Heeft Jensen ook goeie items dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:27 schreef StofjeB het volgende:
Zag er in ieder geval erg nep uit. Jensen en Anastasia waren nooit samen in beeld en de antwoorden waren nou niet bepaald antwoorden op de vragen. Dus ik vermoed ook dat het nep was. Vond het overigens ook een zwak item.
ik kan het me niet meer zo heel goed herinnneren enzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:11 schreef Ripley het volgende:
Het interview was echt en ook de bril heeft ie gewoon daar opgedaan en zo. En dat weet ik uit heel betrouwbare bron
Wat zijn jullie achterdochtig zeg
Het was vast nepquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:11 schreef Ripley het volgende:
Het interview was echt en ook de bril heeft ie gewoon daar opgedaan en zo. En dat weet ik uit heel betrouwbare bron
Wat zijn jullie achterdochtig zeg
Hij was juist heel aardig, en heeft alleen over die ziekte gezegd: " vandaar sick and tired"quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik kan het me niet meer zo heel goed herinnneren enzo.
maar op en begeven moment had ie t over haar ziekte. en dat bracht ie op zo'n lompe manier.
als was het echt dan hadden de bodyguards (die vast wel aanwezig waren) m echt wel de tiefus ingetrapt. En had ze ook niet zo vrolijk gereageerd.
Ik weet zeker dat het echt wasquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het was vast nep![]()
ze mogen vast niet zomaar alles vragen aan haar hoor, zonder dat er wordt ingegrepen...
Die Anastacia idem ditoquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:32 schreef ThunderSt0rm het volgende:
Jensen is zowiezo nep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |