zelfkennis was niet een van zijn sterke kanten!
Vol goede moed, begon onze Nar in wording aldus aan zijn barre tocht over Twong.
Aangezien originaliteit eveneens niet één van zijn sterkste karaktereigenschappen was, vorderde zijn reis wél gestaag, maar bleef zijn oeuvre helaas beperkt tot wat losse kreten, vluchtige krabbels in zijn notitieboekje. Ook tekende hij hier en daar wat, maar het stripje, dat hij had bedacht met de provocerende naam: Eicel en Eicel, kon het best worden geklassificeerd als: banaal!!
Al met al een mager resultaat, gelet op de weken, die zijn eenzame tocht nu al duurde.
Is de afstand tussen het eerste en het derde koolstof- atoom in het molecuul propaan: kleiner, groter of gelijk aan tweemaal de afstand tussen het eerste en het tweede koolstof-atoom????
* Het zweet liep tappelings, terwijl het danspaar naast ons hetzelfde plekje op de vloer probeerde te bemachtigen.....
"Kom op Els"...zei hij toen hun ogen elkaar vonden. De muziek zette een rumba in, en alle zorgen leken op te gaan in het zwoele ritme.... publiek, jury, concurrenten verdwenen... er was alleen de dans en haar soepele, slanke lichaam, dat zich volledig gaf.....
Toch lief van Wessel.... we moeten óók wat voor Daniël inbouwen.....
Gaat allemaal goedkomen Boef...
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-05-2003 12:11]
Deze schimmels, zouden de term "Paddo" een hele nieuwe dimensie kunnen geven, dacht hij.......
wel alle ****%*^is ie er toch vandoor gegaan
* speedcore ziet de openstaande deur
aha. the cat is about to get killed ....
* speedcore gooit de deur dicht en klikt op het verborgen knopje dat verborgen zit in het stenen beeld naast de kerkerdeur
* speedcore ziet hoe het begint te leven
apport kerberos
Omnifit trekt zijn zwitserse zakmes..... ff kijken schroevendraaier.... staafmixer..... en dan eindelijk het koele staal van......
Vroeger hadden we óók een hond... "Chester"...
Langzaam maar zeker voelt Omnifit of was het nu Peter een (ge)weldadige rust over zich komen..... Hier en Nu, vroeger... toekomst schijnen zich te verenigen in een alles omvattende zwartheid.....
[jesus christ Superstar all over again ] The End......
[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 31-05-2003 13:25]
Daar leggie nou.... kijk um eens leeglopu......
Nu is het onze beurt...... kom op jonges.... blijf daar nou niet hangen
Dinner is served
1.5 Broodbol in de problemen.
In het kasteel van Koning Broodbol was alles in rep en roer. Het koninklijke gelaat stond op onweer, en de hovelingen wisten, dat ze hem dan maar beter eventjes konden mijden.
In zinnen van niet meer dan 4 woorden, werd er (uitsluitend in dialogen natuurlijk) driftig gespeculeerd naar de reden van het Koninklijke misnoegen.
FF wegwezen... BRB klonk het als de Koning werd gesignaleerd, waarna een benepen: LOL FF ABOB!! te horen viel, als het gevaar weer was geweken. Ja als de Koning het op zijn heupen had.
De reden van zijn rot humeur, moest gezocht worden in het feit dat deze morgen het resultaat van de laatste telling (Stats) door zijn raadheer Fuzzer bekend was gemaakt.
Het ging slecht met Slok! Het aantal inwoners stagneerde. Broodbol wist dat als deze impasse niet zou worden doorbroken, het nog slechts een kwestie van tijd was, voordat de, voor de economie van zijn rijk zo belangrijke, toeristen zouden wegblijven.
Als het zo doorging, en er binnenkort geen onderdaan meer bij zouden komen, zou Slok! de volgende schermutseling met een concurrerend rijk (er waren altijd wel kapers op de kust) niet overleven.
Goede raad was duur. Peinzend liep de Koning door de gangen van zijn paleis. Was hij niet altijd goed geweest voor zijn onderdanen, en had hij zich dan niet altijd als een rechtvaardig heerser opgesteld? Was de kultuur binnen Slok! te veel anti Biewbie (kennelijk een aanduiding voor gezinsuitbreiding)
Misschien was hij toch hier en daar wat te hooghartig geweest..misschien moest een vorm van Biewbie-bijslag komen.. een kwestie van communicatie Tijd voor een Koninklijke Convocatie.
Roep de Schrijver des origineels, beet hij een passerende bediende toe. De man antwoordde met een: OK BRB en spoedde zich om het bevel van zijn heer ten uitvoer te brengen.
De Schrijver des origineels, maakte zijn opwachting. Wat kan ik voor u betekenen majesteit? sprak hij op zalvende toon.
Zonder verdere plichtplegingen begon Broodbol te dicteren: lieve onderdanen, beste Slok!kers...blablabla.veel dank verschuldigd..blabla...zal mijn best doen....blabla....maar ik ben afhankelijk van jullie .blabla, Biewbies moet je koesteren blabla..Ik ben slechts de koning..blablabla.
De Schrijver, die er het zijne van dacht, maar dit zoals gebruikelijk wijselijk voor zich hield, schreef alles, tot en met de laatste blabla nauwgezet op, op het speciaal voor Koninklijke Convocaties bestemde perkament.
Dit zou later door de schrijvers van de eerste-, tweede- en derde-kopie, zou worden over-geschreven, en uiteindelijk zouden de kopieen dan in heel Slok! kunnen worden verspreid.
Zo.., dacht Broodbol; genoeg voor vandaag. Ben wel weer lang genoeg op lijn geweest ( op lijn zijn = een archaische zegwijze, waarvan de betekenis overeen komt met het meer hedendaagse: knollen voor citroenen verkopen, je grootje voor de gek houden) .
Juist toen onze vorst zich opmaakte om zich naar zijn privé vertrekken te begeven, waar hij zich in de armen van zijn liefhebbende gemalin (Koningin Snorretje) hoopte te kunnen vleien, juist op dat moment sloeg de poortwachter alarm. STREUNERS!!.. PO.. LOP GvdD
<knip>
Het moge duidelijk zijn dat ik de dialectische betekenis van bovenstaande afkortingen niet heb kunnen achterhalen.. maar veel goeds betekenen ze kennelijk niet.
<knip>
[Dit bericht is gewijzigd door fungus_fluorescense op 31-05-2003 22:43]
Ons leiflied: "come shine a light on me"
Allemááááál......
Je hep je Sporen wel verdient...... * wacht tot mop is doorgedrongen
We hoefen je zeker niet verder aan te Sporen (hi hi)
Of ben je het Spoor beister.....
Kwamen twee sporen een kelder binnen.... zecht de één tegen de ander
..... * shit hoe gingie nou ook al weer.....
Uhm..... okee jonges verder met ut maal
De zo kenmerkende silouetten van Slok! Aan de horizon, werden door de groep Aanhangers van GG met gejuich ontvangen. Het doel van hun reis naderde. Eindelijk weer eens een plaats om een tijdje te verpozen, een platform onder de vermoeide voeten.
Oók voor Rico, die naar zijn mening inmiddels genoeg materiaal had verzameld, was de aanblik van Slok! een zegen voor het oog. Nu zou hij eindelijk zijn grote droom in vervulling zien gaan.
Het onthaal in Slok! Was matig. Kennelijk had dit rijk al eerder te maken gehad met Streuners, want reeds bij de stadspoorten werd hen door de dienstdoende wachter medegedeeld, dat ze weliswaar welkom waren (er was altijd behoefte aan Biewbies), maar dat ze zich strikt aan de regels van het rijk dienden te houden, op straffe van verbanning.
Ze kregen te horen, dat er een aparte sector voor hen was gereserveerd in Slok!. Daar ( in de analen van Slok! wordt deze plek aangeduid met simpel weg de initialen GG) kon men zich naar hartelust uitleven. Binnen GG, werd door de schrappers van dienst (bestaande uit dienders zoals: Huul, TeKlein en Bremcootje) oogluikend toegestaan, dat er zinvolle gesprekken werden gevoerd, en zinnen werden uitgesproken/geschreven van meer dan 4 woorden.
De GG-ers (zo werden in de volksmond de leden van groep Streuners al snel aangeduid) vonden het best, zolang ze hun gang maar konden gaan.
Al snel was men dan ook bezig met het vormen van discussie-groepen, steun-groepen, fanclubs etc.over het onderwerp dat de groep nu eenmaal van oudsher vereende.
Het vervelende aspect van isolatie binnen het rijk mocht de pret niet drukken ja men vond het zelfs wel prettig zo onder elkaar. Andere Slok!kers (er verdwaalde er af en toe wel eens één) werden zelfs met ferme volzinnen (van soms wel 30 woorden) per ommegaande buiten hun plek gezet, vooral als ze de brutaliteit hadden zich te mengen in een discussie.
Moeite kostte dit de Ggers niet, aangezien de arme verdwaalde zielen nooit verder kwamen dan: OK FF Dimmen.. of Fuck You APELOL ..
Owkee fungi opgelet....... Tijd voor wat echte cultuur ( snappu jullie um.... CULTUUR...... SCHIMMELCULTUUR....
* Je moet ze ook alles uitleggen hiero....
Er was een een fungus in Amsterdam-Noord,
Die werd bij het masturberen gestoord
Hij vond dit natuurlijk nogal genant,
En sprak.. met het lid nog in de hand
Voortaan plant ik me ongeslachtelijk voort.
Mooooooooi hè..... kijk dát is nou kunst
Een schimmelcultuurtje in Alkmaar
Dat deed zich te goed aan wat schaamhaar
Werd de gastvrouw gepeest
Dan was het echt feest
En kwamen ze allen tezaam klaar
laaaaaalalalalaaalaaaaa..... Hatsjéééé
verder met het maal broeders en zusters.....
Als Nar deed Onze Rico het in dit gezelschap maar magertjes Schuchtere pogingen om mee te doen aan de wervelende debatten over het wel en wee van GG strandden altijd op zijn beperkte woordenschat en gemiddelde intellect.
Maar je kon van hem zeggen wat je wilde, hij gaf niet op..Omdat hij het Nar-zijn bloedserieus nam, had hij een artistennaam aangenomen: BOORDEVOL (van zichzelfzo dachten de mensen die met hem in aanraking kwamen er direct achteraan)
Het was tijdens een van discussies waarbij de Astrophysiologische aspecten van GG als gespreksonderwerp was gekozen (weer niet een van Ricos sterkste topics), dat BOORDEVOL (zo zullen we Rico in het vervolg maar aanduiden, terwijl ook wij er een schamper VANZICHZELF achter denken.) in opperste wanhoop schreeuwde: VULVA, DAMPEND LID en SCHAAMHAAR IN MIJN SOEP..
De discussie stokte ogenblikkelijk..Na een ogenblik vol stille verbazing in BOORDEVOLs richting te hebben gekeken.. barste de groep in schaterlachen uit. BOORDEVOL dacht dat men hem bijviel en toelachte.. Vooruit dacht hij nog maar eens. POTJE PENISSAP GESPLETEN SCHAAMBOT.,
De reactie was wederom een oorverdovend gebulder.. Rico dacht zijn gimmick gevonden te hebben een Nar was geboren.
Arme Rico had niet door dat men hem zag als de dorpsgek, een halve gare, die je niet serieus moest nemen, maar die je altijd leuk kon gebruiken voor het óók in die tijd zo populaire spelletje: laat het aapje nog eens springen.
De groep GG ers had het ogenblikkelijk door, DEZE buitenkans kon je niet laten liggen.., en luid applaudiserend spoorden zij hun aapje aan tot nog meer kapriolen.
BUUUUUUURPPPPP....... Come on Brothers and Sisters.... next stop:
Coli-Island...... ( en nee ik lech um niet uit..)
* Hij besluit nog ff rond te blijven "hangen" in dit bijna heilige oord.
Deze cocktail van "dood en verderf" en liefdevol (mede)gedogen.
Oja....nu zijn capaciteiten niet meer door het aardse worden belemmerd
aan Daniël
Jammer, dat wenum niet kennu pakku in deze hoedanigheid....
* gaat op podium staan
medegisten: let's take over the world!!!!
een ReinCultuur.... ja een UrKultur..... dat is ons streven..... wij schimmels hebben "lebensraum" nodig.....de lebensraum, die ons door de waterzakken van deze catacomben wordt ontnomen
quote:Maar.....er is helemaal geen tapijt hier
Op maandag 2 juni 2003 19:45 schreef fungus_fluorescense het volgende:
I&^(*&^(*^(*&^(*&^......... * Schuimbekkend op het tapijt (aan)valt
Oké speciaal voor de minder begaafden hier:
* Door de verorbering van Omnifit... is het aantal schimmels, middels (ongeslachtelijke) voortplanting, dermate gegroeid, dat niet alleen de wanden van de grot.... maar óók de vloer, met een TAPIJT van fungi is bedekt....
Zow goet
(en het is Omnifit_ghost_off btw )
K*t knijn..... hoe zou die langs die hond gekomen zijn
quote:* retrospectief aspect :
Op maandag 2 juni 2003 23:46 schreef Omnifit_ghost_off het volgende:
* Omnifit_ghost_off denkt er het zijne van .......K*t knijn..... hoe zou die langs die hond gekomen zijn
Tomptietomptietom.... de akela schrijf ik dan een lange brief.... oh ik vind dat mens toch zó ontzettend lief....
Oh kijk noe.... een kasteeltje..... mamma zei, nog: "kind ga nóóóóit alleen een kasteeltje binnen..... maar ik doe het toch.....
de akela zal trots op mij zijn
Wellicht, dat ik hier waardevolle aanvullingen voor m'n fungotheek vind....
Hmmmmmm de voorgevel ligt in puin.... zeker allang niet meer bewoond, dan wel onverklaarbaar bewoond (sorry voor de banaliteit!)
ach kind zet je er overheen, want heus er kamers vinden dat doet er geeneen..
Catabomben dáááár houd ik van, zoveel onontdektheden, geesten, fungi........
* Versplinterde deur door stapt...
Shiiiiiit man! Daar lusten zelfs die kraakapen geen brood meer van.
* Alle energie weg voelt trekken.
Kan het mij ook verrotten.
Wat kussens van de vergane glorie bij elkaar sleept, stevige teug neemt, zich in zijn kleffe jas rolt, wegzinkt....
Hee omnidingus...., proost gozer!! * gloek
Wegzinkt...
Genetische fungulatie, biologische matrixen, dilirium fluorescens? Wie zal het zeggen.
quote:Een tongzoen voor Daniël.. dát zal hij erg waarderen en waarschijnlijk op gepaste wijze beantwoorden (vrees ik..)
Op maandag 2 juni 2003 17:41 schreef Omnifit_ghost_off het volgende:
aan Daniël
quote:* Oops ..... "gespot".... Zo zie je maar weer, dat je óók als geest je camouflage niet moet verontachtzamen, denk Omifit.... Met een verlegen glimlach, probeert hij de situatie te redden.... Proost!... wil hij nog roepen, maar realiseert zich dan, dat dat in zijn huidige toestand onmogelijk is... Daarom wuift hij maar eens naar de man, die lijkt weg te zinken.....
Op dinsdag 3 juni 2003 01:38 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Wat meurt het hier... kat beter die loods kunne nemen....
Half oog even open doet...
Daar schemert wat groens bij de andere muur... [afbeelding]Hee omnidingus...., proost gozer!! * gloek
Wegzinkt...
Eigenlijk verbazingwekkend, dat ik hier nog rondspook.... kennelijk ben ik nog niet verlost, en ben ik gedoemd te dolen tot.... ja tot wat/wanneer eigenlijk
quote:verrotten...vergane.....kleffe jas.....
Op dinsdag 3 juni 2003 01:27 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Kan het mij ook verrotten.
Wat kussens van de vergane glorie bij elkaar sleept, stevige teug neemt, zich in zijn kleffe jas rolt, wegzinkt....
Kom op jonges "BREAKFAST!!!!"
Endatteme toffe fungi sein, dat willu we wéééééten.....lalala
quote:Tongzoenen mag ik niet van mijn moeder
Op dinsdag 3 juni 2003 02:56 schreef Loedertje het volgende:[..]
Een tongzoen voor Daniël.. dát zal hij erg waarderen en waarschijnlijk op gepaste wijze beantwoorden (vrees ik..)
En als.... AAAAUUWWW !!!......
Loedertje
Zwijmel Zucht....
Oh gij voedster van mijn achterdocht,
Mijn alles.... het doel van mijn eenzame tocht.
Gaarn zou'k U zoentjes geven, Oh mijn Loeder,
Alhoewel't beslist niet zal mogen van mijn moeder.
Mijn tante Vonne is wat vrijer in dat soort dingen,
Daar kan menig man een liedje van zingen.
Vrijer echter nog dan haar, bent gij oh rozenrode A,
U maakt het Konijn in mij los..... mijn hormonen loop ik achterna.
Het is mijn liefde voor U, die me laat wagen,
Om U om een gunst te vragen.....
Lieve Loeder mag ik U héééél misschien,
Mijn fungotheek eens laten zien?
Schimmels.... Geestverruimend...... Omnifit dwaalt verder.......
tijd voor wat cultuur (zie vorige posts voor uitlech fan dezu grap)
een colonie van fungi in Katwijk.
die deed zich tegoed aan een vers lijk
Ut lag daar wat rond
Zo maar in z'n blote kont
De fungi namen hem.....ijk
schimmels: 123.333.546.231.556.333.452.001.112 (behalve muzelf dus)
Knijnu: 0
Geestu: 1 (bij benadering)
Lijku: een boel (+ een paar in de kast)
Godu: 1 (gewapend)
Creatiefe Viguuru: 1 (inmiddels zonder jas... BURP!... )
KAMARADU!!!!! ACHTUNG.... WIR HABE GESIEKT.... DAS SLOTZ IST VON UNS.... DER LEBENSRAUM DEN WIER BENÖTIGEN IST GESICKERT....
* Spontaan zetten de fungi, massaal, een lied in...
Die Sporen Hoog, die Zellen fest geslossen.. bralbralbral...
quote:Is dat joch met z'n tante Vonne nou eindelijk opgetieft?
Op dinsdag 3 juni 2003 21:27 schreef robbit het volgende:
Tante Vonne?...........
quote:Daar had fungus greticus zich aardig op verkeken.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:35 schreef fungus_fluorescense het volgende:
verrotten...vergane.....kleffe jas.....![]()
Kom op jonges "BREAKFAST!!!!"
* Met het stof de groene aanslag van kleren en jas af klopt. *grinnikt*
Het wel erg overmoedig vooruit gerende fluorescerende front had duidelijk fourageringsproblemen en kwijnde ziender ogen weg.
quote:Ik zou toch zweren dat ik gister omnifit tegen was gekomen.
Op dinsdag 3 juni 2003 13:28 schreef Omnifit_ghost_off het volgende:
* Daarom wuift hij maar eens naar de man, die lijkt weg te zinken.....en vertrekt naar een dieper gedeelte van de "krochten"
* Rond loopt, zoekt....
Smerig!!
De fungus fluorescense tiert hier welig.
FOK! YOU is nog net leesbaar in een welbekend handschrift.
Hee, kijk.... * Potloodje uit de onbestemde drap vist en mee neemt.
Waar kan die omnigast zijn? Vast niet in deze adembenemende atmosfeer.
Het lijkt wel bijna of er leven in die zooi zit....
Naar boven weer!
Houdt moet broeders en zusters.... We hebben een slag verloren..... maar zullen DEN KRIEG tegen de waterzakken gewinnen!!!
* Met deze, op ietwat nerveuze toon gedeclameerde boodschap, wordt besloten, de bovenste regionen van het kasteel op te geven, en begint er een tactische terugtocht
BOINK! KRAK! DZONG!
klote, die is wel erg dik
Getver dat spul kruipt nu ook al naar boven toe !
DAMN ik ben toch niet voor niks naar boven toe getransformeerd
Kijk dat nou !.... eerst apen, toen een konijn en nu..... een paard.... voorwaar een heel circus
* denkt terug aan de tijd toen Omnifit nog een Omnifitje was (was aardig om te zien..) Fury!!!.... Fuuuuuurry !!!! de serie vliegt aan zijn geestesoog voorbij..... Zucht, Mijmer.... Dát was nog 'ns een slim paard.
De eerste indruk van deze merrie...... Hmmm zou ze wel weten, dat ze een zijdeur probeert in te beuken met haar poten (sorry.... benen ), terwijl de hele voorgevel eruit ligt
Omnifit denkt er het zijne van......
Eigenlijk was ze één van de weinigen, die te laat kwam op haar eigen bevalling..... De inleiding van zoon nr 2 zou om 8 uur die dag beginnen, maar zoals gewoonlijk, had ze óók nu de adrenaline-shock van het haasten nodig, om in actie te komen....
Onder de dwang van een telefoontje van het ziekenhuis ("als U niet binnen een kwartier bij ons bent.... dan!!!!") , wist ik haar en zoon nr 1 in de wagen te krijgen.
Nee, zoon nr 1 bij moeder onderbrengen DAT kon niet.... hij zou en moest het "proces" zoveel mogelijk meemaken, om zich niet buitengesloten te voelen......
Terwijl de weeën door de Oxytocine werden gestimuleerd, probeerde ze zich tegen de pijn te verzetten, door quasi geïnteresseerd naar de tenniswedstrijd te kijken, waar het raam van de beval-kamer uitzicht op gaf....
* k*t schimmels
FÓÓÓÓÓÓDD !!!!! ......
Kijk nou toch eens, die speedcore heeft warempel een perperdure abstracte moderne voorgevel geregeld.
Waar zou die dat nou weer gedaan laten hebben
En nu lieve lezers sluiten we af met het al eeuwenoude: Scotty beam me up
Tering
Waarom wordt hier ook nooit wat gerepareert
Jah trouwe lezertjes en lezerinetjes, onze held (ahum ) van ut verhaal hangt met een hand aan de voorgevul, door zijn snelle reflexen kon hij snel genoeg grip op de voorgevel krijgen na de transformatie.
HELP GODVERDOMME HELP
waarom moet ut klote kasteel ook zo ver van alles af zijn.....
* Zo het een goede scout betaamt.... helpt Robbit de bungelende Furie....
Nu moet ik weer weg hóór..... doegjes
Ik ben meer van dit dan dit
quote:* Loedertje krijgt de zenuwen van dat stomme konijn
Op woensdag 4 juni 2003 19:27 schreef robbit het volgende:
Mijn moeder (én tante Vonne én de akela) zegt, dat vloeken héééél slecht is.....* Zo het een goede scout betaamt.... helpt Robbit de bungelende Furie....
Nu moet ik weer weg hóór..... doegjes
* Loedertje bedenkt dat *tante Vonne* vast heel blij zal zijn met een konijnenbontje voor de winter van 2003!!
Richten!!!
VUUUUUURRRRRRRRRR!!
Grrrr, mis
Ander kanon zoeken dan maar..
Vuuuuuurrrrrrr!!
Yezzzzzzzz, raak!!!
Weer mis
* Loedertje pakt een fotocamera en maakt een foto van dat Duitse Hangoorkonijn en verzoekt iedereen om direct te schieten zodra het konijn in zicht komt
quote:Is het kermisseizoen aangebroken ofzow?
Op donderdag 5 juni 2003 00:08 schreef Loedertje het volgende:
Richten!!!VUUUUUURRRRRRRRRR!!
Grrrr, mis
* ZigZagWanderer sloft naar buiten
Meisie, meisie, maak je niet zo druk. Zal ik jou es effe een gouwe tip geven?
quote:Probeer 's ?
Op donderdag 5 juni 2003 01:27 schreef ZigZagWanderer het volgende:Meisie, meisie, maak je niet zo druk. Zal ik jou es effe een gouwe tip geven?
quote:* Shit nou wordt het menens..... MAMMIÉÉÉÉÉ !!!!!!!!
Op donderdag 5 juni 2003 00:08 schreef Loedertje het volgende:* Loedertje pakt een fotocamera en maakt een foto van dat Duitse Hangoorkonijn en verzoekt iedereen om direct te schieten zodra het konijn in zicht komt
* Robbit denkt, terwijl hij een goed heenkomen zoekt.... met m'n porum op DIT forum
..... IS ER DAN NIETS MEER HEILIG OP FOK!
quote:*Om "hoek" van boompje kijkt*
Op donderdag 5 juni 2003 01:52 schreef Loedertje het volgende:[..]
Probeer 's ?
O oh.... :nervous: * Zou Wanderer de ondertoon hebben gehoord?
quote:Hoeft niet meer. Hij is em gepeerd!
Op donderdag 5 juni 2003 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Probeer 's ?
* Breed grijnst Bleek toch een haas te zijn!
Hahaha.... * Loedertje slok whiskey aanbiedt
Tijd voor een plan..... maar wat?????
Ik kan je 10 ton vers vleesafval (nou jah vers, maar dat hoeft hij niet te weten ) leveren. in ruil daarvoor moet je mij en mijn mensen met rust laten en zonodig beschermen/ondersteunen.
Oh en eh handen af van Furie , das mijn wijfie
[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 05-06-2003 16:11]
Ah... mn mobieltjuh.....
Ja......WAT?......
Oke ik kom deran
* Furie pakt Sitethief ff flink op ze bek
doeg lievurd....kga ervandoor....meet je wel in de villa
quote:Zoefffffff !!!!!...........
Op donderdag 5 juni 2003 16:00 schreef Furie het volgende:* Furie pakt Sitethief ff flink op ze bek
doeg lievurd....kga ervandoor....meet je wel in de villa
Vreemd, dat niemand hem mag, terwijl hij toch altijd de wijze lessen van zijn Moeder, de Akela en Tante Vonne in ere tracht te houden.....
*zingt: I'm a poor lonely Robbit, and a long long way from hooooome...
Als scout bij nacht, wil hij toch alleen maar mensen helpen...... en als dank, wordt hij uitgescholden... en wordt er op hem geschoten....zijn privacy wordt zelfs geschonden (alhoewel ut wel een erg mooie foto van hem is....., al zegt ie het zelf).
Waarom krijgt hij nou geen Meissie, dat van hem houdt......hij zou haar op handen dragen..... de grond aanbidden waarop zij loopt......haar ferm van achteren nemen en dan.....
... uhm mee uitnemen naar een bioscoop ofzow..... Desolaat staart Robbit naar de grond.......
quote:Een dealtje?
Op donderdag 5 juni 2003 13:34 schreef Sitethief het volgende:
Ha... ik heb een dealtje voor jou mister Fungus
* Shiiit!! Daar gaat me rust, me optrekkie, me ... hmmm.... weet niet eigenlijk wat....
Iets houdt me hier.
Wegwezen dude!
De Don heeft mij gevraagd een beetje op de tent hier te letten Alleen weet hij het zelf niet meer. Hehehe...
Moven!!
Denkt, dat hij op één of andere manier de "boot" mist......
quote:Niet intrappen Uwe Schimmeligheid!
Op donderdag 5 juni 2003 13:29 schreef fungus_fluorescense het volgende:
Verdampfte Scheisse!!!
* Tijd voor een plan..... maar wat?????
* Zow.... maar even met wat traumatische termen gesmeten
quote:Hmmmm----- Ein Packt mit dem Teufel..... 1000 kg Fleisch für het gedogen van meer waterzakken......
Op donderdag 5 juni 2003 22:19 schreef ZigZagWanderer het volgende:[..]
Niet intrappen Uwe Schimmeligheid!
Kijkt u eens goed wat een wansmaak die gast heeft. Zo eentje van de glorixdoekjes generatie.
Het eerste wat hij doet is zijn Miep met een emmer sop de kelder insturen!* Zow.... maar even met wat traumatische termen gesmeten
En wat die andere "oneetbare" betreft..... daar zitzt natürlik auch was in...
* De schimmels stemmen voor: 23.123.233.456
tegen:23.123.233.455
onthoudingen: 233.345.234.001
gestorven voordat stem kon worden gegeven: 45.345.345.876.234
opkomstpercentage: 0.5%
Deal!!.....Kommen Sie mal auf mit dem Fleisch....
De rest van das Volk, zingt:
....Zwei, Drei, Vier...... bringen Sie Ihr Fleisch maar Hier
[Dit bericht is gewijzigd door fungus_fluorescense op 06-06-2003 18:49]
* Op commando van de Fúhrer, beginnen de schimmels elkaar op te eten. We zullen de trouwe lezers de gruwelijke beelden besparen...... In korte tijd, reduceerden de fungi hun aantal tot het barre minimum. Terug naar af... "it was good while it lasted" denken de laatste 200.000 fungi, terwijl ze dieper en dieper afdalen.......
We'll be back
Samen met twee van zijn vrienden was hij die zomer, voor het eerst in zijn jonge leven zonder zijn ouders, op vakantie..... In een lelijke eend, naar het Sauerland.... De tent onder de voeten gepropt, hadden ze de heenreis succesvol "überstanden" Drie knapen, HBS-B diploma in "de zak".... Volgend jaar studeren... maar nu eerst.... vakantie!!!!
Camping "Gut Kalberschnacke" gelegen tegen de helling van één van de vele heuvels, die het Sauerland rijk was.... Frank had er gelijk al de benaming "Gut Schnalberkakke" voor bedacht.....
Het "social program" omvatte naast de obligatoire dropping....(daar zullen we, gelet op de opgedane letsels, maar over zwijgen) óók een volleybal toernooi......(eerste prijs: een kratje pils).... Frank, met z'n lengte van 2.10 en Pascal, die er qua postuur óók mocht wezen, waren direct (mede gelet op aard van de eerste prijs) enthousiast....
Ik, alhoewel in sport niet zo getalenteerd, was een goede spelverdeler.....
De finale was "een eitje"......
s'avonds besloten we de kantine te gaan frequenteren.....
"Nein" sprak ik, gevolgd door een verlegen "Ich habe bereits eine Freundin".....
Een ogenblik keek het meisje me ongelovig aan..... "Schade", sprak ze en draaide zich om.......
quote:Dan zal je toch een beetje moeten re-stylen, knul.
Op donderdag 5 juni 2003 21:29 schreef robbit het volgende:
* Waarom krijgt hij nou geen Meissie, dat van hem houdt.......
* Denkt: meer dan een heavy watje zit er niet in
Gothic outfitje op zo'n softy.... hehe.. denk dattie dan geen meisies achter em aan krijgt....
Begin es met een zwart t-shirtje met zo'n peace ding, matrix zonnebrilletje.... * heavy peace, gne gne
Wil je nou? Door tante Vonne of door Loedertje gezoend worden?
Yeah!!! * Robbit voelt zich THE MAN in deze nieuwe outfit..... thx Wanderer..... I'm a Babe magnet!!!!!
quote:Deal, ik maak ff een belletje
Op vrijdag 6 juni 2003 06:02 schreef fungus_fluorescense het volgende:[..]
Hmmmm----- Ein Packt mit dem Teufel..... 1000 kg Fleisch für het gedogen van meer waterzakken......
En wat die andere "oneetbare" betreft..... daar zitzt natürlik auch was in...
* De schimmels stemmen
voor: 23.123.233.456
tegen:23.123.233.455
onthoudingen: 233.345.234.001
gestorven voordat stem kon worden gegeven: 45.345.345.876.234
opkomstpercentage: 0.5%Deal!!.....Kommen Sie mal auf mit dem Fleisch....
quote:afgezien nog, dat dit volledig out of topic/story is
Op vrijdag 6 juni 2003 21:17 schreef Sitethief het volgende:[..]
Deal, ik maak ff een belletje
en dan komt het vlees binnen een uurtje in vier grote road trains bij je aan
Het plan is om dan een voor een alle 20 containers door het kelderraampje leeg te kiepen
Eet dat vlees zelf maar op waterzak!!!
quote:afgezien van het feit dat we hier op t'eiland weinig aan tijd doen omdat mensen niet 24/7 online zijn om te posten
Op vrijdag 6 juni 2003 21:49 schreef fungus_fluorescense het volgende:[..]
afgezien nog, dat dit volledig out of topic/story is
Eet dat vlees zelf maar op waterzak!!!
quote:Wattuh?
Op vrijdag 6 juni 2003 06:34 schreef fungus_fluorescense het volgende:
* De derde cohort van het 233.333.345e legioen SturmFungi krijgt Befehl tot Kamikaze actie, en zet met vereende kracht, de sporen onder de "oneetbare"...... Samen met hem rollen ze het kasteel uit....
* Uit de vage verten komt de gewaarwording dat er iemand aan hem staat te schudden.
Rot op.... lame slapuh.... Uren later wordt hij volkomen geradbraakt in de hete zon wakker. Langzaam komt hij bij zijn positieven.
* Een zware zwammige lucht beneemt hem de adem en het bewustzijn.
Onzacht wordt hij het portaal en de zijdeur door gewerkt, bonkend rolt hij het achterdeurtrapje af.
Fucking fungus!!
quote:Hey Dude.... óók buiten gezet...... schijnt wel vaker voor te komen hiero
Op vrijdag 6 juni 2003 23:57 schreef ZigZagWanderer het volgende:[..]
Wattuh?
* Uren later wordt hij volkomen geradbraakt in de hete zon wakker.
Langzaam komt hij bij zijn positieven.
Fucking fungus!!
Had ik je al bedankt voor de tip?
* terwij er een stilte valt (PLONK) beseft Robbit, dat hij de ZZW... lotgenoten (tegen wil en dank?) zijn. Buiten het kasteel gezet....
Aarzelend loopt hij naar binnen.
Geen mens. Geen fungus?
Heeft fungus zich weer in de kelder terug getrokken?
Behoedzaam daalt hij af....
Nog steeds niets? Fungus?
Een merkwaardig gevoel van eenzaamheid bekruipt hem....
Alle schimmeldrab is verdwenen, hij wordt aangestaard door de lege oogkassen van een schoon gevroten schedel.
Damn! Ik dacht nog wel dat het de gewoonte was om lijken in de kast te bewaren, denkt hij nog om het plotselinge weeige gevoel met wat humor te onderdrukken.
Er ligt een buitenmodel zakmes met hem maar al te bekende initialen.
Hij staart naar de overblijfselen en gaat er stil naast zitten.
We proberen, tussen een aantal klippen door te zeilen..... Ze krijgt nu de maximale medicinale ondersteuning.... maar ik weet niet of we dit lang zullen kunnen redden... ze is gewoon te zwak.... Plotseling brak de hel los.......90% van mijn leven eindigde....
Kijk, daar zitten ZigZagWanderer en Robbit... ze lijken me gezelschap te willen houden.
Zouden ze eigenlijk wel weten waar ik heen wijs?.....
Ben eigenlijk wel blij, dat we van de schimmels verlost lijken te zijn (te veel lawaai)
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 15:58 schreef Omnifit_ghost_off het volgende:
* NogWe proberen, tussen een aantal klippen door te zeilen..... Ze krijgt nu de maximale medicinale ondersteuning.... maar ik weet niet of we dit lang zullen kunnen redden... ze is gewoon te zwak.... Plotseling brak de hel los.......90% van mijn leven eindigde....
Omni..
De kannibalistische actie had veel kwaad bloed gezet onder de fungi... Het saamhorigheids gevoel was weg. Er waren vetes ontstaan tussen verschillende cellijnen, en er waren zelfs terroristische cellen (zij noemden zich: rode bloedcellen), die zich afzetten tegen de gevestigde orde, en voor veel onrust zorgden onder de populatie.
Om deze zorgelijke toestand de baas te worden, werden er door de centrale leiding talloze activiteiten georganiseerd, bedoeld om het "WIJ"-gevoel te stimuleren....
Zo werd er bijvoorbeeld samen gezongen:
200.000 cells of fungi on the wall.... 200.000 cells of fungi
if one of those cells fell to the floor........
199.999 cells of fungi on the wall.....
etc....etc...
Oók ludieke spelletjes zoals: "spoorzoeken" , "Wie van de 200.000" en "fungus erger je niet", deden het over het algemeen erg goed...
Overleven, dat was het motto......
Tomptiedomdom...... Verveeld begint Robbit om zich heen te kijken. Wat een vreemde houding voor een skelet..... één hand omhoog... vingertje.....
lalala... paard op de gang.. bij akela jans...Hé
Kijk noe.... een knopje !!!! * Robbit onderdrukt de neiging om er op te drukken...... je wist maar nooit, met dit soort knopjes
* Maar dan realiseert onze verlate puber zich, dat hij onlangs, onder leiding van zijn Goeroe: ZZW, "herboren" is.
I'm BAAAAAD!!!!!.....
* het knopje lonkt.... en al springend..... komt het vingertje van Robbit steeds dichter bij het object van zijn nieuwgierigheid......
Of zal ik het niet doen...... * Robbit houdt op met springen
Of wel.....* Robbit begint weer te springen Omdat de innerlijke tweestrijd van ons konijn, hoe interessant wellicht óók voor de deskundigen onder ons, het aantal postings op zou krikken tot onfatsoenlijke aantallen..en er in dit illustere topic maar plaats is voor 255, slaan we hier maar een paar honderd "change of heart's" over, en springen we direct naar de einduitslag...
Maar als vinger en knop contact maken..... houdt een ongekende kracht Robbit tegen, en valt het konijn beduust op de grond......
O, Oh...... dacht ik nog.....
De afspraak met de wethouder, was 2 dagen later....
1 "man", 1 VROUW, 1 kind in wandelwagen en 1 kind in draagzak....kwamen de kamer van wethouder Y binnen....
De wethouder en ambtenaar....eensgezind zo het zich liet aanzien... begroetten ons "hartelijk"........ ze hadden geen schijn van kans.......
15 minuten later, had ze beide heren: vermorzeld, ingepakt (met strik erom) en gereduceerd tot slechts een fractie van wat zij ooit waren.....
Zij had ons (of was het haar?) huis veilig gesteld.... Haar nest, waar ze haar familie (inclusief haar man!!) wenste groot te brengen.....
De leeuwin had gesproken........
Huh? Kom jongen....
* Kijkt nog eens naar Robbit.... Zo vol energie en leven.
Kijk hem eens in zijn nieuwe outfit! Zoekt uzelf, broeder, zoekt uzelf.
Laat u vooral niet door een dwaallicht als ik leiden....
Naar boven. We gaan eens voor de levenden zorgen.
* ZigZagWanderer gaat op zoek naar de voorraadkast, of wat daar van over is.
Hij vindt een enorme voorraad koffie, ingeblikte ham, koffie, scheepsbeschuit, die al minstens 20 jaar over datum is, koffie, dooie muis *schop* vanalles....
"Roosvicee"?? Merkwaardige flessen.... Ruikt eens.... Aha! Redrum!
Ja, de Don heeft aan alles gedacht!
In stilte bewondert hij de practische aanpak van zijn mentor.....
Eerst maar eens eten/drinken..... roosvicee .....
koffie!..... Redrum !!!!!!!!!!!
Gedwee volgt hij ZZW naar boven.......
Een aantal cellen, had zich bezig gehouden met het thema: fungal warfare..... en had zojuist een speurtocht naar de juiste chemicaliën succesvol afgerond.....
natriumhypochloriet + salmiak + water = fungicide...... (don't try this at home folks)
Nu was het alleen nog een kwestie van wanneer en waar.......
"De centrale leiding verrijkt zichzelf, ten koste van onze broeders en zusters.... Nu hebben we de middelen, om daar voorgoed een einde aan te maken....."
De bloedcellen applaudiseerden vol overgave....
De voorzitter van het centrale comitë, keek voldaan om zich heen. Het zou niet lang meer duren, of zijn beweging zou de zaak hier over nemen... vrijheid, gelijkheid en broeder/zuster-schap zouden zegevieren...
Kamp fungi staat op exploderen...... niemand kan de omvang van de "ramp op sporen" voorspellen......
De situatie rond ZigZag Wanderer en Robbit is momenteel "rustig", maar die Robbit blijft een onzekere factor in het hele plot......
de "Deus Ex Machina" is veilig, althans voor dit moment.....
Omnifit denkt er het zijne van........
Er was in de loop der tijden een ongeschreven pact ontstaan.... Iedere samenleving kent nu eenmaal zijn "vuilnisvat-[ONZ]"....
Men had met elkaar leren leven.....
Nadat Robbit een vuur had gemaakt (gewoon met een aansteker )
deden de ZigZagWanderer en hij zich te goed aan een uitgebreid maal (voorzien van de nodige drank)....
quote:MUIS!!!!!!
Op zondag 8 juni 2003 16:48 schreef ZigZagWanderer het volgende:
* ZigZagWanderer gaat op zoek naar de voorraadkast, of wat daar van over is.
Hij vindt een enorme voorraad koffie, ingeblikte ham, koffie, scheepsbeschuit, die al minstens 20 jaar over datum is, koffie, dooie muis *schop* vanalles....
"Roosvicee"?? Merkwaardige flessen.... Ruikt eens.... Aha! Redrum!
Ja, de Don heeft aan alles gedacht!
* Snel maken een aantal regerings-getrouwe fungi het stukje vlees buit, om er vervolgens mee te verdwijnen richting basiskamp..... Grote vreugde!!!..... Dansende Schimmels!!!!..... Feestconcert van Schimmelteen (ja...hij had de grote slachting overleefd)...... zelfs enige "stoute" poëzie: Er was eens een fungus in Naarden, Het tij leek gekeerd.......
Die deed het alleen op bejaarden.
Maar na hun jaarlijkse bad
Had hij het wel gehad
En stapte hij over op paarden
* Lang hadden de roden, in het diepste geheim, gewerkt aan de voorbereidingen van hun "coupe".... Op diverse strategische plekken binnen de kolonie, hadden ze depots aangelegd: mengels van natriumhypochloriet en salmiak, met daarnaast (strikt gescheiden van de mineralen) een paar druppels water. Op het teken van het centrale-comité zouden ze het minerale-mengsel en het water mengen.
Elk depot werd bewaakt door een zelfmoord-commando, bereidt om z'n leven te geven voor het "hogere ideaal" (In het hiernamaals zouden hen 7 maal 7 bejaarde tenen verwelkomen)....
Nu er tumulteus feest werd gevierd in de kolonie, kon van de chaos gebruik worden gemaakt om het snode plan ten uitvoer te brengen......
Hey dude.... nieuwe aftershave?????
* Een geelgroene damp steeg op vanaf honderden depots, de slachting onder de fungi was ongekend..... Toen op onverklaarbare wijze óók nog het centrale depot tot reactie kwam... Was het tij niet meer te keren......... De kolonie was niet meer......
In de krochten was het vernietigende gas inmiddels geoxydeerd tot een laagje zout....een laatste herinnering aan de "ramp", die zich hier had afgespeeld. "Het was er wel van opgeknapt" moest Omnifit toegeven....
Voor zijn geestesoog zag hij reeds één van de vele mogelijke wijzen waarop dit verhaal zich zou ontdoen van het konijn
Zoals gewoonlijk dacht Omnifit er het zijne van
De "oude" Robbit zou gezegd hebben: "mijn moeder zei altijd: "kind je moet nooit vreemde schimmeltjes eten""
Nog even staat onze oude geest stil, bij al dat er was gebeurd......
BB1 met z'n helden: Moor, Spider, dr. Bogus, Voyeur, Vileine..... en "verloren" virtuele vrienden van toen...zoals: Schanulleke, Kozzmic, Yvonne, Swets, Blauwe .......
En natuurlijk een aantal speciale "figments of our imagination" zij weten wel wie .....
De vele, vele uren van role-play.... Zeerust!!! wat een lol (althans zeker van onze kant)
Ach ja... en dan de cartoontjes..... uren tekenen, en dan druk op nr 2 zetten, om de zaak te kleuren (gemiddeld nog eens 2-3 uur werk!!!!!).....
Onzin was nog onzin toen (en ja.. één keer mag óók ik dat zeggen )
En dan natuurlijk onze Otaku....
Fok! bleek letterlijk "a killing experience"
dan voelt onze geest, dat het tijd geworden is...... een vreemde kracht trekt hem naar boven.....
[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit_ghost_off op 09-06-2003 17:43]
Zie je wel, dat modjes een onbehoorlik respect hebben voor "oude bekenden"
Of nog erger........ voor
IS DIT BAGGER OF NIET !!!!!
(robbit kan zich niet aan het idee onttrekken, dat deze scene al eens in één of andere film naar voren is gekomen......}
Lurkers Fok! off!!!!!!
Hallo mede Fok!kers....... Ik ben Robbit ik hou van jullie allemaal (behalve van Omnifit
)
Damn knijn!
Heeft je akelige vonnige moeder je niet gezegd dat je van pilletjes met knijntjes erop af moet blijven!?
Dit is ook geen oord om rond te blijven hangen, zeker niet voor zo'n jong gastje.
Kom knul, we gaan!
In zijn jaszak voelt....
See you, Mr. Fit!
quote:See You.......
Op maandag 9 juni 2003 21:47 schreef ZigZagWanderer het volgende:
* Nog eens omkijkt....In zijn jaszak voelt....
See you, Mr. Fit!
[Dit bericht is gewijzigd door robbit op 10-06-2003 01:40]
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:59 schreef robbit het volgende:
Lurkers Fok! off!!!!!!
Dit ziet er werkelijk niét uit zo'n spartelkonijn zeg.....
* Loedertje gooit het konijn in een keukenkastje en zet er een plank tegenaan
Op d'r gemakkie loopt Loedertje naar buiten en zet alles klaar voor een BBQ-tje voor 1 persoon..
Kooltjes gloeien!
T**erug naar de keuken en een vilmes pakt..
* Loedertje weet dat een konijn het allerlekkerste is als ie een tijdje op z'n kop in een donkere schuur heeft gehangen..maar jah..die honger hè..
KOM GODVER HIER VUILE KEUTELMACHINE
branden in den hell zul je, gore pluizebol
*retrospectief aspect*
Toen, na het uitbundige maal... Robbit een vreemd frisse geur waarnam, besloot hij te gaan onderzoeken waar dat vandaan kwam...
"p"- stond er op..... Dus: DRUK...... gespannen wachtte Robbit af.....
er gebeurde niets..... óók na de tweede, derde en vierde keer drukken gebeurde er absoluut niets......
quote:Dat had ook een hoofdletter moeten zijn, suf beest
Op dinsdag 10 juni 2003 08:51 schreef robbit het volgende:
* ":p"- stond er op..... Dus: DRUK...... gespannen wachtte Robbit af.....er gebeurde niets..... óók na de tweede, derde en vierde keer drukken gebeurde er absoluut niets......
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 09:04 schreef ZigZagWanderer het volgende:[..]
Dat had ook een hoofdletter moeten zijn, suf beest
quote:*Fluistert* De audities voor Hans en Grietje zijn next door, milady.
Op maandag 9 juni 2003 23:34 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gooit het konijn in een keukenkastje en zet er een plank tegenaanOp d'r gemakkie steekt Loedertje de oven aan ...
Kooltjes gloeien!
Voor hij beseft wat hem overkomt..... staan er plotsklaps..... 500 bijna perfecte klonen naast hem.....natuurlijk verschillen ze allemaal qua geestelijke bagage (IQ= 0).....
Geschrokken spoedt Robbit (the original) zich weer naar ZZW..... en na een poosje, gaan ze uiteindelijk samen op pad........ de wijde wereld in......
De rest van de klonen zoekt een goed heenkomen...... een paar redden het niet zoals jullie hebben kunnen lezen.....
* tot zover dit retrospectieve aspect*
[Dit bericht is gewijzigd door robbit op 10-06-2003 09:47]
* nieuwe op Robbit plakt* Grappig.... ik wist niet dat ze ook al in kidsuitvoering waren.... net Hansaplast colour....
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:04 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Je pleister is uitgewerkt, Robbit.* nieuwe op Robbit plakt*
Grappig.... ik wist niet dat ze ook al in kidsuitvoering waren.... net Hansaplast colour....
Klopt!!!! Alvast onderstel in 4e versnelling zet
[Dit bericht is gewijzigd door robbit op 10-06-2003 10:51]
Rennen!!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:48 schreef ZigZagWanderer het volgende:
Nah.... die met die hele lange loop!
Dat kunnen we wel aan Speedcore overlatenRennen!!
tijd om te verhuizen
* speedcore haalt z`n spullen naar buiten, bestelt een betonmixer en metselt alle in- en uitgangen dicht
zow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |