quote:Mijn laatste post vorige topic:
Mijn groeispurt is in elk geval weer over. Heb soms zelfs het idee dat m'n buik gekrompen is!
Stilstand is achteruitgang toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:51 schreef Martineke het volgende:
Tex je buik is echt niet gekrompen hooren wederom weer leuk truitje (ook h&m?) en wat ligt je poes lekker te slapen zeg op dat kussentje
Mooie buik, texelonia!quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:10 schreef Oblivion het volgende:
Mooie buik, texelonia!![]()
Zie ik daar vreselijk afgekloven nagels?![]()
eet je ze op danquote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
M'n zus zegt al steeds dat ik moet stoppen met nagelbijten omdat de baby anders een blindedarmontsteking krijgt alvoor hij geboren is(ik heb namelijk 7 jaar geleden een blindedarmontsteking gehad, waarschijnlijk door nagelbijten..)
Nou dan had ik ook al lang en breed een blindedarm ontsteking moeten hebben want ik bijt al dik 20 jaar nagels, nog nooit last gehad.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
M'n zus zegt al steeds dat ik moet stoppen met nagelbijten omdat de baby anders een blindedarmontsteking krijgt alvoor hij geboren is(ik heb namelijk 7 jaar geleden een blindedarmontsteking gehad, waarschijnlijk door nagelbijten..)
Ja maar je bent zelf ook een klein wijffie! Daardoor zal je buik waarschijnlijk eerder opvallen gok ik? Hij viel mij al direct op op de JGB!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:33 schreef snakelady het volgende:
Ik krijg nu al vragen of en er een tweeling in zit, maar het is er toch maar eentje.
Daar kan het idd ook aan liggen , hahaha ben ik dadelijk meer buik dan Kelly.quote:Op zondag 31 oktober 2004 11:28 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook een klein wijffie! Daardoor zal je buik waarschijnlijk eerder opvallen gok ik? Hij viel mij al direct op op de JGB!
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef Sugar het volgende:
Mooie buiken!!!![]()
Ik had geen streepjes.... Had, ja!![]()
Ik krijg ze nú, nu ik niet meer zwanger ben! Op buik (gelukkig echt maar 2, maar toch) en op borsten! Ach ja. Jammer, dat wel!
Hequote:Op maandag 1 november 2004 23:08 schreef Jdee het volgende:
waaa mooie buiken!!! (ja ja, ik sniek er weer snel vanaf, want ik vergeet steeds een foto te maken en daar kom je niet lang mee weg, hier)
Dat hoeft natuurlijk niet negatief te zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 11:30 schreef renzell het volgende:
Jeetje mineetje, mooie dikke buiken zeg!!! Voel me vergeleken met sommigen van jullie ineens weer een enorm slank dennetje...![]()
Ik weet het niet Ladybos, maar ik had echt geen enkel streepje tijdens de zwangerschap. Maar ongeveer twee dagen na de bevalling ontdekte ik twee hele dunne op mijn onderbuik. Die op mijn borsten komen van de stuwing, ze waren echt enormquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:20 schreef Ladybos het volgende:
Sugar en Beefcake willen jullie me niet zo laten schrikken ? Ik wist helemaal niet dat dat kon ! Is toch eigenlijk ook onlogisch, het komt toch door het te snel oprekken van de onderhuid, neem toch aan dat die na de bevalling minder opgerekt is dan daarvoor ???
volgens de bakerpraatjes wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:09 schreef Jdee het volgende:
ik zie nu pas dat het wel puntig is, eigenlijk... valt van bovenaf niet zo op. krijg ik dan een jongetje?
Als je ouder bent dan 30 is de kans op striae minder omdat de huid dan meer uitgerekt is of zoiets. In principe is er weinig tegen te doen, behalve hopen dat het je bespaard blijft. Insmeren met spulletjes schijnt niet te helpen, omdat de scheurtjes onderhuids zitten, en zo diep komen de smeerseltjes niet. Maar het kan ook geen kwaad, dus ik doe het zelf wel, vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:38 schreef renzell het volgende:
Jeetje, Jdee en Melonovy, wat een mooie dikke buiken al!!! Ongelofelijk zeg, met 15 weken, dat wordt een knaller van een buik, zoveel moge duidelijk zijn!![]()
Overigens: dames, hoe voorkomt men strepen?
Niet zeker?
Tja, was ik al bang voor....
Zegt niks hoor. Vorige zwangerschap was ik zo rond als een tonnetje en dat was een jongetje (hee, dat rijmtquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:09 schreef Jdee het volgende:
ik zie nu pas dat het wel puntig is, eigenlijk... valt van bovenaf niet zo op. krijg ik dan een jongetje?
Ik had het gevoel dat het een meisje was, dus ook dat hoeft niks te zeggenquote:Op maandag 8 november 2004 16:22 schreef Githa het volgende:
spannend hoorJdee...maar van die bakkerpraatjes klopt helemaal niks dus alles kan... ik zou idd meer waarde hechten aan wat je zelf voelt
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef Beaker het volgende:
* Githa zit nog steeds op buikfoto's van Githa te wachten
Martineke Mooie flinkebuik zeg! alles goed met je?
Zwangerschapsdementie?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:59 schreef Githa het volgende:
ik moet ergens mijn energie verloren zijn maar verdomd ik weet niet meer waar![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:31 schreef Beaker het volgende:
* Martineke zit nog steeds op buikfoto's van Githa te wachten
Martineke Mooie flinkebuik zeg! alles goed met je?
Ik heb die joggingbroek al de hele dag aan en hij zit altijd zo laag dus geen afdrukken en ondergoed heb ik niet aanquote:Op woensdag 10 november 2004 12:47 schreef Stiekemurd het volgende:
Je hebt zelfs geen afdrukken van broek of ondergoed
Ja, absoluutquote:Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef phluphy het volgende:
Jullie gaan inderdaad erg hard, sjong jonge, vliegt de tijd voor jullie ook zo ?
Ik zit al 8 weken thuis, mn zwangerschapsverlof is gisteren pas in gegaan, voor mij gaat de tijd echt ontzettend langzaam. Maar het einde komt eindelijk in zichtquote:Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef phluphy het volgende:
Wat een prachtbuiken allemaal![]()
Jullie gaan inderdaad erg hard, sjong jonge, vliegt de tijd voor jullie ook zo ?
quote:Op maandag 15 november 2004 15:59 schreef lily het volgende:
Je weet toch dat breedte strepen dik maakt, Githa?![]()
mooie buik hoor, groeit goed![]()
Zo bedoelde ik het natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 07:10 schreef Stiekemurd het volgende:
Maar Githa ik vind je helemaal niet dik! Je bent gewoon zwanger![]()
Zo heb ik het ook helemaal niet opgepakt hoor lilyquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:10 schreef lily het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het natuurlijk ook niet
ach, ik kreeg laatst een joggingbroek! niet meer aan ivm de extra vetkussentjes op heupen en billenquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:22 schreef Githa het volgende:
altijd gevoelig die extra kilos zie je wel![]()
![]()
zo heb ik vorige week nieuwe onderbroeken moeten kopenquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:40 schreef lily het volgende:
[..]
ach, ik kreeg laatst een joggingbroek! niet meer aan ivm de extra vetkussentjes op heupen en billen![]()
ik kan er eerlijk gezegd niet mee zitten (althans nu niet want ik kan er nu toch niks mee)....
quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:21 schreef Martineke het volgende:
[afbeelding] dat ken ik. en dan ook nog expres vragen of hij het sexy vind(mijnes dus niet)
Neej zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:22 schreef Githa het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook helemaal niet opgepakt hoor lilyen ik denk stiekemurd ook niet...
altijd gevoelig die extra kilos zie je wel![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk verschil per foto ....laag dragen kan natuurlijk altijdquote:Op woensdag 17 november 2004 14:44 schreef bixister het volgende:
!
(githa, mijn buik zit deze keer volgens mij trouwens ook lager dan bij m'n eerste zwangerschap, dus misschien zit lily's buik ook wel echt lager).
piercingshop, is een enigszins flexibel staafje, lijkt op een tongpiercing.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef Rottdog het volgende:
Wauwie mooi buiken
Heeft een vraagje over een zwangerschapspiercing, waar heb je die gehaald
Ik heb me laten vertellen dat het zelfs niet alleen aan de bouw ligt maar dat dat per zwangerschap kan verschillen..... maaruh de praktijk zal dat uitwijzen bij jou misschienquote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef melonovy het volgende:
Lily, wat een mooi strak en bescheiden buikje! Echt cute, maar voor mij ook wel een beetje ongelooflijk dat je toch al 31 weken bent. Dat doe ik je niet na hoor, om mijn buik zo prachtig mooi bescheiden te houden. Kwestie van bouw natuurlijk, maar wel leuk om de verschillen van buiken te zien.
Bij mij is dat het geval, inderdaad. Bij de zwangerschap van Damon was ik veel kolosaler.quote:Op maandag 22 november 2004 07:47 schreef Githa het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat het zelfs niet alleen aan de bouw ligt maar dat dat per zwangerschap kan verschillen..... maaruh de praktijk zal dat uitwijzen bij jou misschien![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 18:13 schreef snoopy het volgende:
Ontploffingsgevaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:40 schreef texelonia het volgende:
Die rechter foto is wel net ietsje meer ingezoomed he...
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:14 schreef Ladybos het volgende:
LOL ja dat berichtje over het inzoomen stond er pas toen ik al gemeten hadMaar ik vind hem toch wel duidelijk groter hoor !
~bloos~ (2x) dankje Renzell.quote:Op maandag 22 november 2004 09:51 schreef renzell het volgende:
Mooi buikie hoor Jdee!!!![]()
Leuk huissie ook, daar op de achtergrond!
Ps- hoe ver ben je daar eigenlijk? Of kijk ik er gewoon overheen?
quote:Op zondag 28 november 2004 00:51 schreef Jdee het volgende:
[..]
ladybos ik heb het eerder gedacht en ik spreek het nu uit: er zijn legio verschillen vast tussen ons, maar darn girl; het is af en toe net alsof ik in de spiegel kijk! Mooi, dame! en nog steeds geweldig die fases achter elkaar te kunnen zien.
pssst Githa, de lichtblauwe broek is stretch stof een gewone broek maar dan een maat te groot gekocht (er zitten toch touwtjes aan en hij hoort wijd te zitten dus ik kan hem waarshcijnlijk straks ook weer aan), bij een goedkopie-materialie-winkel, hebben ze vast ook bij jou ergens. dees komt van de lijnmarkt te utrecht, en wat vervelend en naar dat ze niet meer passen die broeken. Ik vond trouwens die halve maan broeken raar trekken bij mn kruis, die met zo'n charmante band bovenin zitten daarentegen wel fijn. hoe vind jij dat?quote:Op maandag 22 november 2004 07:47 schreef Githa het volgende:
[..]
Jdee, mooi buikjeen die broek ziet er lekker soepel uit .....
Mijn buik past zelfs niet meer in sommige zwangerschapsbroekenje hebt van die broeken met elastiek aan de achterkant of twee van die halve manen van elastiek aan de voor/zijkant en die modellen zijn echt te klein voor mijn buik of ik moet een paar maten groter gaan nemen zodat er helemaal geen model meer in de broek te vinden is
Die broeken met een band bovenaan zitten ook niet lekkerquote:Op maandag 29 november 2004 22:16 schreef Jdee het volgende:
[..]
pssst Githa, de lichtblauwe broek is stretch stof een gewone broek maar dan een maat te groot gekocht (er zitten toch touwtjes aan en hij hoort wijd te zitten dus ik kan hem waarshcijnlijk straks ook weer aan), bij een goedkopie-materialie-winkel, hebben ze vast ook bij jou ergens. dees komt van de lijnmarkt te utrecht, en wat vervelend en naar dat ze niet meer passen die broeken. Ik vond trouwens die halve maan broeken raar trekken bij mn kruis, die met zo'n charmante band bovenin zitten daarentegen wel fijn. hoe vind jij dat?
Ik denk dat de baby een groter huisje wilde en de boel heeft uitgebouwdquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:48 schreef Githa het volgende:
TEX! jeetje wat heb jij erbij gepropt ? .....niet stiekem smokkelen he
![]()
maaruh die is dus echt duidelijk gegroeit![]()
![]()
![]()
pssst, waar is de sex poster ?![]()
just checkingquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:52 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik denk dat de baby een groter huisje wilde en de boel heeft uitgebouwd
En boven het wiegje hing de poster van Bridget Jones' Diary, maar dat vind ik niet echt een kinderposterDus hangt nu in de woonkamer waar eerst de Love & Sex poster hing, want deze poster vind ik leuker. En boven het wiegje moet nog iets anders komen
Of voor de mooie buik award! Prachtig Texquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:58 schreef Anitra het volgende:
Wow tex je bent behoorlijk gegroeidprobeer jij op de laatste dag van stemming nog even voor de grotebuik award te gaan?
ps heb berichtje in kinderkamerfoto's gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |