quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja afgelopen zondag![]()
niet als je de bochten neemt zoals in ressen geintjuhquote:hehehe daar word je door een HONDA afgedroogd,![]()
Het is maar waar je van houd ..quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:59 schreef ZX9R het volgende:
Hier weer verder met leuke motorpraat.
Weet ik, maar zeg er ook wat van als je tegen een ander praat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik quotte jou niet dus doelde ik ook niet op jou
Lief van je .quote:Bewaar die maar voor Zolder
Is dat diezelfde collega die jou dat mooie pedaalemmerbrommerboek heeft gegeven?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Het is maar waar je van houd ..
Collega van mij is op de MotorRAI geweest vertelde hij gisteren ..
Hij heeft alleen maar de Harley Davidson stand bezocht.![]()
![]()
.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
ok maar spreek dan niet vanuit jezelf (je was het al met me eens)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik, maar zeg er ook wat van als je tegen een ander praat.![]()
niet voor die beemer van je hoorquote:Lief van je . :')
Wanneer dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
.....
We hadden een soort van afspraak voor afgelopen zondagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wanneer dan?
Ik wil nog steeds pannekoeken bij je komen eten hoor.
Of jij bij mij.
Dat was een klant van mijn vorige werk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Is dat diezelfde collega die jou dat mooie pedaalemmerbrommerboek heeft gegeven?
Ik rij met 2 vingers in mijn neus nog harder rond op het circuit dan jij op je ZXR.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet voor die beemer van je hoor![]()
nee dat was niet echt goed he,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet als je de bochten neemt zoals in ressen geintjuh![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik rij met 2 vingers in mijn neus nog harder rond op het circuit dan jij op je ZXR.![]()
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee dat was niet echt goed he,maar daar toch best wel van geleerd,
Deze is ook leuk.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Dus ik ga vannacht de hele tijd zitte F5en begrijp ik.
Mijn Fok... wat doe je ?
quote:Geachte <bedrijfsnaam> gebruiker,
Vanwege onderhoud aan de internet voorziening van <bedrijfsnaam> zal rondom 12:30 en 14:30 deze service voor een korte periode niet beschikbaar zijn.
Wij vragen uw begrip voor deze situatie. De verstoring zal tot een minimum beperkt worden zodat u hier weinig hinder van ondervindt.
Vriendelijke groeten,
<bedrijfsnaam> Servicedesk.
ook het rijden in Tilburg heeft veel goed gedaan,quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uit
Ja, dat weet ik maar er kwam iets tussendoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
We hadden een soort van afspraak voor afgelopen zondag![]()
Ik denk niet dat ik hem dan al heb...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat je hebt dan .. mits niet te gevoelig onderwerp voor je.![]()
Maar kunnen we in ieder geval wel bij deze aantekenen dat Mutz volgend jaar een meet meegaat op de motor?![]()
Had hem alweer verwijderd...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en weer weg
Goedzo .. opbouwende kritiek en lief zijn voor mekaar.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijdens de proefritmeet met de 2 CBR's zag het er veel beter uit
Ondeugend is ook op een meet geweest en heeft ook geen rb.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef MutZ het volgende:
Ik denk niet dat ik hem dan al heb...
Dat is wel wat kort door de bocht idd.quote:Maar kortgezegd... Ik ben sinds kort in m'n rug 2 botsplinters armer en 8 pennen rijker...
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:25 schreef MutZ het volgende:
Maar kortgezegd... Ik ben sinds kort in m'n rug 2 botsplinters armer en 8 pennen rijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |