Hoe heet ie ook al weer....... PR is zwart. Zo plotseling.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef jogy het volgende:
Heb ik wat gemist?
of onzin hem, maar die kans acht ik ietwat kleinquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:28 schreef Maanvis het volgende:
En een aparte afscheidspost voor PR.
PrivateRyan, we zullen je missen!!!!!!!!
Hij is onzin ontstegen
Tuurlijk niet, het zijn de users die het leuk maken, niet de mods.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:17 schreef Djaser het volgende:
Wat een onzin weer zeg. Als PR weg gaat moet onzin eigenlijk ook direct gesloten worden
Sorry, ik dacht even dat ik onzin zatquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het zijn de users die het leuk maken, niet de mods.
Als Balkenende daar eens aandacht aan besteedde in plaats vanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:08 schreef Stranger het volgende:
Jammer PR, dat je toch weg bent gegaan, de enige onzinmod met humor.
En Dirkh nieuwe mod?
Jij bent hierbij aangenomen als mijn woordvoerder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als Balkenende daar eens aandacht aan besteedde in plaats van
het kabinetsbeleid inzake pre-pensioenen het vechtende EU-parlement
Dat Dirkh mod is geworden! DAT is belangrijk![]()
Wat ben jij makkelijk te paaienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent hierbij aangenomen als mijn woordvoerder.
Ik ben sprakeloosquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:55 schreef Angst het volgende:
PR
in gedachten zul je altijd bij me zijn
als ik doelloos rondzwerf in de gewelven van fok
je was mijn alles
maar nu ben je niet meer.......
Het doet mij elke stap zo'n pijn
elke keer op fok dan voel ik een brok
in mijn keel door van alles
maar in het hiernamaals zie ik je weer
het leven zonder jouw is onfijn
ik bewaar een altaar met jouw sok
en denk geregeld aan je fallus
dit is het einde van jouw levensdeel![]()
*rent huilend de bune af*
Shirleyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:35 schreef Shirley het volgende:
Huh? PR weg? Hoezo dat?
Mis je Gelly ook zo erg?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:40 schreef Maanvis het volgende:
PR heeft al een vriendin, Angst.
Pas vannacht weer, om 4:30.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mis je Gelly ook zo erg?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Angst het volgende:
ut kwam door de maaslanderkaas shirley
Chuckie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Shirley
Dat heb ik even gemistquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:39 schreef Angst het volgende:
ut kwam door de maaslanderkaas shirley
Maaslander kaas, daar doe je echt alles voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 03:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |